XXL Nutrition

Gym's zonder pasjes systeem'moderne apparaten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

groent7

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2006
Berichten
310
Waardering
7
die eerste is wat minder ..die andere beter
zelf je schijven vasthouden als je aan het squatten bent:)
 
buffer dan 85% van dbb hier !
 
Toen ik de titel zag had ik nou ook weer niet zo primitief verwacht.
 
zitten toch wel wat buffels tussen :P
 
best wel hardcore, volgens mij kan je aids krijgen van daar te trainen
 
Ik ken ook een filmpje van een neger in een speeltuin, willen jullie die zien ?
 
Ik ken ook een filmpje van een neger in een speeltuin, willen jullie die zien ?

zijn er best veel van geweest op dbb maarja valt onder dit onderwerp duzz post maar
 
ik ken ook een filmpje van een neger in een speeltuin, willen jullie die zien ?

:d :d :d

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

zijn er best veel van geweest op dbb maarja valt onder dit onderwerp duzz post maar

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :p
 
Die kerel in dat derde fillmpje traint volgens mij zijn benen niet (1'05) :roflol:
 
ik snap dus niet hoe die gasten zo gespierd kunnen worden, ze zullen toch niet echt goede voeding kunnen betalen... ze zijn ook allemaal wel droog natuurlijk maar alsnog om wat spieren op te bouwen heb je toch wel wat goede voeding nodig.
 
Ach danny.. het voedsel loopt daar op straat... Kippen lopen daar gewoon rond he :)
 
Dat 2e filmpje, wat voor ectobenen heeft die man!
 
Genen > voeding :D
 
mooi om te zien dat de broeders in afrika ook representen. Binnenkort iemand daar mailen voor een meet :)

Wat betreft voeding. Volgens mij vergeten veel mensen dat je in Afrika ook gewoon een sociale middenklasse hebt. Die zullen waarschijnlijk wel niet gay-hyper-micro-poeder-whey-creatine-pomp-l-testo-pimp hebben, maar dat is ook niet nodig, je kan daar ook gewoon cassava (goede complexe carbs) http://en.wikipedia.org/wiki/Cassava en mais in bulk in slaan en dan kom je sowieso aan je kcal. Valt me op dat die gasten daar standaard goede schouders hebben. Maar om dit op standaard genen te gooien vind ik een beetje zwak en af doen aan hun trainingsintensiteit (Die zal ongetwijfeld goed zijn).
 
Laatst bewerkt:
een gym waar ik lid ben is uit 1916 die werkt met sleutels ipv pasjes.
 
Back
Naar boven