AndroidHealthClinic

gymshar aan de dnp (1e topic verdwenen...)

Bezoekers in dit topic

vandaag vp gemeten 8.3% 2 % na beneden.

maandag start ik weer met dnp kijke hoe het met ronde 2 gaat.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
vandaag vp gemeten 8.3% 2 % na beneden.

maandag start ik weer met dnp kijke hoe het met ronde 2 gaat.

Damn Nice!

Heb je een linkje naar een DNP protocol dat je volgt qua vitamine etc. ?

Correctie: zie het nu in een oude post staan. Waarom neem je dat anti-hooikoorts medicijn?
 
Laatst bewerkt:
Wel erg benieuwd naar foto's man.
 
Damn Nice!

Heb je een linkje naar een DNP protocol dat je volgt qua vitamine etc. ?

Correctie: zie het nu in een oude post staan. Waarom neem je dat anti-hooikoorts medicijn?

Je kan uitslag krijgen / allergische reactie krijgen. Ik kreeg na 3 dagen ofzo rare rode soort acne gevallen of net door de dnp kwam weet ik niet maar gimg na de anti hooikoorts spul wel weg
Wel erg benieuwd naar foto's man.

Ja twijfel nog wel maar heeft wel een meerwaarde denk ik. Mijn coach heeft ook gezegd dat mijn vp in vergelijking met andere gewoon stuk hoger oogt. Iets wat ik al wist. Door iets overtollig vel hou ik daar altijd veel vocht vast. Zijn ook echt altijd de enige plekken wat chubby lijkt.

Ook een rede dat ik nog twijfel. Naast bang zijn voor herkenning ook de reactie van sommige hier wat je helaas vaak zie. Maar wie weet als ik te vrede bn. Volgens mij coach moet ik easy wedstrijd klaar komem dus is wel een foto waardig mocht dat lukken. (Hoop het staat shoot gepland:roflol:)
 
Noobvraag, dnp is extreme vorm van clen of totaal niet te vergelijken

Wel interessant tho dus in
 
Dat anti-hooikoorts medicijn is alleen op recept te verkrijgen?
 
Anderen vinden toch wel een manier om te zeiken, je hebt een prima fysiek en no problem om die te showen imo!
 
Anderen vinden toch wel een manier om te zeiken, je hebt een prima fysiek en no problem om die te showen imo!

Luister naar Daan, gymshark. Hij weet waar hij over praat. Hij heeft ook een kutfysiek maar laat het ook gewoon zien :D
 
Noobvraag, dnp is extreme vorm van clen of totaal niet te vergelijken

Wel interessant tho dus in
totaal niet te vergelijken dnp werkt op 1 wijze en clen bijvoorbeeld op meerdere factoren.

Dat anti-hooikoorts medicijn is alleen op recept te verkrijgen?
nee kan je bij etos bijvoorbeeld halen

Anderen vinden toch wel een manier om te zeiken, je hebt een prima fysiek en no problem om die te showen imo!

haha thanks man , eerst kijken of ik wel tevrede ben
 
van morgen trouwens weer begonnen met 250mcg dnp met de benodige sups.

heb het weer lekker koud zoals altijd maar dat zal de komende dagen snel veranderen haha. vanmidag neem ik nog een cap.

gelukkig blijft het de heleweek droog dus kan ik heerlijk op mijn quad rondjes rijden als het te warm word:roflol:

Voeding is ook veranderd , doe nu aan carbcyclen, 2 dagen laag 1 dag hoog

(hoog gemiddelt per maaltijd)

kh 35
ei 29
vet 1

laag
kh 16
ei 29
vet 9

test staat nu op 150mg pw en tren nog op 400, ik hoop door de test van 300 na 150 te laten zakken dat mijn vocht nog minder word. Ik hou op 1 of andere manier toch nog steeds snel vocht bij mijn buik. Of dit nut heeft? geen idee


edit: ben ook in 1keer super moe geworden alsof ik een mega training achter de rug heb ..
 
Laatst bewerkt:
2e cap en andere helft vitamintjes op. dagelijkse pillen doosje leuk he zo hartje :roflol:

nu ik er aan denk na het in nemen van de dnp krijg ik beetje branderig gevoel in mijn keel wat later wel weer weg trek vreemd genoeg.

Edit ; is de eca van tegenwoordig nog wat? wil het als pw nemen omdat je tijdens de dnp echt energie loos ben. caffeine werkt redelijk maar te weinig voor het trainen

14609799176561042928025.jpg
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Wat eet je eigenlijk als je cheat icm die dnp?

Die monster caps zijn wel nice als booster ;)
 
2e cap en andere helft vitamintjes op. dagelijkse pillen doosje leuk he zo hartje :roflol:

nu ik er aan denk na het in nemen van de dnp krijg ik beetje branderig gevoel in mijn keel wat later wel weer weg trek vreemd genoeg.

Edit ; is de eca van tegenwoordig nog wat? wil het als pw nemen omdat je tijdens de dnp echt energie loos ben. caffeine werkt redelijk maar te weinig voor het trainen
Heb de t5 inferno die doet zn werk, maar als je het voor het trainen doet zou ik eerder voor een pre workout met dmaa gaan
 
Wat eet je eigenlijk als je cheat icm die dnp?

Die monster caps zijn wel nice als booster ;)

icm cheat ik niet echt en ander vooral veel vlees. na de dnp de raarste combies als het maar zoet is haha welke monster caps bedoel je?


QUOTE="daann01, post: 9472538, member: 141628"]Heb de t5 inferno die doet zn werk, maar als je het voor het trainen doet zou ik eerder voor een pre workout met dmaa gaan[/QUOTE]

in de meeste zit allemaal creatine en wil juist hee vocht :(
 
icm cheat ik niet echt en ander vooral veel vlees. na de dnp de raarste combies als het maar zoet is haha welke monster caps bedoel je?


QUOTE="daann01, post: 9472538, member: 141628"]Heb de t5 inferno die doet zn werk, maar als je het voor het trainen doet zou ik eerder voor een pre workout met dmaa gaan

in de meeste zit allemaal creatine en wil juist hee vocht :([/QUOTE]
Je weet toch wel dat dat vocht je spier in trekt ipv onderhuids...
 
in de meeste zit allemaal creatine en wil juist hee vocht :(
Je weet toch wel dat dat vocht je spier in trekt ipv onderhuids...[/QUOTE]

ik merk dat als ik sups neem met creatine dat ik OOK onder mijn huid vocht hou. ook toen ik natty was. Heb een raar lichaam denk ik haha
 
Back
Naar boven