MuscleMeat

Gymshark vs Bodyengineers

Bezoekers in dit topic

Serieus mensen die in z'n trainingstanktop naar festivals gaan?
90% van beetje buffe lui (en dat zijn er een hoop op festivals) gaan in tanktop. Uurtje en dan gaat het shirt uit.

Daarom train je toch?
 
Waarom is het erg als men gymshark/bodyengineers draagt, en wanneer ze myprotein/ XXL/b&f/w/e dragen is het ineens niet erg?
In de meeste gevallen zien die "paupermerken" er iig een stuk beter uit dan die van de "goede merken", en qua kwaliteit heb ik goede ervaringen met beide kanten.
(Het is een oprechte vraag, geen aanval, ik vraag het me gewoon af ;))

Tis meer de bewuste effort om mensen te laten zien dat je traint en vet into fitness bent dmv je kleding dan de kleding zelf. Semi paradoxaal zijn het juist de mensen die dat nodig hebben (omdat ze er gewoon helemaal niet uitzien alsof ze liften :roflol:) waarbij dat gewoon een beetje lame overkomt. :p

En waarschijnlijk is de overlap tussen douchebaggy mensen en mensen die dat soort dingen dragen ook groot zoals hoxyz zegt, dus dan ligt het eigenlijk meer aan de personen zelf dan aan de kleding.

Maar nogmaals, who cares really. Tis niet dat ik iemand meteen afschrijf als een faggot omdat hij een gymshark tanktop draagt ofzo. En ik snap ook de ballen van mode/stijl dus eigenlijk moet ik sowieso niet zeuren :roflol:.

Als je een sleeveless hoody + petje draagt tijdens het trainen wel though, dat gaat te furr :roflol:
 
90% van beetje buffe lui (en dat zijn er een hoop op festivals) gaan in tanktop. Uurtje en dan gaat het shirt uit.

Daarom train je toch?

Zie er ook een hoop zonder shirt die niet trainen:p
 
Ik gok door de status. Als je op een festival bent zie je een bepaald type mensen Bodyengineers dragen. Daar doelt Pleur op gok ik (Niet dat hij naar festivals gaat volgens mij
emo.gif
)
Tis meer de bewuste effort om mensen te laten zien dat je traint en vet into fitness bent dmv je kleding dan de kleding zelf. Semi paradoxaal zijn het juist de mensen die dat nodig hebben (omdat ze er gewoon helemaal niet uitzien alsof ze liften :roflol:) waarbij dat gewoon een beetje lame overkomt. :p

En waarschijnlijk is de overlap tussen douchebaggy mensen en mensen die dat soort dingen dragen ook groot zoals hoxyz zegt, dus dan ligt het eigenlijk meer aan de personen zelf dan aan de kleding.

Maar nogmaals, who cares really. Tis niet dat ik iemand meteen afschrijf als een faggot omdat hij een gymshark tanktop draagt ofzo. En ik snap ook de ballen van mode/stijl dus eigenlijk moet ik sowieso niet zeuren :roflol:.

Als je een sleeveless hoody + petje draagt tijdens het trainen wel though, dat gaat te furr :roflol:

Ik heb vrienden die misschien 1 keer in de sportschool zijn geweest en BE (ofz) dragen.
Naar mijn mening hebben ze gymkleding nog niet echt verdiend , of dat nou BE. XXL of MyProtein is
Maar ik sluit me idd bij jullie aan :p
 
Heb t zelf vooral om het vette logo + model shirt/vest. Dat ik er uit zie als iemand die niet lift is wel om te huilen ja :(
 
Ben altijd high fashion, doe niet aan poverty merken zoals BE en dat soort shit
 
90% van beetje buffe lui (en dat zijn er een hoop op festivals) gaan in tanktop. Uurtje en dan gaat het shirt uit.

Daarom train je toch?

Neen.
 
Geen ervaring met beide. Maar heb een long tee shirt van myprotein. En die zit echt geweldig, goeie stretch en kwaliteit.


tips qua alie? max in pm.
Heb het een en ander besteld, echt 4-5eu per shirt/stringer/tank maar nog haast niks binnen. Zal je wel een update sturen inclusief foto's zodra ik wat meer binnen heb :$
 
gewoon in een tent rondlopen om je powerlevel te verbergen

omdat je powerlevel zo zwak is

>tfw
838.jpg
 
Meer voor de lange slungels (1,95+), waar kopen jullie je gymclothes? Ik draag veelal BE, niet omdat ik het mooi vind maar omdat deze vrij lang uitvallen en goed aansluiten op m'n lichaam.

Heb laatst een maat xxl shirt gekocht bij bodybuilding.com, qua lengte oke maar veel te wijdt. Dit is bij zo'n beetje alle grote maten het geval.
 
mwa , de echte bodybuilders bij ons in de gym dragen nooit geen stringers of tanktops ,

meer oversized shirts,

het zijn meer die schrale breedlopers die zich hier aan wagen ,idd veel BE



ik ken een reusachtige Pool die komt altijd in compleet trainingspak trainen ,zomer of winter :roflol:




zou me op straat in de zomer ook ongemakkelijk voelen in zo'n stringer ,

lijkt wel of de mensen met bovengemiddelde fysieken niet op dat soort aandacht zitten te wachten
 
bij ons in de gym trainen de echte beesten ook gewoon stringers. Ik draag het niet om te patsen ofzo ,maar gewoon omdat ik het veel fijner vind trainen omdat ik het snel warm heb en meer bewegingsvrijheid.

Snap ook niet hoe iemand in een vest of trui kan trainen, krijg het al warm als ik er naar kijk.
 
bij ons in de gym trainen de echte beesten ook gewoon stringers. Ik draag het niet om te patsen ofzo ,maar gewoon omdat ik het veel fijner vind trainen omdat ik het snel warm heb en meer bewegingsvrijheid.

Snap ook niet hoe iemand in een vest of trui kan trainen, krijg het al warm als ik er naar kijk.

Idd. Bij mij lopen dr ook wausen in een trui. Ik hoef maar een db curl te doen en t zweet loopt over mn rug.
Dat dere trenbolona.
 
bij ons in de gym trainen de echte beesten ook gewoon stringers. Ik draag het niet om te patsen ofzo ,maar gewoon omdat ik het veel fijner vind trainen omdat ik het snel warm heb en meer bewegingsvrijheid.

Snap ook niet hoe iemand in een vest of trui kan trainen, krijg het al warm als ik er naar kijk.


dat is nou het verschil tussen de echte mannen uit Hellmond en die fashion doetjes uit Eindhoven :trollface:
 
Jaaaa billeeeeh!
Houd jij dan wel van kleinere medium geglutete vrouwen?
 
Back
Naar boven