AndroidHealthClinic

Gymshark (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
11 nov 2015
Berichten
18
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
23%
Heey mensen,

Ik wil graag kleren bestellen bij Gymshark, maar lees op verschillende fora dat de maten erg groot uitvallen.
Ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben en enig advies voor me hebben (vast wel).

Ik ben 1.86m en op dit moment 82,8 kilo, dit is nog steeds dalend iedere week, maar heb nog een redelijke kont, laat ik het zo zeggen.

Ik wil graag een broek, hoodie en stringer kopen en vroeg me af wat jullie denken welke maat ik zou moeten pakken. Medium of Large?


Alvast bedankt!
 
Ik ben 1.86m en op dit moment 82,8 kilo, dit is nog steeds dalend iedere week
krijg dit beeld beetje voorme :p
latest?cb=20111123015636.jpg
 
Hahahahahahaha geniaal, ja ik weet ook niet hoezo ik het zo opschrijf, ik dacht ik moet toch accurate informatie geven hahahaha :P
 
Vallen juist kleiner imo
 
Zou eerst nog ff door trainen voordat je in een stringer gaat lopen... (gainen bedoel ik dan)
 
Alleen die mij opvallen :D

Waarom zou jij iemand advies moeten geven over wanneer die wel of niet groot genoeg is voor een stringer? :roflol: Alsof je een bepaald niveau buff moet zijn om een stringer te mogen dragen. :dunno:
 
Alleen die mij opvallen :D

Waarom zou jij iemand advies moeten geven over wanneer die wel of niet groot genoeg is voor een stringer? :roflol: Alsof je een bepaald niveau buff moet zijn om een stringer te mogen dragen. :dunno:
Dobby effect.. Dobby effect
 
Alleen die mij opvallen :D

Waarom zou jij iemand advies moeten geven over wanneer die wel of niet groot genoeg is voor een stringer? :roflol: Alsof je een bepaald niveau buff moet zijn om een stringer te mogen dragen. :dunno:

Zijn er blijkbaar nogal wat.

Geef gewoon mijn mening that's all
 
Bedankt voor de meningen, ik wilde eerlijk gezegd er ook nog niet mee rond lopen met een stringer. Het is meer als een soort van extra motivatie :P
Dus jullie zouden gewoon Large aanhouden als maaat voor alles?
 
Alleen die mij opvallen :D

Waarom zou jij iemand advies moeten geven over wanneer die wel of niet groot genoeg is voor een stringer? :roflol: Alsof je een bepaald niveau buff moet zijn om een stringer te mogen dragen. :dunno:
Eigenlijk wel.
Ik zie tegenwoordig (vooral biologisch gezien vrouwlijke) projectielen lopen in kleding dat tegenwoordig wel verplicht lijkt door instagram ofzo, waarom alles zo strak mogelijk moet, strakke legging het liefst in een zo vaag mogelijke kleur en een body engineers shirtje erboven dat meer lijkt op een hobbelweg.
hobbels.png

Je mag zelf ook wel kijken of je bepaalde kleding aan kan of niet.
Xxl tanktop op 54 kg kan ook niet.
 
Zelfs ik draag stringers met m'n 75kg:)
 
Eigenlijk wel.
Ik zie tegenwoordig (vooral biologisch gezien vrouwlijke) projectielen lopen in kleding dat tegenwoordig wel verplicht lijkt door instagram ofzo, waarom alles zo strak mogelijk moet, strakke legging het liefst in een zo vaag mogelijke kleur en een body engineers shirtje erboven dat meer lijkt op een hobbelweg.
hobbels.png

Je mag zelf ook wel kijken of je bepaalde kleding aan kan of niet.
Xxl tanktop op 54 kg kan ook niet.
Vind sommige shit van be wel vet eigk
 
Er is een minimum van 60kg om gymshark te mogen dragen
 
Dan val jij daar net onder dus. Weeg je serieus 57 kilo?
 
Back
Naar boven