Fitness Seller

gynae + puffy nipples

Bezoekers in dit topic

Dude911

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 jul 2008
Berichten
6
Waardering
0
hey

Ik ben nu al een tijd op internet naar gyno en puffy nipples gezocht

Ik heb het zelf, ik ben naar de dokter gegaan maar die zei dat het te weinig was om chirugisch weg te nemen. Mijn vetpercentage is +/-7%

Ik heb nooit steroids fzo genomen.

Ik vraag mij af of iemand een gel/spray/methode kent waardoor de tepels trg stijf worden(minimum 30 min fzo) , want als ik het koud heb worden ze stijf.
Ik heb geen zin om om de 5 minuten te knijpen in mijn tepels hierdoor zoek ik een andere oplossing

ik weet dat er hierover superveel andere threads zijn maar er zijn er geen met duidelijke oplossingen (behalve operatie dan)
 
Die zijn er niet ... omdat er ook geen oplossingen voor zijn behalve weghalen.
 
Moet je deodorantspray heel dichtbij je tepels houden worden ze erg koud van !
 
iemand die ik ken heeft altijd stijve tepels doordat hij ze heeft laten piercen en nu deze piercings verwijderd. Misschien dat het bij jouw ook werkt :p
 
iemand die ik ken heeft altijd stijve tepels doordat hij ze heeft laten piercen en nu deze piercings verwijderd. Misschien dat het bij jouw ook werkt :p

Moet ie er ook meteen een door zn eikel doen ,is die ook altijd stijf!!!! :p
 
Om de 5 min erin knijpen wtf?
 
weet je zeker dat je 7% vet bent? en je hebt dan alleen puffy nipples en geen gyno
 
Wasknijpers opsteken voor een periode van 3 tot 6 weken, waarvan iedere dag 5u van de 24 een wasknijper laten aanhangen. Zal pijn doen, maar het werkt ;)
 
Wasknijpers opsteken voor een periode van 3 tot 6 weken, waarvan iedere dag 5u van de 24 een wasknijper laten aanhangen. Zal pijn doen, maar het werkt ;)

:roflol:

Nu wachten op mensen die een topic openen waarin ze zeggen dit geprobeerd te hebben maar geen resultaat behaalt hebben :D
 
Wasknijpers opsteken voor een periode van 3 tot 6 weken, waarvan iedere dag 5u van de 24 een wasknijper laten aanhangen. Zal pijn doen, maar het werkt ;)
Wtf :roflol:
 
Tijdje kolven met kolfapparaat voor borstvoeding, als het meezit hoef je daarna een jaar niets meer te doen
 
Tijdje kolven met kolfapparaat voor borstvoeding, als het meezit hoef je daarna een jaar niets meer te doen

kun je even een filmpje op youtube zetten, dan wordt het een stuk duidelijker
 
Back
Naar boven