XXL Nutrition

Gynaecomastie Info & Chirurgie Video (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Afspraak voor bloedonderzoek en mammografie of helemaal geen idee?
 
Afspraak voor bloedonderzoek en mammografie of helemaal geen idee?
Nog helemaal geen idee bro, maar denk toch dat ze mn bloed eerst controleren en wat is een mammo? Je kan duidelijk de klier voelen ik weet 100% dat het gyno is, ik zit nu rond de 12 procent en als ik daar ben zit ik rond de 9-10 procent.

Echt k*t ik word overal droger maar de borsten lijken nog steeds ''uitgezakt''
 
Nog helemaal geen idee bro, maar denk toch dat ze mn bloed eerst controleren en wat is een mammo? Je kan duidelijk de klier voelen ik weet 100% dat het gyno is, ik zit nu rond de 12 procent en als ik daar ben zit ik rond de 9-10 procent.

Echt k*t ik word overal droger maar de borsten lijken nog steeds ''uitgezakt''

Dan verwacht ik dat ze even gaan kijken en je vervolgens doorverwijzen voor bloedonderzoek en mammografie. Een mammografie is een röntgenfoto van de borst. Je gyno trekt niet weg bij het droger worden..
 
Ik vraag me af of het iets uitmaakt als je zegt dat het pijn doet of heel erg gevoelig is, of het dan nog onder plastische chirurgie valt. Aangezien je dan echt over een functioneel probleem spreekt.

hmmm daar zou wel iets in kunnen zitten . I like the way you think ^^
Wat je wel hebt in het UZ gent is bij consultatie dat je terugkrijgt . denk niet bij prive dokter dat dit zo is.
 
Wanneer weet je of je pseudo gyno heb of normale gyno?
 
Als je op jongere leeftijd een operatie hebt gehad tegen gyno is het dan mogelijk om een grotere borst te krijgen?
 
ok, 1 a 2 cupmaten denk ik
 
Gyno is zwaar klote zeker als je bezig bent met je kuur
tijdens je kuur eerst nolva laten meelopen, mocht dit na enige dagen niks uithalen
dan arimidex 1 pil in de ochtend innemen. Mocht het dan nog niet minder worden
dan zou ik direct stoppen met de kuur en over gaan op Femara sterker dan dit is er niet !!
Geen resultaat dan komt het verhaal operatie van toepassing >> vaak moeten de kosten zelf worden vergoed
Maat van me heeft het gehad.

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen

Ciao
 
Back
Naar boven