• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Gynaecomastie, risico's van ingreep

Bezoekers in dit topic

Iron Limburger

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Beste mede pumpers,

Ik heb nu al ruim 6 jaar last van jeugd gynaecomastie, al vanaf mijn 12e.
Dit wil maar niet weg gaan, en na ruim een jaar vol te hebben gefitnesst, zijn alleen mijn borstspieren ontzettend vergroot maar hierdoor is tevens de gyno nog zichtbaarder naar voren gekomen.

Nu ben ik vandaag bij een chirurg geweest op het ziekenhuis voor een eventuele operatie. Maar deze heeft mij wel op een aantal risico's gewezen.
De risico's die hij me vertelde waren, littekens (nouwja die worden toch heel klein dus daar kan ik mee leven), verder noemde hij nabloeding, vochtophoping, zwelling, en iets van tepelweefsel afbraak of zoiets?

Heeft iemand van jullie hier toevallig al ervaring mee, en hoe is dit bij jou verlopen? Zijn er nog meer risico's aan verbonden? En kun je dit nu het best op het ziekenhuis of bij een privékliniek laten doen?

Iron Limburger

Een arts is sowieso verplicht om alle eventuele risico's te vermelden. Dat betekent niet dat ook al die nadelen daadwerkelijk geschieden. Maar als dat wel het geval zou zijn, heeft hij zichzelf al vrijgepleit van eventuele rechtsvervolging. Hij heeft immers gewaarschuwd.

Maar nogmaals, er bestaat een gerede kans dat je helemaal geen nadelen ondervind. Maar alleen jij kan de beslissing nemen.
Veel wijsheid gewenst!

Oh ja, ik zou het niet bij een privékliniek laten doen.

Er is in de media veel te doen om privé klinieken de laatste tijd. Komen veel mensen ****ed-up vandaan.
Veel missers, veel personen voor het leven verminkt.

Ik zou lekker het ziekenhuis opzoeken.

Back
Naar boven