MuscleMeat

Gynaecomastie Info & Chirurgie Video (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kwam het zomeer tegen op internet, misschien wel handig voor mensen die er echt last van hebben, zo gaat de ingreep dus in z'n werk:

Foto's
(Met de pijltjes ga je naar de volgende foto)

Op die site staan sowieso gigantisch veel foto's van allerlei operaties. best intressant!
 
Kan iemand mij zeggen hoe dat gynecomastia weefsel aanvoelt, en in welk opzicht het anders voelt dan normaal vetweefsel bij overgewicht? Ik heb altijd al opgezwolle tepels gehad, is dit dan ook gynecomastia en kan dit dus ook behandeld worden? ^^
 
Goed informatief filmpje dank je:)
 
niemand die het geprobeerd heeft via letro/femara alvorens een operatie aan te gaan?
 
mooi filmpje, erg informatief
 
Kwam het zomeer tegen op internet, misschien wel handig voor mensen die er echt last van hebben, zo gaat de ingreep dus in z'n werk:

Foto's
(Met de pijltjes ga je naar de volgende foto)

Op die site staan sowieso gigantisch veel foto's van allerlei operaties. best intressant!
Haha gore.:D
 
Kwam het zomeer tegen op internet, misschien wel handig voor mensen die er echt last van hebben, zo gaat de ingreep dus in z'n werk:

Foto's
(Met de pijltjes ga je naar de volgende foto)

Op die site staan sowieso gigantisch veel foto's van allerlei operaties. best intressant!

Dwars door de tepel!!!!! :roflol:
Wat een maffiapraktijken. Incisie gebeurt normaal gezien toch op de tepelrand?
 
zeker goede filmpje
 
Borsten krimpen door koffie

Koffie maakt je hyper, geeft je een 'vals' hongergevoel, voorkomt spierpijn, maakt dat je beter fysiek en mentaal presteert, bevat ant-oxidanten; de lijst wetenschappelijke onderzoeken naar het effect van koffie is eindeloos. En nu komt er een nieuwe bevinding bij. Volgens Zweedse onderzoeken lopen vrouwen die gemiddeld drie koppen koffie per dag nuttigen het risico dat hun borsten krimpen.

bron: http://fitness.blog.nl/voeding/2008/10/23/borsten-krimpen-door-koffie

Dus allemaal aan de koffie :bierbang:
 
Hallo iedereen,

Vorige donderdag operatie gehad voor gynaecomastie voor de derde keer... Ik had in het begin zeker een cup B of groter. De eerste keer werd veel weggehaald maar was nog steeds heel groot. Jaar later werd ik weer geopereerd en dat was ook niet goed, was alsnog veel groter.

Nu ben ik voor de derde keer geopereerd en de bijwerkingen van de narcose slaan toch wel heel hard toe na de derde keer. Ik heb geen pijn e.d. wel een raar gevoel op mijn linkerborst. Die linker borst was na de tweede operatie groter dan de rechter. Nu hoop ik dat het goed is weggehaald.

Ik heb de resultaten wel kunnen zien, ik zie toch nog borsten en de linker lijkt alsnog groter, maar misschien komt het door de zwelling van de operatie. Zou het kunnen zijn dat ie steeds terug komt, die klier of gynaecomastie? Volgens de chirurg is dat niet mogelijk. Ik begin het nu wel zat te worden. Ik wacht nog even 6 weken af en hopelijk is de zwelling dan weg. Iemand anders zelfde ervaringen als ik?

Gr. Faiq
 
Hallo iedereen,

Vorige donderdag operatie gehad voor gynaecomastie voor de derde keer... Ik had in het begin zeker een cup B of groter. De eerste keer werd veel weggehaald maar was nog steeds heel groot. Jaar later werd ik weer geopereerd en dat was ook niet goed, was alsnog veel groter.

Nu ben ik voor de derde keer geopereerd en de bijwerkingen van de narcose slaan toch wel heel hard toe na de derde keer. Ik heb geen pijn e.d. wel een raar gevoel op mijn linkerborst. Die linker borst was na de tweede operatie groter dan de rechter. Nu hoop ik dat het goed is weggehaald.

Ik heb de resultaten wel kunnen zien, ik zie toch nog borsten en de linker lijkt alsnog groter, maar misschien komt het door de zwelling van de operatie. Zou het kunnen zijn dat ie steeds terug komt, die klier of gynaecomastie? Volgens de chirurg is dat niet mogelijk. Ik begin het nu wel zat te worden. Ik wacht nog even 6 weken af en hopelijk is de zwelling dan weg. Iemand anders zelfde ervaringen als ik?

Gr. Faiq

Weet je toevallig wat de gevolgen zijn van meermaals in een narcose gebracht te worden?
Ik vroeg me af of het iets uitmaakt. Is het iets zoals AAS, dat elke kuur effectief 1 extra maal roofbouw is gepleegd op je lichaam of niet?

Maakt het bv. uit dat je een dag later weer onder narcose gebracht wordt?
 
beetje onzinnige reactie, ik heb er last van sinds mn 12de en toen was ik zo dun dat ik kan cutten wat ik wil maar dat plaatselijke vet niet wegkrijg.

Beetje laat maar ok.

Helios is plaatselijke vetverbrander zou zoiets te overwegen zijn?

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

niemand die het geprobeerd heeft via letro/femara alvorens een operatie aan te gaan?

Wie oh wie?
 
het is voor de eerste keer dat ik dit topic lees, heb er zelf ook wel wat last van in lichte vorm. Heb het al een jaar of 10 denk ik, en ben er ooit voor bij de huisarts geweest maar verder geen actie ondernomen omdat het in lichte vorm is.
Ik heb het enkel wanneer ik het warm heb, dan kun je het wel zien, maar anders is er niets te zien en staat alles gewoon strak zoals het hoort.
Ik vind het toch wel irritant omdat je al snel wat vadsig lijkt terwijl je voor de rest gewoon helemaal strak staat, wat dan een beetje jammer is natuurlijk. Ben dan ook van plan om het wel weg te laten halen nu eindelijk.
Weet er iemand of het een probleem is dat ik het dus eigenlijk alleen zichtbaar heb als ik het warm heb, niet dat ik daar in het ziekenhuis zou liggen en het wat frisjes is in m'n blote bast en dat ze dan dus niets weg kunnen halen omdat er niets te zien is?
 
Mm, ik twijfel of ik er wat aan wil laten doen.. 'k heb em er nooit enorm druk om gemaakt, maaja op den duur gaat het gewoon irritant worden..
 
hier hetzelfde,

ben van de week bij de huisarts langsgeweest, welke het "miniscule gynomastia" noemde en het zonde was om er voor te snijden.

Als ik het écht wilde kon hij een verwijsbrief maken maar hij raadde het af.
Eigenlijk had ik al voor mezelf de knoop doorgehakt om het weg te laten halen dus zal er nog eens over denken.
 
Er komt wel is een vent eten waar ik werk, die heeft het ook duidelijk, zie je gewoon door ze shirt heen. Als ik het had zou ik het wel weg laten halen, zo te zien is het niet een heel grote ingreep.
 
(Bump)

Ik vermoed dat ik er zelf ook last van heb, maar ik twijfel want het kan ook gewoon puur vet zijn, hoop ik in loop van de tijd achter komt.
 
Ik word hier vandaag voor geopereerd, heb er zin in:)
 
Back
Naar boven