XXL Nutrition

Gynecomastia weg zonder chirurgische behandeling??

Bezoekers in dit topic

dutchie112

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2008
Berichten
94
Waardering
0
Gynecomastia... Wie is er niet mee groot geworden:)

Ik heb sinds ik 13 ben hier ook last van (inmiddels 23) en NEE mensen het komt niet van creatine of weet ik het.. Gewoon in de puberteit gekregen en is nooit meer weggegaan. Van de huisarts hoorde ik 2 jaar gelden: kijk het even aan en als het met een jaartje nog niet weg is kom terug. Nu zie ik een operatie niet echt zitten vanwege de blijvende schade (mensen met foto's van vroeger en nu, GRAAG!!). Toch ben ik inmiddels op een niveau dat ik het die paar kleine hechtingen me niet meer boeien en ook ik wil dus onder het mes. Vanwege voetbal (op redelijk hoog niveau) wil ik het over een week of 2/3 me laten behandelen, omdat het nu toch winterstof dreigt te worden. Toevallig kwam ik vandaag op deze site terecht:
http://www.afvallen-voeding.nl/artikelen/gynecomastia.php
en nou was ik benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Het lijkt te mooi om waar te zijn (wat het meestal dan dus ook is) dus als iemand hier iets van weet zou het wel handig zijn.
 
Werkt voor geen meter. Is dus te mooi om waar te zijn.

Misschien vind je dit interessant;
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18357357

Maar ik zou toch 'n operatie overwegen als je er zo mee zit ;)


Die een paar eronder is veel interessanter...

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14719418

---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:09 ----------

http://www.afvallen-voeding.nl/artikelen/gynecomastia.php
en nou was ik benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Het lijkt te mooi om waar te zijn (wat het meestal dan dus ook is) dus als iemand hier iets van weet zou het wel handig zijn.

Er staat nergens wat erin zit...

In de voedingswaarden buiten hun "brand-blend" zitten wat vochtafdrijvers en natuurlijke anti-oestrogenen.

Gewoon scammers.

Eventueel kan je ook nolvadex in combinatie met letrozole proberen, maar de sides gaan dan zwaarder zijn.
 
Dat is dus wellicht een veel betere mogelijkheid. Zal ik dit aan de huisarts voorleggen? Wat kan ik het beste doen nu??
 
Je kan het voorleggen als is het behandelen van puberteit gyno met Tamoxifen zeker niet de regel... is hier wel al meermaals voorbij gekomen dus misschien vind je nog interessante ervaringen van mensen als je de search engine gebruikt ;).
 
wat is je vet percentage toch zeker dat het klieren zijn en geen vet
 
Die een paar eronder is veel interessanter...

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14719418

---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:09 ----------



Er staat nergens wat erin zit...

In de voedingswaarden buiten hun "brand-blend" zitten wat vochtafdrijvers en natuurlijke anti-oestrogenen.

Gewoon scammers.

Eventueel kan je ook nolvadex in combinatie met letrozole proberen, maar de sides gaan dan zwaarder zijn.

Nolva en femara tegelijkertijd? are you out of your mind? Ik had een nolva only cycle geprobeerd ter bestrijding van men pseudo-gyno helpte tijdelijk wel maar toen ik stopte met nolva ging het gewoon terug naar zijn oude size.. femara moet ik nog een shot geven
 
Ik weet zeker dat het geen vet is. Ben namelijk al eerder bij de dokter geweest.. Ik zal inderdaad eens die (altijd handige:) ) zoekmachine gebruiken. Als mensen er goeie/slechte ervaring mee hebben, post alsnog maar!! Kan ik een reactie geven eventueel
 
Ik weet zeker dat het geen vet is. Ben namelijk al eerder bij de dokter geweest.. Ik zal inderdaad eens die (altijd handige:) ) zoekmachine gebruiken. Als mensen er goeie/slechte ervaring mee hebben, post alsnog maar!! Kan ik een reactie geven eventueel

Dan heb je geen gyno als er geen tissue vet achterzit. Ik heb namelijk hetzelfde al sinds een puber en ik heb gemerkt als je verlaagt van vet% dat het mee intrekt.. maar tijdens mijn bulk groeit het tissue terug omdat je dan iets hoger in BF% zit.
 
Nee nogmaals... ik ben bij de huisarts geweest en die vertelde me dat het gyno was... In de pubertijd gekregen. Er zit een onder beide tepels een soort schijfje. Me vetpercentage is momenteel 15%. Niet echt laag, maar ik lees ook overal dat het vet aantrekt. Hoe kan ik het zo laag mogelijk rond mij borst krijgen? Iemand tips
 
Na toch wat (DBF) onderzoek ben ik er nog steeds niet achter of er nou mensen zijn die zonder chirurgie gynecomastia hebben weggekregen. En let op, het gaat hier om gyno vanaf de puber tijd en dus door andere rommel. Ik ga deze of volgende week maandag langs bij de huisarts en wil wel eventueel een alternatief voor de behandeling hebben. Hebben dus mensen positief of negatieve ervaring met een medicatieve behandeling van gyno?
 
Gynecomastia... Wie is er niet mee groot geworden:)

Ik heb sinds ik 13 ben hier ook last van (inmiddels 23) en NEE mensen het komt niet van creatine of weet ik het..
:o
Dat dat onderzoekje aangaf dat tamoxifen redelijk veilig is, had ik niet verwacht.
 
Nou ja nogmaals, ik kom er niet meer uit wat het nou is. Overal lees je weer wat anders. Ik zie door de bomen het bos niet meer :)
Ik heb het niet perse over tamoxifen, maar ook over andere medicatie die het zou kunnen verhelpen..
 
Hoe hoger je vetpercentage hoe meer oestrogeen je ook aanmaakt. Dus eerst eens cutten naar 10% of lager en zien hoe het er dan uit ziet.
Is het dan nog steeds een probleem zijn er 2 opties: chirurgisch verwijderen of een aromatase inhibitor nemen. Daar kan het terug door gaan krimpen zodat je het niet meer ziet.
Voorbeeld van een aromatase inhibitor is Arimidex.
 
Back
Naar boven