Fitness Seller

Gyno @ 500mg test

Bezoekers in dit topic

LeipeGainer

Cool Novice
Lid geworden
28 apr 2011
Berichten
38
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Mede bb'ers, sorry voor een extra topic


In week 2/3 begon de test goed in te slaan qua geilheid, constant stijve tepeltjes. Had ook ff last van iets gevoelerige tepels. Nu zijn we week 4, de gevoeligheid valt goed mee, enkel als ik er echt op duw (maar na een paar keer ligge voelen achter gyno als een gek worden ze vanzelf gevoelig dus dit is verradelijk).

Iig, voel een kleine zacht knobbeltje achter men rechtertepel. zelf ziet de tepel er niet "bitcheriger" uit, ook doet het niet echt zeer / jeuk. Het is er gewoon, ik zou bijna zeggen dat ik voor de cycle hier altijd wel een verschil voelde vgl met de linkertepel. Ik zou het bijna links laten liggen eigelijk, toch vraag ik even voor raad.

Zou ik hierop reageren met wat nolva? Denk dat bij Test 500mg geen heverige middelen nodig zijn als bijv met tren.

Of zien wat het zegt en/of groter wordt? mss snel nog wat provi ertegen gooien?

grtz
 
Oh nee weeral een thread over zogezegde gyno :rolleyes:
ik zou wat provi nemen en je bent g2g bro
 
Provi is overrated en al helemaal als anti gyno middel.

Verder moet je inderdaad niet zoveel knijpen in die tepels en er niet zo op gefixeerd zijn. Voel maar eens bij een vrouw aan borsten en je weet wat een schijf is. Begin jij die ook te krijgen, ga dan eens denken aan nolva of andere middelen. Ik had het ook vooral in het begin van mijn kuur die gevoeligheid en dat trok weg. Aankijken maar niet zo gefixeerd.
 
had ook beetje bobbeltjes tijdens kuur achter me tepel maar i sweg getrokken na de kuur
 
Back
Naar boven