MuscleMeat

gyno, aromasin of nolva aanhouden?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

traindirty

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2013
Berichten
1.089
Waardering
235
Lengte
1m78
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
kreeg einde van me kuur gyno, heb hiervoor aan t begin van me cruise eerst 1 week (2januari tot 9januari) 10mg nolva gepakt, wou kijken of die minder gevoelig werd maar dat helpte dus niet, neem nu sinds 9januari 20mg nolva van rood witte merk, en gevoeligheid is al weg, alleen smorgens vroeg of wanneer ik puffy nipples heb kan het af en toe pijn doen.

Verder harde knobbel en ook als ik me rechter hand in de lucht doe en met me linker wijs vinger en linker duim aan me tepel knijp voel ik een knobbel (raar om uit te leggen maar jullie zullen me vast begrijpen).

Zal ik nu gewoon nolva aanhouden voor 1a2 weekjes of zal ik aromasin of ari gaan pakken??

kuur was trouwens
1-10 tren ace 100mg ed
1-4 test prop 50mg ed
5-10 test prop 50mg eod
6-10 mast prop 100mg ed
t3 van 25mcg opgebouwd naar 100mcg laatste 3 weken,
 
2x5mg aromasin om mee te beginnen. Na 1,5 week ophogen naar 2x10mg en als laatste stap letro. Opsplitsen vanwege de halfwaardetijd van +-9 uur bij mannen.
 
Ik zou, omdat je kuur gedaan is, starten met aromasin op 10 mg/dag de eerste week. Daarna kan je zien of er verbetering is...
 
2x5mg aromasin om mee te beginnen. Na 1,5 week ophogen naar 2x10mg en als laatste stap letro. Opsplitsen vanwege de halfwaardetijd van +-9 uur bij mannen.

Ik zou, omdat je kuur gedaan is, starten met aromasin op 10 mg/dag de eerste week. Daarna kan je zien of er verbetering is...

Ik zit in 3e week van cruise, maar kunnen jullie vertellen waarom jullie voor aromasin kiezen en niet voor arimidex?
 
Middelen zoals arimidex en letrozol stopt de aromatisering tijdelijk dus zodra je stopt krijg je een rebound effect. Bij aromasin is dit niet het geval.
 
Middelen zoals arimidex en letrozol stopt de aromatisering tijdelijk dus zodra je stopt krijg je een rebound effect. Bij aromasin is dit niet het geval.

oke bedankt, zal ff aromasin bestellen dan. Hopelijk heeft t baat, en zal ik tijdens me blast nolva 20mg nemen of ari/aro?
 
Vind het zonde om er een nieuw topic voor te openen, dus plaats ik hier maar een post. Maar ik kamp met een vergelijkbaar probleem. Ik zit in me 3e week van test/tren (250/400). En zeer snel heb ik last gekregen van gyno, 4 dagen terug nergens last van, nu zit er een flinke gevoelige knobbel.
Aangezien ik nog in het begin zit van me kuur vraag ik me af of voor mij ook 10mg aromasin per dag geldt? Of eerst nolva proberen? Vind het zelf nogal zorgelijk omdat hij zo snel groeit...
 
@ TS 40 mg nolva per dag voor een week, daarna 20mg per dag en als de gyno weggetrokken is nog een paar dagen op 10mg.
 
@ TS 40 mg nolva per dag voor een week, daarna 20mg per dag en als de gyno weggetrokken is nog een paar dagen op 10mg.

Ga ik proberen, totdat ik aromasin binnen heb, hopelijk doet t wat, begint heel irritant te worden.
 
Ik zou kiezen voor arimidex omdat ik hier zelf altijd heel goede resultaten van heb. Last van rebound zoals hier genoemd word heb ik niet. Aromasin zelf heel slechte ervaring mee..helpt bij mij totaal niet. Nolvadex wel maar moet ik veel te hoog doseren.
Arimidex 1mg per dag eventueel ophogen naar 2mg. Als klachten weg zijn langzaam afbouwen

Aangezien je aromasin al binnen hebt...mocht dit niet werken voor jou kun je mijn advies proberen
 
Succes er mee kerel, in de cruise kan het vaak nog weg trekken met nova.
 
Ik zou kiezen voor arimidex omdat ik hier zelf altijd heel goede resultaten van heb. Last van rebound zoals hier genoemd word heb ik niet. Aromasin zelf heel slechte ervaring mee..helpt bij mij totaal niet. Nolvadex wel maar moet ik veel te hoog doseren.
Arimidex 1mg per dag eventueel ophogen naar 2mg. Als klachten weg zijn langzaam afbouwen

Aangezien je aromasin al binnen hebt...mocht dit niet werken voor jou kun je mijn advies proberen


Aromasin is nog niet binnen, zal wel ff duren denkik. Ga eerst ff 1week 40mg nolva pakken, en dan 20mg hopelijk heeft t baat, zoniet aro proberen. Als dat niet lukt dan zal ik ari proberen.

Succes er mee kerel, in de cruise kan het vaak nog weg trekken met nova.
Ga nog ff cruise tot t wegtrekt en tijdje stabiel blijft, daarna blasten tot zomer
 
Ik zou kiezen voor arimidex omdat ik hier zelf altijd heel goede resultaten van heb. Last van rebound zoals hier genoemd word heb ik niet. Aromasin zelf heel slechte ervaring mee..helpt bij mij totaal niet. Nolvadex wel maar moet ik veel te hoog doseren.
Arimidex 1mg per dag eventueel ophogen naar 2mg. Als klachten weg zijn langzaam afbouwen

Aangezien je aromasin al binnen hebt...mocht dit niet werken voor jou kun je mijn advies proberen

Had jij na de kuur of tijdens last van gyno toen je ari pakte?
 
Ik zou kiezen voor arimidex omdat ik hier zelf altijd heel goede resultaten van heb. Last van rebound zoals hier genoemd word heb ik niet. Aromasin zelf heel slechte ervaring mee..helpt bij mij totaal niet. Nolvadex wel maar moet ik veel te hoog doseren.
Arimidex 1mg per dag eventueel ophogen naar 2mg. Als klachten weg zijn langzaam afbouwen

Aangezien je aromasin al binnen hebt...mocht dit niet werken voor jou kun je mijn advies proberen

no offence maar wie zegt dat je aromasin real is? aromasin is voor gyno gewoon eerstelijns hulp. iemand ari of letro toewijzen is een beetje overdreven.

eerst met nolva proberen, dan aromasin en dan verder kijken naar de "stevigere" middelen.
 
Nolvadex kan ik inkomen maar aromasin hoor ik toch steeds slechte verhalen over. Ik weet dat er gezegd wordt dat aromasin eerste keuze is..althans dat word hier gezegd. Ik heb er slechte ervaringen mee. Was idd wel van UG merk..arimidex werkt bij mij zowieso..ook van UG.
Arimidex kun je op verschillende manieren doseren. De voorgeschreven hoeveelheid bij oncologie patienten is 1mg per dag. Ari werkt echter vrij lang dus je kunt het ook 2 a 3x per week pakken ter preventie ( wat soms ook bij trt gebeurt)
ik heb een tijdje op 2mg per dag gezeten en kon dit weer afbouwen na stoppen van NPP

hier word idd aangeraden om eerst met 'zwakkere' middelen te beginnen. Als je echter beginnende gyno hebt wat een giga mindfuck is, wil je niet eerst allemaal middelen proberen die vervolgens niet werken.
Dan ben je 4 weken verder voor je eindelijk arimidex hebt en je gyno is 2x zo groot.

dit is mijn mening..was erg gevoelig voor gyno
Kreeg al gyno bij 250 test..zit nu op 1250mg en ben kunnen stoppen met de arimidex. Geen rebound..geen gyno. Is wel 2e blast nu na een cruise van 4 weken dus heb het idee dat mijn lichaam in balans is kwa A:E verhoudingen
 
Mocht de nolva niet helpen probeer dan of je aan raloxifene kan geraken.
Had ook last van gyno laatste week van cycle (kleine schyf onder tepel) na pct weer weggetrokken.
Daarna nog wel last van itchy nips/overgevoeligheid dit met raloxifene verholpen.
 
Nolvadex kan ik inkomen maar aromasin hoor ik toch steeds slechte verhalen over. Ik weet dat er gezegd wordt dat aromasin eerste keuze is..althans dat word hier gezegd. Ik heb er slechte ervaringen mee. Was idd wel van UG merk..arimidex werkt bij mij zowieso..ook van UG.
Arimidex kun je op verschillende manieren doseren. De voorgeschreven hoeveelheid bij oncologie patienten is 1mg per dag. Ari werkt echter vrij lang dus je kunt het ook 2 a 3x per week pakken ter preventie ( wat soms ook bij trt gebeurt)
ik heb een tijdje op 2mg per dag gezeten en kon dit weer afbouwen na stoppen van NPP

hier word idd aangeraden om eerst met 'zwakkere' middelen te beginnen. Als je echter beginnende gyno hebt wat een giga mindfuck is, wil je niet eerst allemaal middelen proberen die vervolgens niet werken.
Dan ben je 4 weken verder voor je eindelijk arimidex hebt en je gyno is 2x zo groot.

dit is mijn mening..was erg gevoelig voor gyno
Kreeg al gyno bij 250 test..zit nu op 1250mg en ben kunnen stoppen met de arimidex. Geen rebound..geen gyno. Is wel 2e blast nu na een cruise van 4 weken dus heb het idee dat mijn lichaam in balans is kwa A:E verhoudingen

ben helaas ook verdomd gevoelig voor testerone, zat op test prop 50mg ed en kreeg gyno, heel vervelend, ga nu ook niet meer boven de 50mg eod of 250mg eneth zitten.

zal wanneer ik de aromasin binnen heb kijken of het wat doet zoniet stap ik over op ari of misschien zelfs letro. Begint nu enorm vervelend te worden, en de cruise trouwens ook wil zo gauw weer aan de tren.

Mocht de nolva niet helpen probeer dan of je aan raloxifene kan geraken.
Had ook last van gyno laatste week van cycle (kleine schyf onder tepel) na pct weer weggetrokken.
Daarna nog wel last van itchy nips/overgevoeligheid dit met raloxifene verholpen.

gevoeligheid valt mee, af en toe rechterkant maar dat is hooguit 1x perdag, voornamelijk als ik het wat warmer heb. Maar zo over het algemeen niet gevoelig, maar niet mooi voor t oog.
 
aromasin is binnen,
heb vanmorgen 5mg genomen, heel moeilijk om em te breken, ging amper brak em in enkele stukken.

is het verstanding om nolva bij te nemen of is 10mg aromasin voldoende,

dacht zelf aan dit;
week 1; 2x 5mg aro
week 2; 2x10mg aro
aanhouden tot gyno helemaal verdwijnt,
 
Zou juist hoger beginnen tot het weg of minder is en dan afbouwen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven