MuscleMeat

GYNO bij Test500 + winny

Bezoekers in dit topic

mjmwillems

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
heeey,

ben 4 weken geleden begonnen met mijn eerste inject kuurtje.
ik pak wekelijks test500 en dagelijks 50 mg winny en voor nakuur clomid en nolva.
ben nu in week 4 en ben sinds 4 dagen gestopt met winny aangezien ik gyno's heb gekregen ( al vanaf week 2 )
blijkbaar erg gevoelig voor. omtrek lijkt 1,5 bij 1,5 cm gyno onder beide tepels. Beetje puffy en beetje gevoelig ( niet pijnlijk ). Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet gaan slikken, iedereen beveelt me iets anders aan en ben even ten einde raad. Ben nu 3 dagen begonnen met 10 mg nolva. Maar wil proviron of arimidex erbij bestellen aangezien dit wat krachtiger moest zijn en de gains niet zoveel zou tegen houden als nolva doet.

welke dosis raden jullie me aan,en wat proviron of arimidex ? want wil liefste niet stoppen met dit 1e kuurtje gaat nu eindelijk echt beginnen de test dus liever met een van deze 3 medicijnen klachten verminderen of in iedergeval niet laten toenemen, wie kan me helpen ?
 
Proviron kan gyno voorkomen, maar niet oplossen vgm... zou voor aromasin gaan ipv arimidex ivm rebound effect
 
Hoogstwaarschijnlijk heb je niet eens gyno. Nolva 10ed zou moeten volstaan. Maar zou eerder opteren voor aromasin inderdaad.
 
Puffy is geen gyno. Voel je iets hards onder de tepel wat je normaal niet hebt?
 
heeey,

ben 4 weken geleden begonnen met mijn eerste inject kuurtje.
ik pak wekelijks test500 en dagelijks 50 mg winny en voor nakuur clomid en nolva.
ben nu in week 4 en ben sinds 4 dagen gestopt met winny aangezien ik gyno's heb gekregen ( al vanaf week 2 )
blijkbaar erg gevoelig voor. omtrek lijkt 1,5 bij 1,5 cm gyno onder beide tepels. Beetje puffy en beetje gevoelig ( niet pijnlijk ). Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet gaan slikken, iedereen beveelt me iets anders aan en ben even ten einde raad. Ben nu 3 dagen begonnen met 10 mg nolva. Maar wil proviron of arimidex erbij bestellen aangezien dit wat krachtiger moest zijn en de gains niet zoveel zou tegen houden als nolva doet.

welke dosis raden jullie me aan,en wat proviron of arimidex ? want wil liefste niet stoppen met dit 1e kuurtje gaat nu eindelijk echt beginnen de test dus liever met een van deze 3 medicijnen klachten verminderen of in iedergeval niet laten toenemen, wie kan me helpen ?

nolvadex staat je gains niet in de weg, dus gewoon 20mg nolvadex tot het weg is
 
Als je gyno krijgt komt het door de test, niet door die 50mg winny.
20mg Nolva ED is voldoende.
 
thanks boys
 
Puffy is geen gyno. Voel je iets hards onder de tepel wat je normaal niet hebt?

jaa groter als een knikker, een schijf ofzo van misschien bijna 2 bij 2 cm
 
500 test 4 weken winny had ik ook....slechtste kuur ever als je gyno gevoelig bent
 
jaa groter als een knikker, een schijf ofzo van misschien bijna 2 bij 2 cm

Dat is wel gyno dan ja. 40mg nolvadex tot de knobbel weg is en dan afbouwen tot 10mg per dag.
(voor de wijsneuzen die zeggen dat meer dan 20mg nolva overkill is, ja dat gaat voor als je je testosteron ermee wil herstellen, bij gyno kan en moet je vaak ook meer nemen)
 
Dat is wel gyno dan ja. 40mg nolvadex tot de knobbel weg is en dan afbouwen tot 10mg per dag.
(voor de wijsneuzen die zeggen dat meer dan 20mg nolva overkill is, ja dat gaat voor als je je testosteron ermee wil herstellen, bij gyno kan en moet je vaak ook meer nemen)

dus 40 mg, is dat duidelijk merkbaar dat je er lichtelijk door tegen word gehouden in je kuur. Ga trouwens nog 2 weekjes langer door van 10 naar 12 weekjes, mits gynos niet groter worden. Zit nu 4e dag 20 mg, maar dan ga ik verhogen na 40
 
dus 40 mg, is dat duidelijk merkbaar dat je er lichtelijk door tegen word gehouden in je kuur. Ga trouwens nog 2 weekjes langer door van 10 naar 12 weekjes, mits gynos niet groter worden. Zit nu 4e dag 20 mg, maar dan ga ik verhogen na 40
Houd ons op de hoogte
 
Zal er maar een kleine log van maken :


Dit is mijn eerste inject kuurtje. Hiervoor 1 x winstrol tabs gedaan ; 8 weken 50 mg. Ben toen van 72 kilo naar 84 kilo gegaan in me top.
Heb hier 6 kilo van overgehouden dmv nog goed te eten ( om de 2 uur ) en goed te sporten.
Helaas heb ik 1,5 maand na de kuur op mijn eerste vakantie dag mijn hand gebroken en ben daar te laat mee naar het ziekenhuis gegaan.
Resultaat ; dikke 3 maanden niet kunnen sporten en slecht gegeten. Alles verloren van mijn kuur en woog zelfs nog minder dan mijn 1e kuurtje ; 70 kilo.

Ben toen het weer beter ging met mijn hand weer meteen gaan sporten en 4 kilo'tjes bijgekomen in 2 maanden.
Kwam weer redelijk op gang met de gewichten en wou nu eindelijk me eerste inject kuurtje.

* Gekozen voor test500 wekelijks, en 40 mg winstrol de eerste 4 weken.
* elke woensdag injectie

Begonnen met de stats :
Lengte : 1.78
Gewicht : 74 kilo
Vetpercentage : 8.2 %

eet om de 2 uur mijn koolhydraten, eiwitten, vetten
maaltijden bestaan uit ongeveer :

smorgens ;
1e maaltijd600 mg melk en 100 gram brinta
2e maaltijd bak kwark met melk bananen en whey in blender

middag:
3e maaltijd 3 boterhammen met kipfilet + shake bestaande uit uitwitten en ultra fine oats
4e maaltijd boterhammen met kipfilet/kip met rijst/ banaan met kwark ( verschilt altijd maar in iedergeval wel eiwitten en koolhydraten )

avond :
5e maaltijd ; eten wat de pot schaft thuis ( eten meeste dagen in de week gewoon aardappelen groente vlees, of pasta met vis of kip of rijst )
6e maaltijd : eiwitten shake met ultra fine oats of rice powder
7e maaltijd : 600 mg melk en brinta 100 gram
8e maaltijd : cheaten na het smoken van me jonko haha, ik weet het boys maar voor mij echt lastig om deze weg te laten, ben al drastisch
geminderd maar dagelijks heb ik toch nog wel me jointje nodig en max 2. zeg alles eerlijk kunnen jullie ook een goed beeld creeëren en tips te geven
en waar nodig is bij te sturen


( zit hoog in de koolhydraten wil flink bijkomen hoef niet droog te worden ben ik al van mezelf, kom echt super lastig bij zo zonder kuren )

slik erbij elke dag :
omega 3-6-9 ( 2 stuks )
zink ( 2 tabletten )
multi vitamine ( 1 stuk )
calcium en magnesium ( 2 tabletten )


training :
train 6 dagen in de week en heb tussen elke spiergroep zeker 48 uur rust.
Ben begonnen om op herhalingen te trainen, op de pomp trainen dus ( 12-15 )


ben nu momenteel in week 4 ben zo'n 7,5 kilo bijgekomen, aaaait nice !!

Ben wel in week 3 gestopt met het slikken van winny aangezien ik redelijke grote gynos heb gekregen, en echt al snel
zon 1,5 bij 1,5 cm toch wel zeker verharding onder beide tepels.
Dus ben 3 dagen 10 mg nolva gaan slikken en toen werd op mijn vorige topic aangeraden 40 mg nolva te pakken tot bult weg is.

Ik ga nu een week 40 mg slikken en daarna terug naar 20 en als het dan niet groter is 10 en als bijna weg is stop ik ermee.
want ben bang dat dit teveel me gains gaat tegenhouden zon hoge dosis nolva.. maar ik zou wel moeten want moet dit niet laten
verergeren. Ben er blijkbaar erg gevoelig voor. en kreeg weer last van mijn schouders, deze zijn blessure gevoelig.
train ze vrijwel niet meer, pak ze wel mee met borst etc puur om het feit geen blessures te krijgen in me kuur.
al train ik licht begin meteen ontsteking in mijn schouder te krijgen. Gelukkig heb ik zelf aanleg voor schouders en steken deze
echt als beste eruit, heb veel gebokst vroeger.

ben qua kracht ook wel redelijk vooruit gegaan, gewichten die voor de kuur nog maar lastig uit te voeren waren gaan nu allemaal makkelijk.

Woensdag 5e inject, kijk er naar uit !

en ik was van plan om ipv 10 weken test te doen, 12 weken, ben nu toch bezig en ben al bezig met nolva wat gewoon kut is tijdens n kuur
maar weet niet of dit wel doel heeft of het dan nog werkt allemaal ?

heb voor de nakuur nolva en clomid.
 
Vond zelf Nova echt kut als nakuur.
Libidodip van hier tot Tokio en voelde me niet fijn. Toen over gestapt op clomid en het werd met paar dagen al beter.
Zou gewoon alleen clomid als nakuur pakken.
Neem je hcg?
 
nee neem geen HCG. Dus je raad me alleen clomid aan, dus ook geen combinatie van nolvadex en clomid ?

En hoeveel mg clomid hoeveel weken raad je me aan
 
Zou even cools ze topic doornemen.
Ik heb 4 weken clomid op 50 genomen
 
Zal er maar een kleine log van maken :


Dit is mijn eerste inject kuurtje. Hiervoor 1 x winstrol tabs gedaan ; 8 weken 50 mg. Ben toen van 72 kilo naar 84 kilo gegaan in me top.
Heb hier 6 kilo van overgehouden dmv nog goed te eten ( om de 2 uur ) en goed te sporten.
Helaas heb ik 1,5 maand na de kuur op mijn eerste vakantie dag mijn hand gebroken en ben daar te laat mee naar het ziekenhuis gegaan.
Resultaat ; dikke 3 maanden niet kunnen sporten en slecht gegeten. Alles verloren van mijn kuur en woog zelfs nog minder dan mijn 1e kuurtje ; 70 kilo.

Ben toen het weer beter ging met mijn hand weer meteen gaan sporten en 4 kilo'tjes bijgekomen in 2 maanden.
Kwam weer redelijk op gang met de gewichten en wou nu eindelijk me eerste inject kuurtje.

* Gekozen voor test500 wekelijks, en 40 mg winstrol de eerste 4 weken.
* elke woensdag injectie

Begonnen met de stats :
Lengte : 1.78
Gewicht : 74 kilo
Vetpercentage : 8.2 %

eet om de 2 uur mijn koolhydraten, eiwitten, vetten
maaltijden bestaan uit ongeveer :

smorgens ;
1e maaltijd600 mg melk en 100 gram brinta
2e maaltijd bak kwark met melk bananen en whey in blender

middag:
3e maaltijd 3 boterhammen met kipfilet + shake bestaande uit uitwitten en ultra fine oats
4e maaltijd boterhammen met kipfilet/kip met rijst/ banaan met kwark ( verschilt altijd maar in iedergeval wel eiwitten en koolhydraten )

avond :
5e maaltijd ; eten wat de pot schaft thuis ( eten meeste dagen in de week gewoon aardappelen groente vlees, of pasta met vis of kip of rijst )
6e maaltijd : eiwitten shake met ultra fine oats of rice powder
7e maaltijd : 600 mg melk en brinta 100 gram
8e maaltijd : cheaten na het smoken van me jonko haha, ik weet het boys maar voor mij echt lastig om deze weg te laten, ben al drastisch
geminderd maar dagelijks heb ik toch nog wel me jointje nodig en max 2. zeg alles eerlijk kunnen jullie ook een goed beeld creeëren en tips te geven
en waar nodig is bij te sturen


( zit hoog in de koolhydraten wil flink bijkomen hoef niet droog te worden ben ik al van mezelf, kom echt super lastig bij zo zonder kuren )

slik erbij elke dag :
omega 3-6-9 ( 2 stuks )
zink ( 2 tabletten )
multi vitamine ( 1 stuk )
calcium en magnesium ( 2 tabletten )


training :
train 6 dagen in de week en heb tussen elke spiergroep zeker 48 uur rust.
Ben begonnen om op herhalingen te trainen, op de pomp trainen dus ( 12-15 )


ben nu momenteel in week 4 ben zo'n 7,5 kilo bijgekomen, aaaait nice !!

Ben wel in week 3 gestopt met het slikken van winny aangezien ik redelijke grote gynos heb gekregen, en echt al snel
zon 1,5 bij 1,5 cm toch wel zeker verharding onder beide tepels.
Dus ben 3 dagen 10 mg nolva gaan slikken en toen werd op mijn vorige topic aangeraden 40 mg nolva te pakken tot bult weg is.

Ik ga nu een week 40 mg slikken en daarna terug naar 20 en als het dan niet groter is 10 en als bijna weg is stop ik ermee.
want ben bang dat dit teveel me gains gaat tegenhouden zon hoge dosis nolva.. maar ik zou wel moeten want moet dit niet laten
verergeren. Ben er blijkbaar erg gevoelig voor. en kreeg weer last van mijn schouders, deze zijn blessure gevoelig.
train ze vrijwel niet meer, pak ze wel mee met borst etc puur om het feit geen blessures te krijgen in me kuur.
al train ik licht begin meteen ontsteking in mijn schouder te krijgen. Gelukkig heb ik zelf aanleg voor schouders en steken deze
echt als beste eruit, heb veel gebokst vroeger.

ben qua kracht ook wel redelijk vooruit gegaan, gewichten die voor de kuur nog maar lastig uit te voeren waren gaan nu allemaal makkelijk.

Woensdag 5e inject, kijk er naar uit !

en ik was van plan om ipv 10 weken test te doen, 12 weken, ben nu toch bezig en ben al bezig met nolva wat gewoon kut is tijdens n kuur
maar weet niet of dit wel doel heeft of het dan nog werkt allemaal ?

heb voor de nakuur nolva en clomid.

als je al veel last van je schouders hebt zou ik toch echt de winny laten staan de volgende keer. Zowieso winny is eventjes leuk maar je houd er bijna niks van vast, persoonlijk vind ik het nauwelijk de moeite waard.
 
Ben ik de enige die het vreemd vind dat ie 12 kg aankomt van 8 weken winny en 7,5 kg aankomt in 4 weken van test+win?
Klinkt eerder als oxymetholon
 
Back
Naar boven