XXL Nutrition

gyno: bijwerkingen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast85

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2008
Berichten
82
Waardering
0
Hoi, zit nu in 2de week dianakuur en heb precies last van tepelvorming, weet nu neit of dit door de kuur is of door het feit dat ik 2 maand gestopt was met trainen en alles is beginnen hangen. Vraag is nu hoe herken je gyno precies en wat doe je eraan ?
Wat is best, nu stoppen met kuur en nakuren of gwn mijn kuur doortrekken ?
Als er kans is op permanente schade zou ik willen stoppen meteen, iemand ervaring hiermee ?
grtz
 
Begint met overgevoelige tepels. Bv wanneer je T-shirt erover wrijft.
 
Soms trek het na de kuur meteen weg. En soms blijft het wat langer. En in sommige gevallen ok permanent.
Misschien met nolva starten totdat je klaar bent met je kuur.
 
Soms trek het na de kuur meteen weg. En soms blijft het wat langer. En in sommige gevallen ok permanent.
Misschien met nolva starten totdat je klaar bent met je kuur.

nolva en diana, werken die elkaar niet tegen ?
 
je dia stoppen want dia werkt niet als je nolva gebruikt . en ik moest ff lachen tepelvorming had je dat voor je kuur nog niet dan :d
 
Hoi, zit nu in 2de week dianakuur en heb precies last van tepelvorming, weet nu neit of dit door de kuur is of door het feit dat ik 2 maand gestopt was met trainen en alles is beginnen hangen. Vraag is nu hoe herken je gyno precies en wat doe je eraan ?
Wat is best, nu stoppen met kuur en nakuren of gwn mijn kuur doortrekken ?
Als er kans is op permanente schade zou ik willen stoppen meteen, iemand ervaring hiermee ?
grtz

Tepelvorming? Je bedoelt puffy niples?
Als het erg gevoelig is en je voelt een hardknobbeltje dan heb je last van gyno en kan je maar beter nolvadex gaan nemen..

Als je gewoon puffy niples hebt is niets aan de hand, komt door het vele vocht dat je aanzet bij dianabol icm zout en hoge kh..
 
nolva en diana, werken die elkaar niet tegen ?

Je vocht gains worden minder dus er zijn mensen hier die dat als massa beschouwen en er van balen dat ze minder wegen op de weegschaal..
 
sorry maar ik vind dit fail; dit zijn zaken die je moet weten nog voor je begint, dus lees de stickies maar door.
 
Back
Naar boven