Fitness Seller

Gyno bultjes advies

Bezoekers in dit topic

massiv

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Ik zit momenteel in een kuur van test e test only 500mg pw. Nu heb ik laatst last gekregen van harde knobbeltjes bij me tepel. Ze zijn niet zichtbaar maar wel voelbaar. Ik zit gebruik nu 6 dagen 40mg nolvadex per dag en merk dat ze niet groter worden en dan ze minder aanwezig (minder opgezet gevoel) ik zou graag wat advies willen over hoe nu verder te moeten. Ik ben gisteren de 10e week ingegaan van kuur. Het liefst zou ik de kuur afmaken. Ik kan ook weinig vinden over het gebruik van nolvadex vanaf dit punt. Zijn er mensen met ervaring en advies?

Blijven slikken tot aan nakuur .. daarna trekt het waarschijnlijk weg...

Hallo,

Ik zit momenteel in een kuur van test e test only 500mg pw. Nu heb ik laatst last gekregen van harde knobbeltjes bij me tepel. Ze zijn niet zichtbaar maar wel voelbaar. Ik zit gebruik nu 6 dagen 40mg nolvadex per dag en merk dat ze niet groter worden en dan ze minder aanwezig (minder opgezet gevoel) ik zou graag wat advies willen over hoe nu verder te moeten. Ik ben gisteren de 10e week ingegaan van kuur. Het liefst zou ik de kuur afmaken. Ik kan ook weinig vinden over het gebruik van nolvadex vanaf dit punt. Zijn er mensen met ervaring en advies?
WTF ?
Je neemt pas tamoxifen als je echt Gyno hebt, en geen 40mg ED
Verharde tepel is nog geen Gyno

• Like
Waarderingen: Mindcontrol
  • Topic Starter Topic Starter
WTF ?
Je neemt pas tamoxifen als je echt Gyno hebt, en geen 40mg ED
Verharde tepel is nog geen Gyno
Geen verharde tepels, bultjes achter rond om tepel. Een staafvormige en 3 kleine harde bultjes als in verhard weefsel. Het staafje is ook zeker 15 mm lang

Geen verharde tepels, bultjes achter rond om tepel. Een staafvormige en 3 kleine harde bultjes als in verhard weefsel
Voelt de schijf ook harder en rubberachtig ?
Verder is 40mg ED teveel voor gyno tegen te gaan. nu je 10 weken in je kuur zit kun je beter stoppen(na 9 volle weken)

20mg Tamoxifen is voldoende, ik zou nu ook direct overgaan op die dosis. Heb je je bloed laten checken vooraf en wat was je oestrogeenwaarde ?

9 van de 10X is het niet echt Gyno en zeker in de laatste weken herstel je wel weer. op werkelijke 8% vet is de kans ook veel lager dan op +20% vet.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: IkWilGrootWorde
  • Topic Starter Topic Starter
Voelt de schijf ook harder en rubberachtig ?
Verder is 40mg ED teveel voor gyno tegen te gaan. nu je 10 weken in je kuur zit kun je beter stoppen(na 9 volle weken)

20mg Tamoxifen is voldoende, ik zou nu ook direct overgaan op die dosis. Heb je je bloed laten checken vooraf en wat was je oestrogeenwaarde ?

9 van de 10X is het niet echt Gyno en zeker in de laatste weken herstel je wel weer. op werkelijke 8% vet is de kans ook veel lager dan op +20% vet

Het is geen schijf maar bultjes ze zijn hard heb niet het iedee dat ik ze in kan drukken. Tepels zijn normaal zoals altijd. als ik hem op mijn rib druk. Ik heb ook al onderzoek gehad in het ziekenhuis met röntgenfoto huisarts had me doorverwezen. In het ziekenhuis zei de arts dat hij geen zorgwekkende dingen zag. Bloed onderzoek heb ik nu verwijzing voor. Maar ik die tijd wil ik het niet aan het lot overlaten. Toen ik begon met nolvadex had ik eerst het iedee dat het geen effect had 20mg pd. Heb toen andere leverancier gezocht met ander merk en gebruik nu dan ook van beide 2x20mg. Na het nemen van het andere merk vernam ik dat ze minder drukkend werden. Voelde net als een dikke puist die ging knappen om het zomaar de zeggen. Dat gevoel is nu dus weg.

Als ik het goed begrijp begon jij gyno te krijgen tijdens een kuur, en heb jij vervolgens een doorverwijzing gehad van de huisarts naar het ziekenhuis voor een mammogram en wordt er nu ook bloedonderzoek verricht..? Heb je je huisarts niet vertelt dat je kuurt?

• Like
Waarderingen: Mindcontrol
Het is geen schijf maar bultjes ze zijn hard heb niet het iedee dat ik ze in kan drukken. Tepels zijn normaal zoals altijd. als ik hem op mijn rib druk. Ik heb ook al onderzoek gehad in het ziekenhuis met röntgenfoto huisarts had me doorverwezen. In het ziekenhuis zei de arts dat hij geen zorgwekkende dingen zag. Bloed onderzoek heb ik nu verwijzing voor. Maar ik die tijd wil ik het niet aan het lot overlaten. Toen ik begon met nolvadex had ik eerst het iedee dat het geen effect had 20mg pd. Heb toen andere leverancier gezocht met ander merk en gebruik nu dan ook van beide 2x20mg. Na het nemen van het andere merk vernam ik dat ze minder drukkend werden. Voelde net als een dikke puist die ging knappen om het zomaar de zeggen. Dat gevoel is nu dus weg.
Lekker onsamenhangend verhaal. Prolactine kan ook verhoogd zijn, maar zonder bloeduitslag is het raden. volgende keer kun je ook beter in OP melden dat je in het ziekenhuis bent geweest.

Succes met herstel !

Altijd HG( human grade maw: apothekersspul) gebruiken met AI en Serms. Dat voorkomt een hoop gedoe.

bultjes zijn inmiddels voor minstens 50% kleiner geworden. Geen druk meer op de bultjes en dus ook geen last meer.

Nog even toevoeging waarom er foto’s werden gemaakt in het ziekenhuis. Borst kanker komt voor in de familie ook bij de mannen

Terug
Naar boven