XXL Nutrition

Gyno door prohormoon

Bezoekers in dit topic

Arthorix

Novice
Lid geworden
29 aug 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Goedendag,

Ik ben een 27 jarige fitness liefhebber. Na 4 jaar naturel getraind te hebben, heb ik een keer een prohormoon gebruikt (m-drol).
Als pct gebruikte ik Reversitol. Tijdens mijn kuur kreeg ik last van gyno. Met reversitol ging het niet weg. Ik heb daarna wat testosteron Peppers gebruikt maar het mocht niet baten. Na een jaar zit de gyno er nog steeds.

Nou heb ik op verschillende forums gelezen dat het enige dat dan nog kan helpen als je je niet wilt laten opereren is letrozole.

Weet iemand misschien een betrouwbaar adres waar ik dat kan halen? Op internet staat het er vol mee, maar ik betaal liever gewoon met IBAN of contant ipv een creditcard en dat het uit Verweggistan verzonden moet worden.

PM me alsjeblieft als je wat weet, want ik wil echt van die gyna af!
 
in de regels staat dat je niet mag vragen om illegalen producten of iets in die zin
 
Lees de regels!
Succes met je gyna
 
Oh excuses, niemand die mij dus kan helpen?
 
Je hebt vast al wat PB's
 
Goedendag,

Ik ben een 27 jarige fitness liefhebber. Na 4 jaar naturel getraind te hebben, heb ik een keer een prohormoon gebruikt (m-drol).
Als pct gebruikte ik Reversitol. Tijdens mijn kuur kreeg ik last van gyno. Met reversitol ging het niet weg. Ik heb daarna wat testosteron Peppers gebruikt maar het mocht niet baten. Na een jaar zit de gyno er nog steeds.

Nou heb ik op verschillende forums gelezen dat het enige dat dan nog kan helpen als je je niet wilt laten opereren is letrozole.

Weet iemand misschien een betrouwbaar adres waar ik dat kan halen? Op internet staat het er vol mee, maar ik betaal liever gewoon met IBAN of contant ipv een creditcard en dat het uit Verweggistan verzonden moet worden.

PM me alsjeblieft als je wat weet, want ik wil echt van die gyna af!

wel een beetje laat he?? na een jaar zit het er nog je had je beter moeten inlezen en eerder info moeten opzoeken imo
 
Ja klopt, leverancier raadde toen reversitol aan als pct. Toen het niet weg ging moest ik wat testosteron stimulanten nemen.

Achteraf stom natuurlijk, maar iedereen maakt wel eens een fout toch?

Ik heb na lang zoeken eindelijk een adres gevonden.
 
Ja klopt, leverancier raadde toen reversitol aan als pct. Toen het niet weg ging moest ik wat testosteron stimulanten nemen.

Achteraf stom natuurlijk, maar iedereen maakt wel eens een fout toch?

Ik heb na lang zoeken eindelijk een adres gevonden.
Ja, ik haal weleens perongeluk halfvolle melk i.p.v. volle melk. Maar als je gaat klootviolen met je hormonen lijkt het me toch wel gepast om eerst wat informatie op te doen.

Ook hier lijk je weer niet goed geinformeerd. Mensen grijpen naar letrozol terwijl er a) geen enkele klinische studie is waarbij letrozol is toegepast voor gyno, b) van de aromatase remmers er 1 klinische studie is waarbij anastrozol (even potent als letro wat betreft aromatase remming) is toegepast voor gyno, maar minder goed bleek te werken dan tamoxifen, en c) er een heleboel klinische studies zijn die aantonen dat tamoxifen wel werkt.
 
Back
Naar boven