Fitness Seller

Gyno door sust mast

Bezoekers in dit topic

lorenzo360

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 okt 2010
Berichten
44
Waardering
7
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
beste lezers,

Ik zit op sustanon 250mg ew en masterone e 250mg ew.
Ik kuur altijd met proviron ook om gyno tegen te gaan. 25mg e/d en als ik 500mg test doe 50mg provi.

Ik kreeg ik week 4 al een gevoelig speldenkopje onder me rechtertepel...
dus na een twee dagen toch maar nolva 20mg 5dagen genomen.
Toen was het weg.
Paar dagen later kwam het weer opzetten, en nu heb ik zaterdag dostinex/cabergoline genomen 0,5mg maar er gebeurd niks en is al ter grootte van een ongekookte erwt.
Heeft iemand een tip of moet ik wachten tot de cabergoline gaat werken?

Ik maak mij best zorgen om gyno namelijk...
Alvast bedankt voor jullie reactie!!
 
beste lezers,

Ik zit op sustanon 250mg ew en masterone e 250mg ew.
Ik kuur altijd met proviron ook om gyno tegen te gaan. 25mg e/d en als ik 500mg test doe 50mg provi.

Ik kreeg ik week 4 al een gevoelig speldenkopje onder me rechtertepel...
dus na een twee dagen toch maar nolva 20mg 5dagen genomen.
Toen was het weg.
Paar dagen later kwam het weer opzetten, en nu heb ik zaterdag dostinex/cabergoline genomen 0,5mg maar er gebeurd niks en is al ter grootte van een ongekookte erwt.
Heeft iemand een tip of moet ik wachten tot de cabergoline gaat werken?

Ik maak mij best zorgen om gyno namelijk...
Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Mischien moet je niet zo prutsen. En had je gewoon nolva moeten blijven nemen op 10mg.

Waarom zou je caber nemen?
Zit je nu op test mast en proviron?
 
Mischien moet je niet zo prutsen. En had je gewoon nolva moeten blijven nemen op 10mg.

Waarom zou je caber nemen?
Zit je nu op test mast en proviron?
Klopt test (sustanon) mast en provi.
Ik deed caber omdat ik me kuur niet in de weg wou zitten rest vd kuur met nolva.
Dus wat zeg jij, toch die nolva of wachten op caber ?
 
Bijzonder dat je op deze middelen en doseringen last van gyno lijkt te krijgen.
Nolva nemen is het enige juiste advies.

Twijfel dan wel aan de producten die je hebt, aangezien je mast + provi neemt komt er behoorlijk wat androgeen binnen naast de 250mg test zou dat meer dan voldoende moeten zijn. Wat is jouw vetpercentage?
 
Klopt test (sustanon) mast en provi

Bijzonder dat je op deze middelen en doseringen last van gyno lijkt te krijgen.
Nolva nemen is het enige juiste advies.

Twijfel dan wel aan de producten die je hebt, aangezien je mast + provi neemt komt er behoorlijk wat androgeen binnen naast de 250mg test zou dat meer dan voldoende moeten zijn. Wat is jouw vetpercentage?
Mijn vetpercentage zit op de 8 a 9 %, en word ook wel droog... weet niet wat het dan zou kunnen zijn, misschien toch tren ipv mast dan ofzo?
 
Dat zou je als het goed is toch wel moeten merken..
Het verschil tussen alleen test en test/mast merk ik persoonlijk al..
 
Dat zou je als het goed is toch wel moeten merken..
Het verschil tussen alleen test en test/mast merk ik persoonlijk al..
Ik ben nog een beginnende kuurder. Dus ik weet niet hoe ik me moet voelen.
Wel eerder test 500mg win 50ed gedaan. En toen voelde ik me hetzelfde als nu eigenlijk.
 
Toen had je geen last van gyno klachten?
 
Om erachter te komen wat het veroorzaakt zou je de mast-e eruit kunnen laten. Als het je niet uitmaakt wat nu de oorzaak is, dan kun je gewoon nolva nemen tot het weer weg is, daarna overwegen om te onderhouden zolang de kuur duurt zodat het niet weer terugkomt.
 
Om erachter te komen wat het veroorzaakt zou je de mast-e eruit kunnen laten. Als het je niet uitmaakt wat nu de oorzaak is, dan kun je gewoon nolva nemen tot het weer weg is, daarna overwegen om te onderhouden zolang de kuur duurt zodat het niet weer terugkomt.
Oke bedankt! :cool::bow:
 
Back
Naar boven