• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Gyno door test deca ?

Bezoekers in dit topic

j7

Cool Novice
Waardering
34
Lengte
1m78
Massa
88kg
Hey allemaal ben nieuw op dit forum ik heb een vraag ik heb een half jaar geleden een test only kuur gedaan 500 ml per week voor 12 weken toen een na kuur met nolvadex 4 weken lang 20 20 10 10 , kuur beviel me heel goed en ben 10 kg aangekomen waarvan ik r 6 heb over gehouden ben erg tevreden met het resultaat nou waren mijn bijwerkingen gelukkig alleen wat puistjes op me rug en sneller geïrriteerd of wat agressiever mijn grootste angst was gyno gelukkig niet gehad !

Nou wil ik met een volgende kuur beginnen test 250ml 250ml deca nou is mijn grooste angst dus gyno nou heb ik er totaal geen last van gehad in mn vorige kuur maar zou dit nu wel kunnen optreden door de deca ? Of zal ik r dan al last van moeten hebben gehad door de test .

Ben erg benieuwd thanks

500ml per week is wel heel extreem, je supplier is vast blij met je.

Je weet nooit of je het gaat krijgen of niet. Beste gewoon om nolva en aro bij de hand te hebben voor het geval dat het komt. Niet gebruiken voordat het verschijnt.

• Haha
  • Love
Waarderingen: amir1121 en Maximum Effort
  • Topic Starter Topic Starter
Ah sorry ik bedoelde ook mg natuurlijk . In mijn vorige kuur 500 test niks mee laten lopen geen last gehad . Is het een goede kuur 250 test 250 deca ? Of misschien handig om weer gewoon test 500 te doen .

Als je 500 test kunt verdragen dan zou ik niet verwachten dat je van 250 test 250 deca wel gyno krijgt.

• Like
Waarderingen: inVorm
16 weken test op 375mg
12 weken deca op 200mg(meeste is 200mg/ml)
2x per week prikken

• Like
Waarderingen: jayarade en Maximum Effort
Vroeger(20j) zette ik elke 5 dagen (lange esters), en groeide goed zonder bijwerkingen. Ik weet wel dat toen de tijd Deca wel eens in de 10 dagen werd gezet en E elke week.

Ja haalt mooiere bloedwaarden met verdelen 2x per week.
Schermafdruk-van-2022-08-04-18-09-10.png

Schermafdruk-van-2022-08-04-18-10-09.png

• Like
Waarderingen: j7
Vroeger(20j) zette ik elke 5 dagen (lange esters), en groeide goed zonder bijwerkingen. Ik weet wel dat toen de tijd Deca wel eens in de 10 dagen werd gezet en E elke week.

Ja haalt mooiere bloedwaarden met verdelen 2x per week.
Schermafdruk-van-2022-08-04-18-09-10.png

Schermafdruk-van-2022-08-04-18-10-09.png

Dit is m’n favoriete site vanaf nu.

Spullen in huis maandag beginnen met knallen 👌🏻💪

Hoppa zit erin vandaag de tijd gehad hier gaan we prikken ging perfect , wanneer zal ik wat merken over een week of 3 denk ik he ?💪💪💪 kan niet wachten op de gainss

5/6 weken tot je het gaat “zien”.

• Like
Waarderingen: j7
En als je een klein beetje bekend bent met je eigen lichaam dan merk je de eerste effecten al met een week.

3 dagen verder en extreme honger slaat gelijk toe vreten als een beest 😋 hoppaa

Terug
Naar boven