MuscleMeat

Gyno door test of deca

Bezoekers in dit topic

Tarzan2.0

Novice
Lid geworden
15 apr 2017
Berichten
4
Waardering
0
Beste mensen,

Heb sinds 2 weken geleden symptomen van gyno geconstateerd op mijn lichaam. Heb toen nolva 20mg per dag genomen maar het is nog steeds niet verholpen, nou heb ik sinds gister de dosis verhoofd naar 40mg per dag.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Moet ik mijn kuur (test e/deca 500/400 week 8) stop zetten of kan ik on blijven?
Mocht de gyno niet van de test komen maar van de deca, hoe moet ik hier het best op reageren?

Bedankt alvast
 
Je zou een AI ernaast kunnen laten lopen en zien wat dat voor je doet (aromasin of arimidex). Daarnaast zijn er mensen die bij 19nor steroïden (deca, tren) cabergoline nemen om prolactine te verlagen. Maar het meest verstandige zou mij lijken, om een bloedtest te doen en je oestrogeen en prolactine waarde te laten meten. Dan kan je beslissen wat je ernaast kan nemen, om eventueel iets te verlagen.
 
Ik denk niet dat prolactine hier het probleem is. Als progestine sensibiliseert nandrolon het borstweefsel aan oestrogeen, zodat zelfs gematigde bloedniveaus van oestrogeen gyno kunnen veroorzaken. Ik zou doorgaan met de Tamox en een AI toevoegen, bijvoorbeeld Aromasin 10mg e2d. Een bloedtest zou helpen om een optimaal oestrogeen niveau te vinden.
 
Voor echt hardnekkige gyno zou je eventueel ook nog letrozole kunnen nemen. Dit is de meest zware AI die je kan nemen. Wel makkelijk te overdoseren waardoor je te weinig E2 in je lichaam hebt met de nodige gevolgen weer van dien..
 
Back
Naar boven