MuscleMeat

gyno en puffy nipples niet zichtbaar bij stijve tepels. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hele tijd aan iets opwindends denken.. of is dat alleen bij vrouwen?
 
Coolbox meenemen en er af en toe een icepack tegenaan houden.
 
Ik heb precies hetzelfde al vanuit mijn jeugd opgelopen. Ik heb het gewoon geaccepteerd. Op het strand gewoon lekker vaak de koude zee in, of er lekker vaak in knijpen hahah ;)
 
vet / vocht verlagen
 
iedere dag pep gebruiken
 
Deze thread xD
 
4fmp en pep nemen en dan aan je eigen tepels likken.
 
Ja, grappige thread he xD


Vet/ vocht verliezen had geen zichtbaar verschil, stond afgelopen zomer onder de 10% en probleem was hetzelfde helaas.


Helpt ook niet. Zit met hetzelfde. Had op een gegevens moment 2mm vet op men borst maar dan wel een puntige tepel.... Bij koude zie je er idd niets van. Valt weinig aan te doen.
 
Je hebt zo'n gel die je er op kan smeren waardoor ze stijf bljven, lijm/haarlak schijnt ook te werken
 
dit hebben echt zoveel mensen, including me.
 
Je hebt zo'n gel die je er op kan smeren waardoor ze stijf bljven, lijm/haarlak schijnt ook te werken

tandpasta schijnt ook te werken
 
Gewoon voor de definitieve oplossing gaan: klieren laten weghalen. Voor een 1500 euro ben je er vanaf.
 
Hmm operatie of dagelijks pep gebruiken. Makkelijke keuze :o
 
Of zelf een operatie ondergaan.

Stap 1: Mesje uit de keuken.
Stap 2: Stippeltjes maken met een viltstift, vervolgens snee onder je tepel.
Stap 3: Een kleine bbq klem pakken en je klier eruit halen.
Stap 4: Klein beetje weg snijden.
Stap 5: Terug in duwen
Stap 6: Hechten.

Deze stappen kunnen zowel links als rechts gedaan worden. Good Luck :)
 
Volgens mij waren er hier een aantal op het forum die er aambeienzelf op smeerden?
 
Heb het zelfde probleem gehad kerel. Erg kut en jammer dat er zo lollig op reageerd wordt! Ik geef je al tip om naar de doktor te gaan en zeggen dat je er last van hebt met hardlopen (schuren) en dat je vaak lange wandelingen maakt met rugzak, en dat je daardoor last heb van je tepels. Dan heb je kans dat het vergoed word! Als je zegt dat je het niet mooi vindt, is het iets cosmetisch en wordt het niet vergoed. Voor mij is het ook pas een week of 5/6 geleden en ben er superblij mee!!
 
Bij was het ook niet zichtbaar meer als ik er ff aan zat. Toch zijn er klieren uitgehaald van 1,5 x 2 x 5 cm
 
Back
Naar boven