MuscleMeat

Gyno en puffy nips tijdens cruise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

johnstone

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 jun 2013
Berichten
310
Waardering
8
Heeft er iemand hier ooit gyno gekregen tijdens een cruise?

Ik cruise al ong 5 weken op 250 test ew en heb niks raars gedaan buiten dat ik 2 maanden geleden 3 weken niet heb kunnen injecten vanwege verhuizing naar het buitenland.

Ik heb al eerder opspelende gyno en puffy nips gehad aan dezelfde tepel en heb het toen de gyno kunnen verhelpen met nolva en later de puffy nips met aromasin. Ik weet inmiddels dat ik erg gevoelig ben voor gyno en ga ook aro mee laten lopen tijdens kuren, maar ik dacht dat ik me hier tijdens een cruise niet druk om had hoeven maken.

Moet ik nou weer een combinatie van aro en nolva nemen om het weg te werken? Hoe voorkom ik dat dit terugkomt?
 
Ik cruise op test-e 250 en zelfs met arimidex heb ik nog puffy nipples, kan je weinig aan doen als je er gevoelig voor bent. Is denk ik niet hetzelfde als gyno want zodra ik off ga is het weg en het is totaal niet gevoelig
 
Ik cruise op test-e 250 en zelfs met arimidex heb ik nog puffy nipples, kan je weinig aan doen als je er gevoelig voor bent. Is denk ik niet hetzelfde als gyno want zodra ik off ga is het weg en het is totaal niet gevoelig

Ik heb het allebei nu, had eerst alleen puffy nipples en toen het zeer begon te doen voelde ik eens goed en voelde ik een flinke knobbel zitten
 
Ik zou je dosering test verlagen, en er een androgeen zoals mast bijzetten om op die manier op de ideale cruise-dosis uit te komen voor jou. Dat, of je gaat aan de nolvadex met alle nadelige gevolgen van dien.
 
Back
Naar boven