XXL Nutrition

gyno en trt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
11 jul 2022
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
4%
Heb een blast achter de rug en zit nu te cruisen
ik heb gyno sinds 13jaar al en ben dit echt beu
als ik nu gyno operatie wil laten doen, zullen ze da uitvoeren?
mag ik aan hen zeggen dat ik nu aan cruisen ben of moet ik helemaal off gaan voordat ze me gaan opereren?
of gewoon laten doen en verzwijgen dat ik aan hormonen zit, gaan ze daarover vragen? ik ga nu mijn bloods analyseren waardoor ik kern gezond zal uitzien, maar mijn LSH en FH gaan wel nihil zijn...
ikzelf woon in belgie
 
Heb een blast achter de rug en zit nu te cruisen
ik heb gyno sinds 13jaar al en ben dit echt beu
als ik nu gyno operatie wil laten doen, zullen ze da uitvoeren?
mag ik aan hen zeggen dat ik nu aan cruisen ben of moet ik helemaal off gaan voordat ze me gaan opereren?
of gewoon laten doen en verzwijgen dat ik aan hormonen zit, gaan ze daarover vragen? ik ga nu mijn bloods analyseren waardoor ik kern gezond zal uitzien, maar mijn LSH en FH gaan wel nihil zijn...
ikzelf woon in belgie
Wie betaald, die bepaald. Ga je bij een prive kliniek?
 
ak heeft ook plannen als ik het goed heb.
 
Heb zelf ook een afspraak staan @ singelberg clinic in antwerpen
Ingreep zelf is vrij minimaal en kunt na paar uur alweer naar huis, herstel is enkele weken, maar na paar dagen kan je trainen langzaam oppakken.
Prijzen in belgie schelen de helft toz van Nederland, vandaar ik naar Belgie ga.
 
Heb zelf ook een afspraak staan @ singelberg clinic in antwerpen
Ingreep zelf is vrij minimaal en kunt na paar uur alweer naar huis, herstel is enkele weken, maar na paar dagen kan je trainen langzaam oppakken.
Prijzen in belgie schelen de helft toz van Nederland, vandaar ik naar Belgie ga.
Interessant. Wat ga je betalen bij Singelberg als ik vragen mag?
 
Ben ook wel benieuwd naar de prijs. Zelf ga ik ook naar België, het scheelt mij 500euro
 
Back
Naar boven