Fitness Seller

Gyno ervaring delen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Gasten, wil dit toch even met jullie delen aangezien niemand blij is met gyno. Ik had een milde vorm van gyno onder mijn rechter tepel. Voornamelijk zacht weefsel maar als ik een klein beetje test mast nam begon het direcht op te spelen. Er vormde zichh snel een ewt onder de tepel. Letro hielp maar is nogal heftig spul. Laatst zes maanden na een lichte kuur kreeg ik uit het niets last van mijn gyno....meteen een beetje letro genomen tot mijn nolva er was. Toen twee weken nolva en alles was weer normaal. Nog steeds een verdikking maar geen erwt of gevoelige plek. Ben inmiddels begonnen met een lichte test e kuur en tegelijk aromasin mee laten lopen. Nog nooit gebruikt. In het begin ook een beetje nolva er bij genomen omdat ik meteen last kreeg na mijn test shot. Nu vier weken verder en de aromasin heeft mijn gyno helemaal weg gekregen! Nu langzaam wat meer roids nemen en zo weinig mogelijk aromasin.

Ik ben dus tevreden met aromasin. Enige waar ik me zorgen over maak is na de kuur. Hoop niet dat rebound op gaat treden. Maar dat zien we dan wel weer.

Jullie ook ervaring met aromasin en gyno?!
 
Gasten, wil dit toch even met jullie delen aangezien niemand blij is met gyno. Ik had een milde vorm van gyno onder mijn rechter tepel. Voornamelijk zacht weefsel maar als ik een klein beetje test mast nam begon het direcht op te spelen. Er vormde zichh snel een ewt onder de tepel. Letro hielp maar is nogal heftig spul. Laatst zes maanden na een lichte kuur kreeg ik uit het niets last van mijn gyno....meteen een beetje letro genomen tot mijn nolva er was. Toen twee weken nolva en alles was weer normaal. Nog steeds een verdikking maar geen erwt of gevoelige plek. Ben inmiddels begonnen met een lichte test e kuur en tegelijk aromasin mee laten lopen. Nog nooit gebruikt. In het begin ook een beetje nolva er bij genomen omdat ik meteen last kreeg na mijn test shot. Nu vier weken verder en de aromasin heeft mijn gyno helemaal weg gekregen! Nu langzaam wat meer roids nemen en zo weinig mogelijk aromasin. Ik ben dus tevreden met aromasin. Enige waar ik me zorgen over maak is na de kuur. Hoop niet dat rebound op gaat treden. Maar dat zien we dan wel weer. Jullie ook ervaring met aromasin en gyno?!

Zelf geen ervaring met aromasin in de nakuur maar Aromasin schijnt geen rebound te geven (wat ik lees op internet). Dit in tegenstelling tot arimidex.
 
Ik zweer bij Aromasin. Mooi te lezen dat er ook eens goede v erhalen van anderen hierover zijn, want Aro krijgt hier eigenlijk doorgaans bijna alleen maar kritiek, en onterecht vind ik.
 
Ik zweer bij Aromasin. Mooi te lezen dat er ook eens goede v erhalen van anderen hierover zijn, want Aro krijgt hier eigenlijk doorgaans bijna alleen maar kritiek, en onterecht vind ik.

Ik ben ook erg positief over aro, zal in de toekomst wanneer ik gyno krijg meteen 10mg aro nemen met 20mg nolv, ipv eerst nolva en tijdverspillen.
 
meestal werd toch gezegd; aro is preventief, als je het al hebt beter nolva pakken. deze zin kan eigenlijk uit de wereld geholpen worden dan? zodra je het krijgt aro icm nolva zou beter zijn ipv eerst nolva en daarna pas aro.

edit; hoe denken jullie hier trouwens over; aromasin te alle tijden preventief nemen tijdens het kuren. (muv oral onlys ofc)

aro zou geen gains in de weg staan, behalve vocht, maar dat noem ik geen gains. denk zelfs dat 90% vochtgains liever niet heeft. daarbij voorkom je voor een groot deel gyno?? wat da prob om het niet preventief mee te laten lopen? zie het ook op veel amerikaanse fora voorbij komen.
 
Laatst bewerkt:
meestal werd toch gezegd; aro is preventief, als je het al hebt beter nolva pakken. deze zin kan eigenlijk uit de wereld geholpen worden dan? zodra je het krijgt aro icm nolva zou beter zijn ipv eerst nolva en daarna pas aro. edit; hoe denken jullie hier trouwens over; aromasin te alle tijden preventief nemen tijdens het kuren. (muv oral onlys ofc) aro zou geen gains in de weg staan, behalve vocht, maar dat noem ik geen gains. denk zelfs dat 90% vochtgains liever niet heeft. daarbij voorkom je voor een groot deel gyno?? wat da prob om het niet preventief mee te laten lopen? zie het ook op veel amerikaanse fora voorbij komen.
Ik word heel slecht gezind /depressief van aromasin adex is voor mij perfect hangt af van persoon tot persoon
 
meestal werd toch gezegd; aro is preventief, als je het al hebt beter nolva pakken. deze zin kan eigenlijk uit de wereld geholpen worden dan? zodra je het krijgt aro icm nolva zou beter zijn ipv eerst nolva en daarna pas aro.

edit; hoe denken jullie hier trouwens over; aromasin te alle tijden preventief nemen tijdens het kuren. (muv oral onlys ofc)

aro zou geen gains in de weg staan, behalve vocht, maar dat noem ik geen gains. denk zelfs dat 90% vochtgains liever niet heeft. daarbij voorkom je voor een groot deel gyno?? wat da prob om het niet preventief mee te laten lopen? zie het ook op veel amerikaanse fora voorbij komen.


In USA doen ze niks anders dan aro preventief nemen lijkt het wel.

Aro crasht ook niet je hele oestrogeen maar laat nog wat over. Volgens mij 50% ofzo. En je oestrogeen ook gewoon nodig.
 
hoe denken jullie hier trouwens over; aromasin te alle tijden preventief nemen tijdens het kuren. (muv oral onlys ofc) aro zou geen gains in de weg staan, behalve vocht, maar dat noem ik geen gains. denk zelfs dat 90% vochtgains liever niet heeft. daarbij voorkom je voor een groot deel gyno?? wat da prob om het niet preventief mee te laten lopen? zie het ook op veel amerikaanse fora voorbij komen.

Deze vraag heb ik zelf ook gesteld in het PH topic en de meeste ervaren leden hier raden dit dus blijkbaar af. Ben zelf met die vraag gekomen omdat ik idd op veel buitenlandse boards dit wel als een advies voorbij zie komen. Je moet maar eens kijken in het PH topic, staan een aantal nuttige recente reacties. Al wacht ik nog op een antwoord op mijn laatste vraag daar..
 
Ik word heel slecht gezind /depressief van aromasin adex is voor mij perfect hangt af van persoon tot persoon

Oké. Ari zou wel voor een rebound kunnen zorgen toch waardoor je later alsnog last zou kunnen gaan krijgen? Bij jou in iedergeval niet zo te horen.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Deze vraag heb ik zelf ook gesteld in het PH topic en de meeste ervaren leden hier raden dit dus blijkbaar af. Ben zelf met die vraag gekomen omdat ik idd op veel buitenlandse boards dit wel als een advies voorbij zie komen. Je moet maar eens kijken in het PH topic, staan een aantal nuttige recente reacties. Al wacht ik nog op een antwoord op mijn laatste vraag daar..

Ga daar is ff rondneuzen binnenkort dan, ben benieuwd waarom het over het algemeen afgeraden word.
 
Ik heb zelf geen ervaring met ari. Ik wilde in eerste instantie voor ari gaan maar mijn leverancier adviseerde me aro gezien mijn gyno prone verleden. Momenteel heb ik de dosering teruggebracht naar 5mg per dag. Nu er meer test en mast bij gaat komen zal ik vanzelf merken of ik meer aro nodig heb.

Persoonlijk vind ik dat iedereen zelf moet uitvogelen wat voor hem het best werkt. Ik wil alleen aangeven dat aro blijkbaar bestaande gyno (lichte gyno) na jaren gewoon weg krijgt. Of dit blijvend is weet ik pas na de zomer.
 
Thx voor het linken van dat topic, jij doelde in voorgaande posts in dit topic op de reacties van Gingerbreadman neem ik aan?

Verder, ari is nog een stapje zwaarder dan Aro toch? Dan zou k juist verwachten dat je supplier ari adviseert? Of zit ik nu met iets in de war :rolleyes: Just wondering, kinda noob hierin haha.. ben mezelf nog aant inlezen hierover enz.
 
Thx voor het linken van dat topic, jij doelde in voorgaande posts in dit topic op de reacties van Gingerbreadman neem ik aan? Verder, ari is nog een stapje zwaarder dan Aro toch? Dan zou k juist verwachten dat je supplier ari adviseert? Of zit ik nu met iets in de war :rolleyes: Just wondering, kinda noob hierin haha.. ben mezelf nog aant inlezen hierover enz.

Oa die van Ginger idd maar ook van Galen en skydirk. Daarnaast heeft skydirk me nog gewezen op het topic "Vraag het aan... BigCat", daar komt het gebruik van AI ook in grote mate aan bod. Ook daar zul je trouwens niet veel voorstanders van preventief AI gebruik vinden, van wat ik allemaal gelezen heb in dat topic is wanneer je al voor een AI gaat de grote favoriet in ieder geval wel aromasin.

Je laatste vraag is gericht aan de topicstarter neem ik aan? Ik kan wel proberen een antwoord te geven maar ik kom ook niet verder dan wat ik aan info op verschillende boards heb opgedaan. Nog geen eigen ervaring maar als die er wel komt is het in ieder geval in de vorm van aromasin. Daar ben ik voor mezelf ondertussen wel uit.
 
Owja kut de laatste alinea was idd voor TS bedoeld.

Thx voor de info verder en ik zal nog eens in dat ph en vraag het aan BC topic rondneuzen!
 
Welke dosis aro gebruikte je? Zowel tijdens je kuur als je volledige nakuur?
 
Het antwoord van Galen in het PH topic op mijn vraag of voorkomen niet beter dan genezen is (dus preventief een AI gebruiken):

Voorkomen beter dan genezen gaat alleen op als de interventie voor het voorkomen niet nadelig is; oestrogeen onnodig onderdrukken tot te lage niveaus IS nadelig. Dus het is geen 'baat het niet schaadt het niet' remedie. AIs kun je altijd preventief nemen als je uit eerdere ervaring al weet dat het nodig is, maar anders niet, niet onnodig dingen slikken die je misschien niet nodig hebt.

Ik sluit me hier dan ook maar bij aan. Ik ga zeker Aromasin in huis halen maar puur om het achter de hand te hebben. Bij voorbaat preventief pakken zet ik maar uit het hoofd, zeker gezien ik geen ervaring heb.
 
Back
Naar boven