Fitness Seller

Gyno gevoelig? Wat te doen tijdens me next cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo iedereen, ik ben zelf compleet nieuw op dit soort forums maar heb t altijd gebruikt om me zelf in te lezen met de meningen van andere.

Ik ben best gevoelig voor gyno ben na mijn 2de
Kuur dat was deca, test e en oxy
Flink geraakt door gyno harde schijven en zeer pijnlijke tepels.. ben er op een heel klein hard knobbeltje na vanaf gekomen met behulp van nolva en clomid..

Ik ben van plan volgende maand te beginnen met mijn 3e kuur.

Hier wat ik ga nemen,
Week 1-14 test e 500mg p/w
Week 1-12 tren e 400mg p/w
Week 1-6 dbol 60 mg p/d
Ik laat vanaf week 6 hcg meelopen tot aan week 17

Pct: week 15-17 nolvadex 40mg clomid 50mg
week 17-19 nolvadex 20mg

Wat kan ik nu het beste doen om die gyno tijdens deze nieuwe kuur tegen te gaan.

Is dat 10mg nolva mee laten lopen de gehele kuur miss nog wel 20mg

Of is een aromasin of een arimidex dan beter..


Graag hoor ik jullie mening erover
 
Laatst bewerkt:
Dianabol gebruiken als je gevoelig bent voor gyno is wel een beetje vragen om problemen.

Maar ik heb het ook gedaan. En alles perfect onder controle kunnen houden dmv tamoxifen. Gewoon vanaf het begin 20mg nemen en als het nodig is nog een beetje verhogen naar 30 of 40.

Een AI zou ik er ook bijnemen om je oestrogeen in zijn algemeen een beetje onder controle te houden. Als je dat uit dr hand laat lopen heb je ook kans dat je prolactine gerelateerde sides gaat krijgen van je trenbolone.

Wel een pittige kuur voor pas je 3e. Ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent.
 
Harstikke bedankt voor je uitgesproken mening.. was wat ik horen wou laat de nolva 20 mg door lopen tijdens me kuur..
 
Back
Naar boven