XXL Nutrition

Gyno hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

Drippy

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2011
Berichten
214
Waardering
12
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
8%
Gasten!

Heb een probleem...

Zit nu in de 4e week Test E - Tren E en ontdekte vanochtend gyno.
Ik had er al even niet op gecontroleerd en vanochtend ging ik toch even voelen en voelde vlak naast me linker tepel een keihard knobbeltje. Als ik hierop druk doet het ook erg veel pijn...

Nu heb ik Nolva liggen en Letro.
Wat denken jullie dat het beste is om te doen?

Graag jullie advies, wil hier zo snel mogelijk van af.
 
Welke doses neem je de test en tren?

Ik zou denk ik persoonlijk beginnen met 40mg nolva ED en eventueel Aromasin aanvullend halen totdat het mindert. Letro is dacht ik een zeer heftig middel, wat volgens mij slechts omkeerbaar bindt aan de aromatase enzymen (als je er mee stopt, dan kun je dus een rebound krijgen). Aromasin heeft een onomkeerbare werking wat dat betreft en heeft relatief weinig bijwerkingen tov andere AI's.

Als het echt al zo ver is zou ik denk ik maar ook gelijk Aromasin halen erbij (25mg ED). Maar misschien dat anderen een effectievere aanpak kunnen aanraden.
 
Welke doses neem je de test en tren?

Ik zou denk ik persoonlijk beginnen met 40mg nolva ED en eventueel Aromasin aanvullend halen totdat het mindert. Letro is dacht ik een zeer heftig middel, wat volgens mij slechts omkeerbaar bindt aan de aromatase enzymen (als je er mee stopt, dan kun je dus een rebound krijgen). Aromasin heeft een onomkeerbare werking wat dat betreft en heeft relatief weinig bijwerkingen tov andere AI's.

Als het echt al zo ver is zou ik denk ik maar ook gelijk Aromasin halen erbij (25mg ED). Maar misschien dat anderen een effectievere aanpak kunnen aanraden.

Sorry vergeten te vermelden, Test E 250MG en Tren E 400MG.
Heb de eigenaar van de sportschool gevraag what to do en hij zegt dat ik beter gelijk Femara kan gebruiken. Letro dus..
 
Waarschijnlijk heeft hij dat gezegd omdat je zei dat je Nolva en Letro hebt liggen. Vraag hem anders eens wat je het beste kan pakken, ongeacht wat je hebt liggen/bij zou moeten halen. Weet je trouwens zeker dat hij verstand heeft van hoe het vandaag de dag allemaal gaat? Mensen die 20-30 jaar geleden kuurde deden dat op een heel andere, soms zelfs behoorlijk achterhaalde manier.

Vervelend dat je het al bij test 250 tren 400 hebt.
 
Waarschijnlijk heeft hij dat gezegd omdat je zei dat je Nolva en Letro hebt liggen. Vraag hem anders eens wat je het beste kan pakken, ongeacht wat je hebt liggen/bij zou moeten halen. Weet je trouwens zeker dat hij verstand heeft van hoe het vandaag de dag allemaal gaat? Mensen die 20-30 jaar geleden kuurde deden dat op een heel andere, soms zelfs behoorlijk achterhaalde manier.

Vervelend dat je het al bij test 250 tren 400 hebt.

Had hem niet verteld wat ik al had liggen. Hij raadde mij direct letro aan...
Hij begeleid een aantal bodybuilders bij ons op de sportschool, dat zijn nou niet de kleinste jongens. En allemaal zonder gyno.
Weet nu niet wie of wat ik moet geloven...
 
Ligt eraan, aromasin is wel de beste keus. Ook qua effect op cholesterol etc.
Zou zeker met nolva beginnen op 20 tot 40mg per dag.
Als je toch letro gaat nemen begin dan op 2mg per dag, en probeer te halveren nadat het geslonken is. Letro altijd rustig afbouwen en met nolva of aromasin de rebound opvangen.
 
femara = bye bye sex
 
Het kan zeker helpen. Maar je begrijpt dat het op deze manier een beetje lijkt op "die zijn ziek groot dus moeten er wel alles vanaf weten"-ish. En zo is het vaak dus niet.

Neemt overigens niet weg dat Letro best goed kan helpen, maar je hoort/leest vaker eerst over andere middelen.
 
Nou heb net Letro genomen idd.
Ik ga dit slikken tot het weg is. Als het weg is slik het nog een week extra door om er zeker van te zijn.
Als ik dan me laatste letro heb geslikt ga ik direct beginnen met nolva om de rebound op te vangen.
Hier begin ik mee met 20MG ED en ga dit ook weer langzaam afbouwen.

Iemand nog suggesties? Hoop echt dat het zo weg blijft.
 
Ik zou dus al eerder ook met nolva beginnen. Gelijk 40mg ED. Nolva en Letro werken anders namelijk. Als het dan wegtrekt allebei rustig afbouwen, eventueel nolva blijven nemen op lage dosis. Lijkt mij het beste.
 
Dus morgen ochtend gelijk 40MG erbij slikken?
 
Zou ik doen ja. Wellicht dat iemand anders er nog wat zinnigs over kan zeggen, maar Nolva + Letro dan in jouw geval lijkt me de snelste oplossing.
 
Ja beide nemen:
Nolva 20mg ochtend en 20mg avond
Letro 1mg ochtend en 1mg avond

Beide halveren nadat het geslonken is. Daarna eens kijken om de letro te vervangen voor aromasin 10mg EOD, hierdoor voorkom je rebound van letro.
 
Ja beide nemen:
Nolva 20mg ochtend en 20mg avond
Letro 1mg ochtend en 1mg avond

Beide halveren nadat het geslonken is. Daarna eens kijken om de letro te vervangen voor aromasin 10mg EOD, hierdoor voorkom je rebound van letro.

Oke top! Bedankt.
Ga hier direct mee starten! Zit echt in de rats door die gyno
 
Oke top! Bedankt.
Ga hier direct mee starten! Zit echt in de rats door die gyno

..ja kan best een mindfucker zijn..
let op je carb inname en sla dirty bulk meals maar ff over, ..en er niet steeds aanzitten!!
:thumb:
 
..ja kan best een mindfucker zijn..
let op je carb inname en sla dirty bulk meals maar ff over, ..en er niet steeds aanzitten!!
:thumb:

Me dieet bestaat nu sowieso uit low carb high protein.
Oke, die laat ik dan even een paar weken zitten totdat het weg is.

Kijk anders even in mijn kuurlog, daar staat mijn eetschema.

Thanks voor de hulp! (Y)
 
bewerkt
 
Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
ja update? Letro hielp bij mij in het verleden direct
 
Oke even een update. Ik probeer er niet teveel aan te zitten om het bovenstaande.
Heb zojuist even gevoeld, en het is nog pijnlijk. Ook voel ik het knobbeltje nog gewoon zitten, het is misschien wel als iets kleiner geworden.
Gister was ik weer in een andere sportschool en had het erover met de eigenaar en die ging ook even voelen, hij zegt goed dat je er nu al bij bent want het is nog wel in een vroeg stadium, met die letro moet het gewoon opzeker weg gaan.

I'll keep you updated!

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

ja update? Letro hielp bij mij in het verleden direct

Heb jij er daarna nog last van gehad? Of toen het weggetrokken was, is het ook weg gebleven?
 
Back
Naar boven