MuscleMeat

Gyno hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

Pumpie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 nov 2014
Berichten
2.673
Waardering
439
Heren,

Ik ben al een 4maanden On op 300 test e en 400 primo. Sinds een week 4 overstap naar 300 test en 150mg parabolan. De parabolan heb vanaf deze week ook verhoogd naar 76mg eod.

Nu merk ik al een tijdje (aantal weken, weet niet exact of het met de tren begonnen is) aan beide kanten een klein pijnlijk knobbeltje achter mijn tepels. Ik ben een week of 2 begonnen met 20mg per dag aro (ug) die ik nog had liggen van vorig jaar.

Ik merk geen verslechtering maar ook geen verbetering. Nou misschien een heel klein beetje.

Nu weet ik van mijn vorige kuur test 250 tren 400 dat ik ook Gyno kreeg: nam toen ook aro, merkte na een tijde dat het knobbeltje wel
Bleef maar niet meer pijnlijk. Toen ik Off ging trok het weg.

Nu mijn vraag:

Kan ik beter iets anders nemen dan 20mg aro? Ik wil niet het risico nemen dat het deze keer na de kuur niet wegtrekt.

Ik ben nooit een andere AI geprobeerd zoals Ari of letro (of caber)
 
Ps, het zijn echt kleine knobbeltjes die niet zichtbaar zijn. Dus geen flinke zichtbare gyno
 
Zonder bloedresultaten gaan we moeilijk iets kunnen zeggen...

Is je oestrogeen te hoog of is het een prolactine probleem?
 
Zonder bloedresultaten gaan we moeilijk iets kunnen zeggen...

Is je oestrogeen te hoog of is het een prolactine probleem?
Goed vraag :)

Het zou kunnen dat de 400 primo een hoger androgeen was fan de 2x para. Daardoor dus een te hoog oestrogeen.

Maar neem dus wel al een paar welen aro. Oestrogeen zou al naar beneden moeten zijn. Heb verder geen bloat of andere oestrogeen sides.
 
Als ik bloed zoi laten trekken, wat zou ik dan minimaal moeten laten meten?
 
Oestradiol en prolactine en dan ineens ook de andere belangrijke zaken zoals, lever, prostaat, nieren,cholesterol, hematocriet. Gewoon de standaardzaken.
 
Is het doornemen van primo geen optie ivm a:e ?
 
Oestradiol en prolactine en dan ineens ook de andere belangrijke zaken zoals, lever, prostaat, nieren,cholesterol, hematocriet. Gewoon de standaardzaken.

Waar laat jij bloed afnemen dan? Gewoon bij huisdokter?

Mijn arts wil niet echt mee.
 
Yup, gewoon bij de huisarts, is een jaarlijkse routine. Zeg dat je je wat vermoeid voelt en graag zou weten of het iets met je hormonen te maken heeft. Ze kunnen idd wat moeilijk doen ivb met hormonen, maar ik zeg dat ik graag zou weten ofdat mijn dieet daar iets mee te maken heeft. ;-)
 
Pijnlijk knobbeltje wil niet altijd zeggen dat het gyno is.
Mijn opgezette tepels tijdens een kuur doen ook altijd pijn/zijn gevoelig.
Na mijn kuur trekt alles weg.

Mocht je echt twijfels hebben, even langs de dokter gaan
 
Waar laat jij bloed afnemen dan? Gewoon bij huisdokter?

Mijn arts wil niet echt mee.

Ik ben Belg en ik stap bij mijn huisdokter binnen en dan zeg ik dat het tijd is om bloed te trekken. Dan vraag ik een voorschrift voor de kinesist en mijn bloeddrukverlagers + nog wat diazepam.

En dat gemiddeld 3-4 keer per jaar. Leuk he.
 
Bedankt voor de reacties, ik woon in Belgi
Ik ben Belg en ik stap bij mijn huisdokter binnen en dan zeg ik dat het tijd is om bloed te trekken. Dan vraag ik een voorschrift voor de kinesist en mijn bloeddrukverlagers + nog wat diazepam.

En dat gemiddeld 3-4 keer per jaar. Leuk he.

Weet hij dat je gebruikt? En hij doet daar niet lastig om? Lucky bastard :p
 
Pijnlijk knobbeltje wil niet altijd zeggen dat het gyno is.
Mijn opgezette tepels tijdens een kuur doen ook altijd pijn/zijn gevoelig.
Na mijn kuur trekt alles weg.

Mocht je echt twijfels hebben, even langs de dokter gaan

Het zijn niet mijn tepels maar boontjes (zo groot zijn ze ongeveer, formaat kidney Bean) erachter.

Wat zou de huisarts dan moeten doen? Bloedtest bedoel je? Dat doe ik liever online.

Vorige keer trok het ook weg na de kuur maar Ik wi nog wel ff On blijven. Zeker nog 2 maanden. Misschien langer bijv 4 maanden.
 
Bedankt voor de reacties, ik woon in Belgi


Weet hij dat je gebruikt? En hij doet daar niet lastig om? Lucky bastard :p

Ja ze weet dat ik AS gebruik, alleen noem ik geen doseringen want daar kunnen ze niet zo goed tegen. Ze is een vriendin van mijn vrouw en zorgt dat ik " gezond" blijf. Maar ik zit meestal perfect binnen de norm met mijn bloedwaarden.
 
Het zijn niet mijn tepels maar boontjes (zo groot zijn ze ongeveer, formaat kidney Bean) erachter.

Wat zou de huisarts dan moeten doen? Bloedtest bedoel je? Dat doe ik liever online.

Vorige keer trok het ook weg na de kuur maar Ik wi nog wel ff On blijven. Zeker nog 2 maanden. Misschien langer bijv 4 maanden.


Als je lang on wil blijven kan een tussentijdse bloedtest zeker geen kwaad.
 
Zonder bloedresultaten gaan we moeilijk iets kunnen zeggen...

Is je oestrogeen te hoog of is het een prolactine probleem?

Heb je je prolactine weleens laten prikken tijdens tren? Zo ja, was die hoog ?
Ik heb het zelf laten prikken tijdens een tren kuur en deze was echt heel erg laag, dus ik vraag me af of ik een uitzondering ben of dat je prolactine NIET stijgt van tren.
Als dit zo is zou tren in theorie je prolactine verhogen waardoor sommigen dus lactatie krijgen.
 
Tijdens tren nog niet laten prikken.
 
Ik dacht ook eerst dat gyno bij tren door prolactin kwam, echter zou dit niet de reden zijn, daarom zou caber en dosti niet werken.
De echte reden zou progesteron zijn, wat erger wordt bij gebruik van aromatiserende middelen. Het gebruik van een AI zou dan verlichting kunnen geven.
bron: https://www.steroid.com/Trenbolone.php
 
Zoals gezegd: bloed laten tappen
 
Back
Naar boven