XXL Nutrition

Gyno hulp gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is dan het beste advies die je kunt geven als iemand met tren kuurt, gyno krijgt en het niet verholpen wordt met nolva?
Andere tren proberen, andere aromatiserende middelen eruit gooien, of stoppen met kuren.
 
Wat is dan het beste advies die je kunt geven als iemand met tren kuurt, gyno krijgt en het niet verholpen wordt met nolva?

Testosteron niet hoger dan 125mg doseren. Probeer het eens uit zou ik zeggen en post dan je ervaring ;)

Edit: Oja! En geen winstrol erbij gebruiken
 
Testosteron niet hoger dan 125mg doseren. Probeer het eens uit zou ik zeggen en post dan je ervaring ;)

Edit: Oja! En geen winstrol erbij gebruiken
geen last van gyno
ik win gewoon wat info in :p
 
Andere tren proberen, andere aromatiserende middelen eruit gooien, of stoppen met kuren.

Galen : kriebelt het met al jouw kennis niet om zelf te gaan kuren? Waar liggen je doelen in de sport?
 
Galen : kriebelt het met al jouw kennis niet om zelf te gaan kuren? Waar liggen je doelen in de sport?

Denk dat als je de kennis bezig dat galen heeft, plus daarbij alle vragen mbt bijwerkingen en sides, je niet lang na hoeft te denken over de keuze om gewoon natty te blijven.. :p
 
Galen : kriebelt het met al jouw kennis niet om zelf te gaan kuren? Waar liggen je doelen in de sport?
Nergens, ik train af en toe om geen lelijke ecto te worden maar dat is het wel zo'n beetje. Haal er geen voldoening uit.
 
Nergens, ik train af en toe om geen lelijke ecto te worden maar dat is het wel zo'n beetje. Haal er geen voldoening uit.

Sarcast :)

Het was maar een vraag, als je er niet op wil ingaan dan is dat zo.
 
Testosteron niet hoger dan 125mg doseren. Probeer het eens uit zou ik zeggen en post dan je ervaring ;)

Edit: Oja! En geen winstrol erbij gebruiken

Waarom niet? Had nog liggen en ben er vandaag maar mee begonnen voor 2 weekjes om de blast mee af te ronden
 
Arimidex werkte niet beter dan placebo tegen puberale gyno in een klinische studie (tamoxifen werkte in diezelfde studie wel, als ook in vele andere studies). Er is ook geen enkele andere klinische studie waaruit blijkt dat het effectief helpt tegen gyno. Daarbij komt dat ik al bij meerdere personen een zeer hoog serumoestradiol heb gezien bij tren (only) van bepaalde merken. Niet omdat trenbolon omzet naar oestrogeen, maar omdat de tren 'vervuild' ('verkeerde finaplix carts gebruikt voor productie) kan zijn met oestrogeen.

En al zou ik het niet kunnen verklaren, is dat een reden om aan te nemen dat het door prolactine komt? Slaat nergens op. Sterker nog: verklaar jij maar hoe trenbolon prolactine zou moeten verhogen. Naast dat ik het nog nooit gezien heb in bloedwaardes zonder een verhoogd oestrogeen heb ik het ook nog nooit in de literatuur gezien. Peter Van Mol heeft het ook nog nooit gezien.

(En dan laat ik nog buiten de beschouwing de overige problemen met mensen die gyno 'diagnosticeren' bij hun zelf).

Interessant stuk schrijven, je geeft wel duidelijk aan dat een verhoogd prolactine altijd ging met een verhoogd oestrogeen. Verlaagd ari nou wel of niet actief oestrogeen? Ik meen mij te herrineren dat prolactine zoiezo niet op kan spelen bij een laag oestrogeen gehalte... Vanwaar toch de gyno bij mij
 
Sarcast :)

Het was maar een vraag, als je er niet op wil ingaan dan is dat zo.
:o

Ik meen het serieus, ik heb geen aanleg voor de sport en ik haal er simpelweg geen voldoening uit. Toen ik nog studeerde trainde ik redelijk serieus (had toen vooral niks beters te doen), maar dat is alweer ruim 2 jaar geleden en sindsdien kloot ik gewoon een beetje aan.

Interessant stuk schrijven, je geeft wel duidelijk aan dat een verhoogd prolactine altijd ging met een verhoogd oestrogeen. Verlaagd ari nou wel of niet actief oestrogeen? Ik meen mij te herrineren dat prolactine zoiezo niet op kan spelen bij een laag oestrogeen gehalte... Vanwaar toch de gyno bij mij
Uiteraard verlaagt arimidex het oestrogeen, het is een aromataseremmer. Of het effectief werkt tegen gyno is een andere vraag.

Oestrogeen kan het prolactine verhogen, maar je kunt ook een verhoogd prolactine hebben bij een normaal oestrogeenniveau. In de regel gebeurt dit alleen bij een prolactinoom (tumor die prolactine produceert) of wanneer je drugs toedient die het verhogen onafhankelijk van oestrogeen. Trenbolon hoort hier niet bij, in tegendeel. Als sterk androgeen verlaagt het prolactine (de enige paar keer dat ik prolactine onder de referentiewaarde heb gezien is ook bij mensen geweest die trenbolon namen). Punt is wel dat ik al meer dan eens een verhoogde serumoestradiolconcentratie heb gezien bij mensen die trenbolon namen, terwijl trenbolon absoluut niet omzet naar oestrogeen. Een jongen gehad die zette 125 mg test en 600 mg tren per week. Z'n oestradiol was ongeveer vijfmaal de maximale referentiewaarde (ik weet de exacte waarde niet meer, zou ik moeten opzoeken). Toen ie z'n trenbolon eruit knikkerde (en hij zelfs z'n test verhoogde naar 250 mg) was bij een volgende bloedtest z'n oestradiol meer dan gehalveerd. Er is dus wat 'foute' tren op de markt, waarschijnlijk afkomstig van de 'verkeerde' finaplix carts.
 
:o

Ik meen het serieus, ik heb geen aanleg voor de sport en ik haal er simpelweg geen voldoening uit. Toen ik nog studeerde trainde ik redelijk serieus (had toen vooral niks beters te doen), maar dat is alweer ruim 2 jaar geleden en sindsdien kloot ik gewoon een beetje aan.

Ow ok, op basis van je foto's zie je nochtans goed gebouwd uit. Kloppen je stats onder je avatar dan nog? 1m94, 102kg en 11% lijkt me toch niet slecht :P

Begeleiding doe je wel nog steeds?


@TS: sorry voor de offtopic ;)
 
Ow ok, op basis van je foto's zie je nochtans goed gebouwd uit. Kloppen je stats onder je avatar dan nog? 1m94, 102kg en 11% lijkt me toch niet slecht :P

Begeleiding doe je wel nog steeds?


@TS: sorry voor de offtopic ;)
Nope, dat was op m'n piek zo'n twee jaar geleden toen ik aan het afstuderen was. Ik weet niet wat ik nu weeg, heb me al meer dan een jaar niet meer gewogen, maar ik schat iets meer dan 90 kg, vetpercentage klopt wel ongeveer.

Consultancy doe ik wel nog steeds. En hoop ook aan het einde van dit jaar een nieuw boek uit te brengen over voedingssupplementen waar ik al meer dan een jaar ijverig aan werk (inmiddels 163 pagina's and counting).
 
Nope, dat was op m'n piek zo'n twee jaar geleden toen ik aan het afstuderen was. Ik weet niet wat ik nu weeg, heb me al meer dan een jaar niet meer gewogen, maar ik schat iets meer dan 90 kg, vetpercentage klopt wel ongeveer.

Consultancy doe ik wel nog steeds. En hoop ook aan het einde van dit jaar een nieuw boek uit te brengen over voedingssupplementen waar ik al meer dan een jaar ijverig aan werk (inmiddels 163 pagina's and counting).

Was je natty op die foto's? :eek:Ben je echt altijd natty geweest dan?
 
Was je natty op die foto's? :eek:Ben je echt altijd natty geweest dan?
Ja, ziet dat er juicy uit dan :roflol:? 102 kg bij mijn lengte is niet heel bijzonder, armen waren daar 42 cm als ik me niet vergis, wat ook niks speciaals is. Heb daar ook gewoon 6 jaar voor nodig gehad. Ik trainde 5-6x per week met redelijk doordachte schema's en at grotendeels goed al die jaren. En dan vind ik het gewoon heel erg tegenvallen wat ik eruit weet te halen, zeker als ik dit vergelijk met clienten die ik heb gehad.

Als je daar AAS voor nodig hebt kun je misschien toch beter een andere hobby zoeken net zoals ik :o
 
Arimidex werkte niet beter dan placebo tegen puberale gyno in een klinische studie (tamoxifen werkte in diezelfde studie wel, als ook in vele andere studies). Er is ook geen enkele andere klinische studie waaruit blijkt dat het effectief helpt tegen gyno. Daarbij komt dat ik al bij meerdere personen een zeer hoog serumoestradiol heb gezien bij tren (only) van bepaalde merken. Niet omdat trenbolon omzet naar oestrogeen, maar omdat de tren 'vervuild' ('verkeerde finaplix carts gebruikt voor productie) kan zijn met oestrogeen.

En al zou ik het niet kunnen verklaren, is dat een reden om aan te nemen dat het door prolactine komt? Slaat nergens op. Sterker nog: verklaar jij maar hoe trenbolon prolactine zou moeten verhogen. Naast dat ik het nog nooit gezien heb in bloedwaardes zonder een verhoogd oestrogeen heb ik het ook nog nooit in de literatuur gezien. Peter Van Mol heeft het ook nog nooit gezien.

(En dan laat ik nog buiten de beschouwing de overige problemen met mensen die gyno 'diagnosticeren' bij hun zelf).

Hoi Galen,

ik wilde hier nog even op inhaken. Toevallig las ik net een review van iemand die Tren Ace gebruikt had en hij kwam ook met dat Estradiol verhaal. Misschien dat het jou iets zegt Galen ?

Ik heb de merknamen even weggehaald en vervangen door ***.


On Jan started using *** TrenA for 2 weeks, then a friend of mine talked me of *** (brand) so i ordered some TrenA and TestP from *** .

You guys should know that Trenbolone Acetate is made from Merck Serono and it's called REVALOR H that is: TRENBOLONE ACETATE + ESTRADIOL!!!

Most UGL doesn't kill the estradiol in their TrenA, and this is what makes *** TrenA very good to go! Not to mention the wonderful oils used!!

The *** TrenA is made from Revalor H like all TrenA but it has Estradiol in it... imagine to be estro sensitive and run it without tons of Aromasin....RECIPE FOR DISASTER!

So my choice? FOREVER ***. I would like to see some DHB... that's it. Thx *** for wonderful service and quality.

Link naar Merck website: http://www.merck-animal-health-usa.com/products/revalor-h/overview.aspx
 
Laatst bewerkt:
Als je daar AAS voor nodig hebt kun je misschien toch beter een andere hobby zoeken net zoals ik :o

Ik beschouw AAS als een middel om je grens wat te verleggen. Ben er zeker van dat er BB'ers zijn die naturel verder staan dan ik, maar ik sta dankzij AAS wel verder dan ik naturel had kunnen komen :)
 
kan je dit uitleggen?

High test (bij mij vanaf 250/300mg al) veroorzaakt snel Gyno naast tren. Winstrol kan ook Gyno veroorzaken en zou ook de oorzaak kunnen zijn terwijl je op dat moment denkt dat het van de test is. Daarom houd ik bij tren liever veilig en zet k 125 test géén winstrol ernaast. Miss wel handig om te weten als je aan de tren wil gaan/zit en bang bent voor Gyno of als het al op is t komen.
 
High test (bij mij vanaf 250/300mg al) veroorzaakt snel Gyno naast tren. Winstrol kan ook Gyno veroorzaken en zou ook de oorzaak kunnen zijn terwijl je op dat moment denkt dat het van de test is. Daarom houd ik bij tren liever veilig en zet k 125 test géén winstrol ernaast. Miss wel handig om te weten als je aan de tren wil gaan/zit en bang bent voor Gyno of als het al op is t komen.

Ik las ergens in Cools zijn topic dat je veel last kreeg van gyno met test/winstrol en tren. Gek dat die gyno als sneeuw voor de zon verdween na het verlagen van test en schrappen van winny.

Mooi bewijs dat een goed uitgebalanceerde kuur veel problemen kan verhelpen, en het niet meteen nodig is om naar andere middelen te grijpen om sides op te lossen :)
 
Back
Naar boven