Fitness Seller

Gyno in week 5

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
2 feb 2013
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Hi allen,

Ik zit in week 5 van mijn eerste kuur (500mg test e). Nu heb ik achter mijn tepels een klein knobbeltje zitten welke een klein beetje gevoelig is. Hiernaast zijn mijn tepels beetje puffy aan het worden. Volgens een vriend van mij is dit Gyno in vroege ontwikkeling (hij is dokter in opleiding).

Ik ben er afgelopen maandag achter gekomen en ben direct begonnen met 20mg per dag tamoxifen. Doe ik er hier goed aan en hoelang zou het moeten duren eer dat het mindert / weggaat? Moet ik stoppen met mijn kuur of is dit zelfs normaal?

Kortom please hellp!
 
tamo de kuur en nakuur door laten lopen. wanneer het weggaat is niet te zeggen. ;-)
 
gewoon doorgaan en proviron erbij kopen. nakuren met nolvadex en hopen dat je kliertjes verdwijnen.
 
bij is is dat altijd genoeg... grote kans over week a 2 weken minder gevoelig wordt...
 
ik zou de tamoxifen op 10mg beginnen ipv 20mg
 
Hi allen,

Ik zit in week 5 van mijn eerste kuur (500mg test e). Nu heb ik achter mijn tepels een klein knobbeltje zitten welke een klein beetje gevoelig is. Hiernaast zijn mijn tepels beetje puffy aan het worden. Volgens een vriend van mij is dit Gyno in vroege ontwikkeling (hij is dokter in opleiding).

Ik ben er afgelopen maandag achter gekomen en ben direct begonnen met 20mg per dag tamoxifen. Doe ik er hier goed aan en hoelang zou het moeten duren eer dat het mindert / weggaat? Moet ik stoppen met mijn kuur of is dit zelfs normaal?

Kortom please hellp!

Dat gebeurt wel vaker, meestal trekt het na je nakuur weer weg. om nu gelijk tamo te nemen is je eigen keuze, Ik zou het dan op 10mg doen. Maar je vriend weet er wel raad mee toch ?
Wij zijn geen dokter in opleiding.
 
Thanks voor de adviezen. Ik ga ongeveer 2 weken 10mg aanhouden en dan hoort het weggetrokken te zijn. M'n vriend zei dat ik 1 week 20mg moest pakken en 2 Weken 10mg. Volgens hem is nolvadex op deze lage hoeveelheden heel erg onschuldig. Zowel qua schade voor de gezondheid als qua schade betreft de gains. Trekt volgens hem hooguit een beetje vocht weg wat na de kuur toch langzaam wegvloeit!

Nogmaals bedank!
 
Back
Naar boven