Fitness Seller

Gyno kan terugkomen?

Bezoekers in dit topic

JeroenEgbers

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
137
Waardering
3
Hallo mensen.

Ik wil binnenkort mijn gyno laten behandelen als het met mijn Letrokuurtje niet weggaat.

Ben nu bezig met een Letrozole (femara) kuur van 2,5mg per dag. Zit in de 1e week.

Heb ergens gelezen dat het wordt opgebouwd van 0,5 naar 2,5mg.

Maar hoe doen ze dat, die pilletjes zijn 2,5mg per stuk en kun je toch
niet even in 5 gelijke stukken snijden? Of gebeurt dat toch wel met een poederweegschaal of wat?

Ik heb de kuur opgebouwd met de 1e 4 dagen een halve tab en nu slik ik dagelijks in de ochtend 1 hele.

Als de gyno toch niet weggaat met Letro en de plastisch chirurg haalt het weg. Is er dan nog kans dat het terugkomt bij het kuren?

De gyno bij mij is onstaan in de jeugdjaren toen ik medicatie kreeg voor ADHD. Daxterit was dat als ik me niet vergis. Deze medicatie gaf dus ook kans op gyno, maar toen trainde ik nog niet en zag je dus nog geen vorm in de borst. Nu ik vorm in mijn lichaam begin te krijgen, (nu 5 jaar fitness) blijft mijn borst lelijk omdat mijn tepeltjes zacht zijn en iets hangen.

Hoe groot is de kans dat ik bij een kuur gyno terugkrijg?

Wil in januari kuren met deca/test/dianabol. Is het verstandig om de gehele kuur 20mg Nolvadex per dag te slikken of kan ik gewoon wachten totdat ik merk dat gyno terugkomt?

Hoe kan ik het merken? Krijg ik dan knobbeltjes of worden de tepels gevoelig?

Weet iemand trouwens nog een goed adres voor het snijden? Pm mag.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!

Gr. Jeroen.
 
Gewoon kwartjes pakken, is toch niet zo moeilijk.

Opbouwen is minder van belang maar zorg er voor dat je zeker langzaam afbouwt om oestrogeen rebound tegen te gaan.

Dbol/Test/Deca met puberale gyno is gewoon vragen om problemen.

Kies je beter voor Winny/Test/Mast of dergelijke maar sowieso Letro bij de hand houden.
 
word het je eerste kuur? dan is het wel erg veel van het goede om 3 van deze middelen te stacken. Ga voor test diana of test deca, of beter gewoon 500mg test-e.
 
Het word mijn 2e kuur. Eerste kuur was 500mg Test E. pw.
 
Laat die dbol en deca maar zitten. Als je letro hg is dan is 2.5mg ed teveel van het goede.. Dit gaan je mood, libido, bloeddruk en gewrichten echt niet tof vinden.

Zoals Complex al aangeeft, kies bij gevoeligheid voor gyno voor niet tot weinig aromatiserende middelen zoals primo/mast/winny icm test. Eventueel arimidex/aromasin preventief erbij..
 
Bedankt voor de tips.

Arimidex 0,5mg per dag dan?

Geen Nolvadex nemen als ik Arimidex als preventie tegen gyno meepak in de kuur?

Heb ook nog Letro, of kan ik die beter laten staan?

Bij mijn 1e Test E. 500mg p/w + D-bol kuur per week werd de gyno niet erger dan dat het al was.

Is er dan nog steeds grote kans op gyno met Deca in de kuur?
 
Ik had tijdens mijn kuren ook steeds een serieuze knobbel die zelfs op een bepaalde moment een harde schijf werd (vocht, gevoelig en jeuk). De sportarts die dit bekeken heeft via echografie zei me dat het weefsel zodanig ontwikkeld was dat het enkel operatief kon weggenomen worden.
Ik heb met nolvadex, arimidex en letro gewerkt zonder resultaat.
Ik ben nu 6 maanden volledig off om persoonlijke reden maar train nog wel een 3 a 4 keer per week. De schijf is volledig weg gegaan zonder enig middel te gebruiken, mijn libido is volledig hersteld en blijf op gewicht.
 
Als ik toch wil kuren met Deca/Test E/Dianabol kan ik dan beter Arimidex of Nolvadex de gehele kuur mee laten lopen? Of allebei?

Bij Test E/Dianabol van vorige kuur had ik helemaal geen last van gyno.
 
Arimidex en nog beter Aromasin. Geen nolva met deca combineren.
 
Arimidex vanaf begin mee laten lopen dan?
Of pas mee beginnen als ik merk dat gyno ontstaat.
En dan ook Nolvadex meepakken of alleen de AI?
 
Arimidex en nog beter Aromasin. Geen nolva met deca combineren.

Hey Mike doe je wel eens een cycle met 1gram test?.. hoeveel aromasin neem jij daarbij?

gr
 
je eerste kuur zat je op 500mg test e? terwijl je toen niet eens wist wat het middel met je zou doen
imo te hoog gedosseerd
 
Back
Naar boven