MuscleMeat

Gyno? Last van tepel pijnlijke tepels

Bezoekers in dit topic

Hmm okee bedankt voor de info. Ik dacht serieus dat aromasin juist wat milder was. Vertelt weer genoeg over de kennis die ik hierover heb.

edit: deze week nog ed -> volgende week eod afbouwen is een goede optie?
Aromasin heeft in studies op dosissen van 150mg voor langere tijd in borstkankerpatiënten voor verwaarloosbare sides gezorgd. Vandaar dat het als mild word ervaren, maar het is een zeer effectief middel.
Ari is per mg wel sterker, maar door eerdergenoemde reden is gebruik op aanbevolen dosis inferieur aan aromasin in mijn optiek.
 
Nolva met aromasin werkte uiteindelijk? Zo ja wel doseringen nam je en hoelang?
 
Nolva met aromasin werkte uiteindelijk? Zo ja wel doseringen nam je en hoelang?

Wk 1-5 10 aromasin per dag
Wk 4-5 20 nolvadex per dag

Ben nu nog in week 5. Denk dat door de aromasin het al wegtrok en uiteindelijk de nolva dit versterkt waardoor het naar mijn idee al bijna weg is getrokken.
 
Ben naar mijn idee zo goed als af van de gyno, maar ik heb echter nog een ding waarover ik eigenlijk nog duidelijkheid wil. Ik weet namelijk niet waar het nu vanaf komt: ik heb nog steeds een beetje 'pijn' als ik op mijn tepel druk waar de gyno heeft gezeten. Wat betekent dit en waar komt het vanaf? Iemand die hier meer duidelijkheid over kan geven.
 
Ben naar mijn idee zo goed als af van de gyno, maar ik heb echter nog een ding waarover ik eigenlijk nog duidelijkheid wil. Ik weet namelijk niet waar het nu vanaf komt: ik heb nog steeds een beetje 'pijn' als ik op mijn tepel druk waar de gyno heeft gezeten. Wat betekent dit en waar komt het vanaf? Iemand die hier meer duidelijkheid over kan geven.
Dit betekend volgens mij dat je niet van je gyno af bent. Althans, niet volledig. Eenmaal het bij mij wegtrok in zichtbaarheid, trok de pijn ook weg
 
Dit betekend volgens mij dat je niet van je gyno af bent. Althans, niet volledig. Eenmaal het bij mij wegtrok in zichtbaarheid, trok de pijn ook weg

Hmm, klinkt eigenlijk ook wel logisch. Ik neem nu nog 20 nolva eod, denk dat ik daar dan toch nog even mee doorga. Aromasin lijkt me persoonlijk niet nodig.
 
Moet het persé 'pijn' doen voor gyno?
 
Moet het persé 'pijn' doen voor gyno?

Neen. Schijfjes zitten ook niet altijd achter je tepel.

Gyno kan bijvoorbeeld ook in de regio onder je tepel tot aan je oksel zitten (onderkant borstspier)
 
Ik ga nog even door met 10mg nolva / dag (20 eod), want ik voel niet perse meer een schijfje achter tepel zoals dat eerst wel was. Wel voelt het nog pijnlijk en daarom is het waarschijnlijk nog niet weg. Ik heb trouwens ook nog geregeld last van harde tepels gedurende de dag al weet ik nog niet zeker of dit door de test komt of door de gyno?

Aromasin ben ik wel mee gestopt dit lijkt mij niet meer nodig. Mocht iemand nog aanvullingen/tips hebben hoor ik het graag. Ik zal nog een update posten over een week of 1/2/3 wanneer ik denk dat het helemaal weg is.
 
Ai's en SERMS gewoon apotheek kwaliteit halen.
En misschien is je bold wel fake
 
Ai's en SERMS gewoon apotheek kwaliteit halen.
En misschien is je bold wel fake

Ik ga er vanuit dat toen ik ben begonnen met nolva, deze onder gedoseerd was (ander merk ook dan nu). Sinds ik de 'nieuwe' nolva neem was het echt binnen no time weggetrokken. Na +/- een week had ik het idee dat het al weg was. Lijkt mij dat deze nolva dus een stuk beter is (geen apotheek tbh). Mocht de bold fake zijn, dan is het halve forum fukked ivm het merk. Gaat hier toch als legit merk rond voor zover ik weet. Maar idd voor de volgende keer apotheek kwaliteit had een hoop problemen bespaard.
 
Ik ga nog even door met 10mg nolva / dag (20 eod), want ik voel niet perse meer een schijfje achter tepel zoals dat eerst wel was. Wel voelt het nog pijnlijk en daarom is het waarschijnlijk nog niet weg. Ik heb trouwens ook nog geregeld last van harde tepels gedurende de dag al weet ik nog niet zeker of dit door de test komt of door de gyno?

Aromasin ben ik wel mee gestopt dit lijkt mij niet meer nodig. Mocht iemand nog aanvullingen/tips hebben hoor ik het graag. Ik zal nog een update posten over een week of 1/2/3 wanneer ik denk dat het helemaal weg is.

Heb ik je al gegeven haha
 
Aromasin is sterker dan arimidex/letro.
Aromasin vernietigt het aromatase enzym terwijl ari/letro het enzym slechts bezetten.
upload_2018-3-28_16-28-57.png
 
Ik heb mij wat ongelukkig uitgedrukt. Ik bedoelde sterker in de zin dat er geen oestrogeen-rebound plaatsvindt na het staken van de behandeling.
 
Kleine bump. Maar ik heb momenteel ook medium gyno tijdens een Test E 500mg en NPP 200mg kuur.
Daarnaast gebruik ik 50mg proviron per dag.

Deze gyno gaat niet weg met 12,5 mg Aromasin EOD en nu 2 weken 20mg nolva per dag.

Is het verstandig letro te proberen? Zoja, hoe icm bovenstaande middelen?
 
Kleine bump. Maar ik heb momenteel ook medium gyno tijdens een Test E 500mg en NPP 200mg kuur.
Daarnaast gebruik ik 50mg proviron per dag.

Deze gyno gaat niet weg met 12,5 mg Aromasin EOD en nu 2 weken 20mg nolva per dag.

Is het verstandig letro te proberen? Zoja, hoe icm bovenstaande middelen?


Kunt ook test iets verlagen mast toevoegen
Aro heeft ook iets langer nodig volgens mij, en zou ik op 12.5 ed dag pakken, anders arimidex.


Wat ik zelf zou doen (en hier zullen mensen wel weer commentaar op hebben)

Weekje letro 2.5mg pd....alle oestro blokken en daarna doorgaan met 12.5 mg aro ed
 
Test zit al vrij laag (500mg)
Mast is idd een goede voor volgende keer. Welke dosis is dan effectief?

Voor nu ga ik denk ik idd. Weekje letro nemen en daarna eod aromasin.
 
Back
Naar boven