• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

gyno laten weg halen in belgie

Bezoekers in dit topic

flurie

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
ik heb al meerdere maale gehoord van mensen dat ze hun gyno hebben laten weg snijden .
en deze is dan terug betaald door de ziekteverzekering .
nu weet ik niet goe hoe ik hier aan moe beginne? ???

waar heb je het laten doen ?(bv ziekenhuis)
welke docter?(bv huisdocter ,endricoloog , docter van het ziekenhuis)
wat heb je als verklaaring gezecht?
hoeveel heb je betaald en hoeveel heeft de ziekteverzekering terug betaald ?

heb het zelf al eens aan men huisdocter gevraagd maar deze kon mij niet direct helpen hij had zelfs nog nooit van gyno gehoord:rolleyes:
hij bekeek me echt even raar toen ik het hem vroeg :o

volledige naam is gynaecomastie niet gyno ;P mss kent hij het daarom niet

heb het laten zien dus hij zouw perfect moeten weten waar over het gin als hij het kende ;)

Dan is het een slechte dokter, dan zou ik toch even langs 'n andere gaan hoor...

er is een sticky in deze sectie. ik d8 ergens in limburg kan je je laten helpen voor 750€
ben hier ook geïnteresseerd in - ziet er naar uit dat de mijne niet wegtrekt :mad:

volgende week aromasin halen en daarna met een hoog-androgene kuur proberen, als dat alles niets opbrengt is het ook opereren ja

ik d8 eens ergens gelezen te hebben dat het uiteindelijk wel altijd wegtrekt (met de jaren) - wie weet of dat klopt?

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/...comastie-aanbevolen-chirurgen-prijzen-207847/

heb er zelf ook wat last van, maar als het niet te ernstig is zou ik toch niet voor een operatie kiezen?

mijn dokter zei dat het aan mijn voeding lag, en dat het zou wegtrekken.

Gestopt met alle ongezonde voeding, en nog steeds niet weg. (en ben niet vet, weeg 71 kilo en heb zichtbare 6 pack). Maar heb geen zin om 3000 euro te gaan betalen. dus die 750 euro valt heel goed mee

Prijs kan ik je alvast zeggen: ligt rond de Tot 1200 1300 euro..

die andere kant zit er nog die was niet erg genoeg vond de dokter om te laten verwijderen

Jep je kan het wel zien...
Heb je littekenvorming aan je tepel?

ja aan de onderkant, maar als je niet beter zou weten dan zou je denken dat het erbij hoort tis niet echt goed zichtbaar ofzo

Weet dan ook iemand of CZ dat gynaecomastie vergoed ik heb het ook vanaf mijn 16 levensjaar nu ben ik 30 en wil het toch graag kwijt.

Heb hier gelezen 750 euro voor die operatie !!!! is dat dan wel tevertrouwen lees meestal prijzen van rond de 2000,-- euro.

Back
Naar boven