MuscleMeat

Gyno... Maar welke?!

Bezoekers in dit topic

Arimidex stelt nogal teleur in klinische studies, wat een potentere AI is. Borstweefsel is ook grotendeels afhankelijk van intracrine productie van oestrogeen wat dit mogelijk zou kunnen verklaren (mogelijke weefsel specifieke potentie van 'n AI).

Het hangt ook af van de hoveelheid oestrogeen dat geproduceerd wordt en welke middelen je gebruikt.

En de plaats inderdaad waar het vooral hecht aan de aromatase enzymen. Dit is waarschijnlijk, net zoals bij clomid en nolva, verschillend.
 
http://jcem.endojournals.org/content/85/7/2370.full
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14671195

50% reductie in oestradiol vs. 38%.


Dan was het geen tren, simple as that. Er is werkelijk waar geen enkel klinisch bewijs, noch biochemische onderbouwing, om te suggereren dat er gyno kan ontstaan in de afwezigheid van oestrogeen.

Dat is erg kort door de bocht gelezen, gezien mijn punt wel degelijk bewezen wordt. Arimidex zorgt voor een decrease van 48% (slechts in E2), terwijl 12 uur na toediening van Aromasin er een suppression is van 62 +/-14% van E1 en E2. Een simpele google search 'arimidex vs aromasin potency' had er voor kunnen zorgen dat dit soort onzin dus wordt voorkomen. Femara>Aromasin>Arimidex. Aromasin is slechts 10-15% minder potent dan Femara en tast de bloedwaarden verder niet aan. Oftewel lichte test kuur = Arimidex max 0.5mg, zwaardere test kuur = Aromasin max. 25mg. Dit gezien de prijzen en gyno risico's.
 
Dat is erg kort door de bocht gelezen, gezien mijn punt wel degelijk bewezen wordt. Arimidex zorgt voor een decrease van 48% (slechts in E2), terwijl 12 uur na toediening van Aromasin er een suppression is van 62 +/-14% van E1 en E2. Een simpele google search 'arimidex vs aromasin potency' had er voor kunnen zorgen dat dit soort onzin dus wordt voorkomen. Femara>Aromasin>Arimidex. Aromasin is slechts 10-15% minder potent dan Femara en tast de bloedwaarden verder niet aan. Oftewel lichte test kuur = Arimidex max 0.5mg, zwaardere test kuur = Aromasin max. 25mg. Dit gezien de prijzen en gyno risico's.
Je vergelijkt nu max onderdrukking met de onderdrukking van arimidex 'n dag na toediening, waarvan notabene ook de gegevens bekend zijn van aromasin (namelijk die 38%), waarom doe je dat?
 
Ik neem nu dus 1 cap aromasin (20mg) per dag.

Wat nu verder te doen? Ik zou de laatste inject test/deca kunnen overslaan en beginnen met mn nakuur.

Maar eigenlijk was het voorstel van de eerste post slechts de helft van de geplande kuur. Ik zou vervolgen met:

week 9-18 test ent 300mg/wk
week 9-16 tren ent 500mg/wk

Kuur doen als gepland met eventueel (wanneer de gyno afneemt) 1cap aromasin eod? Kuur meteen stoppen?

Wat zouden jullie doen?
 
Hmm, winny only ook btw, zou dat dan ook geen winny geweest zijn?
Ik heb het overal van. Dus mijn inziens geen oestro nodig.

Stanozolol is een beetje oestrogeen
http://www.ergogenics.org/stromba2.html

Daarmee ;)

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 22:09 ----------

Ik neem nu dus 1 cap aromasin (20mg) per dag.

Wat nu verder te doen? Ik zou de laatste inject test/deca kunnen overslaan en beginnen met mn nakuur.

Maar eigenlijk was het voorstel van de eerste post slechts de helft van de geplande kuur. Ik zou vervolgen met:

week 9-18 test ent 300mg/wk
week 9-16 tren ent 500mg/wk

Kuur doen als gepland met eventueel (wanneer de gyno afneemt) 1cap aromasin eod? Kuur meteen stoppen?

Wat zouden jullie doen?

Als gyno niet afneemt stoppen. Sowieso, hoe sneller je stopt en dus herstel, hoe sneller je terug kan beginnen. Maar dan een kuur die niet zo een hoge oestrogene activiteit veroorzaakt. Geen tren en deca meer dus.
 
Tren en Deca zijn een bitch voor gyno/puffy nips. Stop nu ook met de Tren, ik had al puffy nips maar nu is het een pak erger + voel toch iets van schijfvorming..
 
Ik heb het gekregen van winny only...fml
 
Ik ben nu dus een paar weken bezig met 1 cap aromasin per dag. Het lijkt echter nog steeds toe te nemen. Mijn laatste hoop is nu gevestigd op letro. Dit zou het enige middel zijn die de gyno misschien nog zou kunnen laten verdwijnen.

Eens?

En ik kan het nergens krijgen. Ook verboden om hier een verkoper/betrouwbare site te vragen? Het is geen as, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
 
Dosis aromasin verhogen.. Of heb je ook gewone nolvadex? Deze iedere dag bij nemen @ 20mg ofzo en geef het even de tijd..
 
Back
Naar boven