XXL Nutrition

Gyno na winstrol only oral!

Bezoekers in dit topic

Ndal

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2010
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
deleted
 
Laatst bewerkt:
weet je zeker dat het Winny was? geen Dianabol?
 
weet je zeker dat het Winny was? geen Dianabol?

Ja dit weet ik zeker, daar twijfel ik eigenlijk niet over. als het dianabol was geweest had ik dit gelijk gemerkt qua bijwerkingen etc.

Ps: kan morgen op zijn vroegst een foto maken maar zal dit nodig zijn? hij is gewoon puffy, opgezwollen en er zit een duidelijke bobbel/schijf achter.
 
Je hebt geen gyno (direct) van de winstrol gekregen, maar van verlaagde a:e verhouding als gevolg van onderdrukking van je HPG as.

Is nogal raar om het aan de substantie ansich te wijten maanden na gebruik vind je niet?
 
Foto geeft toch een beter beeld dan uitleg via een fora.

Op hoeveel kg ben je begonnen met winny only?... gyno lijkt me sterk namelijk.
 
Je hebt geen gyno (direct) van de winstrol gekregen, maar van verlaagde a:e verhouding als gevolg van onderdrukking van je HPG as.

Is nogal raar om het aan de substantie ansich te wijten maanden na gebruik vind je niet?

Ja ik vond het zelf ook al vreemd dat het zou komen door de winny, vandaar ook dat ik het hier post.
Is er een mogelijkheid om de a:e verhouding weer wat te verhogen, en de gyno hierdoor te laten verdwijnen? of werkt dit niet zo?

grtz

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 15:59 ----------

Foto geeft toch een beter beeld dan uitleg via een fora.

Op hoeveel kg ben je begonnen met winny only?... gyno lijkt me sterk namelijk.

op de 75kg ongeveer, nu zit ik rond de 78 en zit op zelfde vetpercentage.
Foto kan ik vanavond/morgen even posten om het wat te verduidelijken! :)
 
Heb je een nakuur gedaan?
 
heb zelfde gehad... paar maanden na een winny kuur... ook geen nakuur gedaan... kwam zelf druppels melk uit me tepels in kneep... en echt hard en droog van die tab kuur geworden.. dus diana enz was het zeker niet... nolva werkte niet... aromsin deed het weg doe ngaan... dus arimidex denk ik ook dan..
 
Je hebt geen gyno (direct) van de winstrol gekregen, maar van verlaagde a:e verhouding als gevolg van onderdrukking van je HPG as.

Is nogal raar om het aan de substantie ansich te wijten maanden na gebruik vind je niet?

ik heb nog nooit gebruikt,
maar exact dit leek mij ook,
 
Back
Naar boven