Fitness Seller

Gyno of Borstkanker?

Bezoekers in dit topic

RendezVous

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
2
'Britse mannen sterven nodeloos aan borstkanker'

Uitgegeven: 17 februari 2006 15:52
Laatst gewijzigd: 17 februari 2006 16:22
LONDEN - Britse mannen sterven nodeloos aan borstkanker, omdat ze niets afweten van de symptomen of te verlegen zijn om advies te zoeken. Dat heeft een vooraanstaand expert vrijdag bekendgemaakt. "Het is zo makkelijk om te denken dat alleen vrouwen worden getroffen door borstkanker, vooral omdat er zoveel informatie over borstkanker bij vrouwen is", aldus professor Ian Fentiman in het medische vakblad The Lancet. Hij noemt het "essentieel" dat er snel meer informatie over komt.

Jaarlijks stellen artsen bij circa 250 Britse mannen borstkanker vast, circa 1 procent van alle gevallen. Van hen overlijden er ongeveer zeventig.

Als de ziekte eerder wordt vastgesteld, heeft een man met borstkanker 75 tot 100 procent kans op volledig herstel. Die kans is gedaald tot 30 procent als de tumoren zich ver hebben ontwikkeld. Symptomen van de ziekte zijn een pijnloze knobbel in de borst of een naar binnen gekeerde tepel.
Bron: www.nu.nl
Brrr:shake:

Naar binnengekeerde tepel lijkt me net het tegenovergestelde van Gyno. :cool:

Ben ik ff blij dat de knobbel onder mijn tepel niet pijnloos is! Nu heb ik tenminste geen borstkanker.

Maar weet iemand wat ik dan wel heb?

Blaahaat zei:
Ben ik ff blij dat de knobbel onder mijn tepel niet pijnloos is! Nu heb ik tenminste geen borstkanker.

Maar weet iemand wat ik dan wel heb?

vast gyno...., althans het duidt er wel op,, misschien ff naar de huisarts gaan

weet niet hoe oud je bent, en of je gekuurt hebt ja of nee...

maar kijk bijv. eens hier :

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben zeventien en kuur alleen met kalkoen filet.

Ik ga nog ff wachten om naar de huisarts te gaan. Ik heb het al gehad onder men linker tepel en het is gewoon weggegaan. Nu is het terug onder mijn andere tepel

ik heb ook een knobbel in men linker tepel en hij doet geen pijn zou ik nu een afspraak moeten maken of is dat wat overbodig

Blaahaat zei:
Ik ben zeventien en kuur alleen met kalkoen filet.

Ik ga nog ff wachten om naar de huisarts te gaan. Ik heb het al gehad onder men linker tepel en het is gewoon weggegaan. Nu is het terug onder mijn andere tepel

puberteitsgino , gaat vanzelf weer weg , maar ga voor alle zekerheid toch even langs de dokter

Little Me zei:
puberteitsgino , gaat vanzelf weer weg , maar ga voor alle zekerheid toch even langs de dokter

dat heb ik dus nou ook nog steeds.. op de basisschool zeiden ze dat het over 2 jaar wwel weg zal zijn maar nog steeds niet is nou al 8 jaar terug ofzo...

zo zie je maar, klein duwtje kan al genoeg zijn :P, stuur me maar een kaartje als je weer hersteld bent :D geintje natuurlijk

Marijn zei:
zo zie je maar, klein duwtje kan al genoeg zijn :P, stuur me maar een kaartje als je weer hersteld bent :D geintje natuurlijk

Niet zo leuk geintje alleen. Die jongen is al bang voor iets naars en dan ga jij hem lopen ****en.
ik zou het iig niet grappig vinden.

Ik wens je veel sterkte en het zal wel niks zin joh, komt goed.

hoop dat het niets is kan ook vet ophoping zijn heb er al wel heel lang volgens mij zat die ook eerst rechts en nu links dus dat vind ik ook raar toen ik nog wat jonger was had bijna iedere jongen die ik ken ecto's,endo's en meso's allemaal en die hadden geen puffy nippels zelf heb ik deze echter wel in kleine vorm maar denk als ik ga cutten dat het wel weg gaat hoop dat het niets is en dat ik niet onder het mes hoef

OT: Borstkanker komt niet voor op jullie leeftijd

Terug
Naar boven