AndroidHealthClinic

Gyno of gewoon vet

Bezoekers in dit topic

Gyno kun je wel voelen, als je een klein knobbeltje voelt of een klier is het gyno. Anders gewoon vet, wel zou je wat last kunnen hebben van puffy nipple's maar dat is op de foto slecht te zien.
 
ik heb een foto toegevoegd van de zijkant was die vergeten
 
Ziet er indd wel iets puffy uit, je voelt geen harde klier/schijfje eronder zitten? Mocht het alleen puffy zijn kun je het minder laten word dmv je vetpercentage te laten dalen. Bij sommige mensen is het dan zo goed als weg bij andere mensen word het wel minder maar trekt het nooit helemaal weg. Spreek uit ervaring heb er zelf namelijk ook last van.
 
Knijp erin, voel je iets hards (knobbeltje/schijf) dan is de kans aanwezig dat het gyno is. Voel je gewoon vet zoals als je in je pens knijpt dan heb je geen gyno en moet je jou bf% gewoon verlagen om het minder zichtbaar te krijgen. Voel je net als in je balzak iets “hards/solide” dan heb je gyno.

Wellicht als het gevoelig/jeuk/irriteert dan kunnen dat begin tekenenen zijn dat je gyno creëert.
 
Is gyno dat er (waarschijnlijk) al een aantal jaar zit eigenlijk nog te fixen met nolva/arimidex? Is gyno door de puberteit/overgewicht dat nooit weggetrokken is zonder kuur verleden. Had er vroeger nooit last van, wist niet eens dat het er zat maar is de laatste tijd wel erg gevoelig. Bloedwaardes laten testen en hier was niets verhoogd.
 
Ik voel zelf niks als ik erin knijp. Huisarts zei dat ze niks geks zag, alleen volgensmij nam ze het niet heel serieus wat ik zei.
 
Ik voel zelf niks als ik erin knijp. Huisarts zei dat ze niks geks zag, alleen volgensmij nam ze het niet heel serieus wat ik zei.
Zolang je niks hards voelt erin dan is het gewoon vet, zelfde gevoel als je in je buikvet knijpt.

Dieper cutten en het trekt weg, no worries.
 
Lijkt mij vet.
 
Let op. Je bent 16. Dus dat betekent dat je hormonen nog schommelen. Gewoon blijven trainen ! en als er over 2 jaar nog klierweefsel is, dan kan je het evt. weghalen
 
Back
Naar boven