MuscleMeat

gyno of niet?

Bezoekers in dit topic

crazy28

Novice
Lid geworden
18 nov 2014
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Hallo mensen,

Ben nieuw hier ik zit al een maand met een probleem waar ik helemaal gek van word. Ik heb een kuur dianabol en daarna een kuur oxy genomen zonder enige verstand er van te hebben (erg dom geweest) heb bij beide niet genakuurd. Nu heb ik zeg maar wat opgezwollen tepels en weet niet of het gyno is of wel. Ik voel geen knobbel eronder alsik mn borst niet aanspan. Maar als ik hem aanspan voel ik wel een knobbel. Heb nu letro op voorraad zou heel graag advies willen van jullie voordat ik aan letro begin..

ps: weet niet of ik het op de juiste forum heb geplaatst alvast excuses.
 
Als je twijfelt over het hebben van gyno, dan heb je het niet.
 
Iemand nog ander advies??
 
Is gyno, ik zie het vanaf hier.
 
Klinkt wel als een wijf ja.
 
Ik vraag hier heel normaal om advies niet op commentaar -,-
 
Als je twijfelt en er gek van word zou ik gewoon beginnen met letro. 1.25 mg eod voor paar weekjes. Merk je vanzelf of het beter wordt. Of je blijft jezelf gek maken.
Naar de dokter gaan heeft in dit geval geen zin als je geen duidelijke schijven hebt.
 
Als je twijfelt en er gek van word zou ik gewoon beginnen met letro. 1.25 mg eod voor paar weekjes. Merk je vanzelf of het beter wordt. Of je blijft jezelf gek maken.
Naar de dokter gaan heeft in dit geval geen zin als je geen duidelijke schijven hebt.
Haalt letro ook prolactine gyno weg?
 
Uit m'n boek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heel erg bedankt hier heb ik wat aan. Ik zal toch vandaag maar beginnen met letro, hoogst waarschijnlijk heb ik prolactine gyno.

Weet je zeker dat je het gelezen hebt ???

1. Er staat dat er een gigantisch gebrek is voor een rol voor prolactine, en als die er al is, is de rol van prolactine zeer beperkt.
2. Letro wordt er niet genoemd (de even potente aromatase remmer anastrozol, die wel wordt genoemd, doet het niet beter dan placebo in 1 klinische studie).
3. Tamoxifen doet het wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat je het gelezen hebt ???

1. Er staat dat er een gigantisch gebrek is voor een rol voor prolactine, en als die er al is, is de rol van prolactine zeer beperkt.
2. Letro wordt er niet genoemd (de even potente aromatase remmer anastrozol, die wel wordt genoemd, doet het niet beter dan placebo in 1 klinische studie).
3. Tamoxifen doet het wel goed.
Dus gewoon nolva nemen?
 
Als je zeker denkt gyno te hebben komt het daar op neer ja.
 
Als je twijfelt over het hebben van gyno, dan heb je het niet.

Lijkt misschien een grap, maar Galen heeft hier zeker wel een punt!
 
Lijkt misschien een grap, maar Galen heeft hier zeker wel een punt!

Deels vind ik. Ik heb nooit eerder aan iemand zijn tepel gevoeld die daadwerkelijk de diagnose "gynaecomastie" heeft gekregen. Als ik lees wat de concrete tekenen zijn van gyno, zou ik zelf willen zeggen dat ik gyno bij mijn linker tepel heb aangezien er een schijfje/balletje zit dat rubber achtig aanvoelt, pijn doet als ik er in knijp en daarbij een gevoelige tepel heb. Echter heb ik er niet voor geleerd en weet ik het dus niet zeker.
Twijfel ik? ja. Zou ik het toch kunnen hebben? De omschrijving zegt van wel.
 
Deels vind ik. Ik heb nooit eerder aan iemand zijn tepel gevoeld die daadwerkelijk de diagnose "gynaecomastie" heeft gekregen. Als ik lees wat de concrete tekenen zijn van gyno, zou ik zelf willen zeggen dat ik gyno bij mijn linker tepel heb aangezien er een schijfje/balletje zit dat rubber achtig aanvoelt, pijn doet als ik er in knijp en daarbij een gevoelige tepel heb. Echter heb ik er niet voor geleerd en weet ik het dus niet zeker.
Twijfel ik? ja. Zou ik het toch kunnen hebben? De omschrijving zegt van wel.

Snap ik, heb ik ook een paar keer gehad. Toen ik een keer echt gyno kreeg, voelde ik toch dat die erwt veel duidelijker aanwezig was, ipv alleen een verdikking/schijfje. Dit keer deed m'n tepel ook echt pijn, ipv dat deze gevoelig was. Vandaar dat ik me precies kan vinden in de uitlating van Galen.
 
Snap ik, heb ik ook een paar keer gehad. Toen ik een keer echt gyno kreeg, voelde ik toch dat die erwt veel duidelijker aanwezig was, ipv alleen een verdikking/schijfje. Dit keer deed m'n tepel ook echt pijn, ipv dat deze gevoelig was. Vandaar dat ik me precies kan vinden in de uitlating van Galen.

Duidelijk!
Ik hoop ook echt dat ik het mis heb hoor.
Volgende maand heb ik een afspraak bij een endocrinoloog (dr. de ronde) ivm de onbalans in mijn hormonale stelsel. Dan vraag ik hem er gelijk naar te kijken.
 
Back
Naar boven