Fitness Seller

Gyno operatie gehad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lrnzoo

Cool Novice
Lid geworden
14 dec 2015
Berichten
59
Waardering
33
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Beste allen,

Gister geopereerd aan mn gyno + wat liposuctie (beide kanten). Ik ben geopereerd door dr Luijendijk in Utrecht. Operatie verliep goed volgens hem, werd pas om half 5 geopereerd en nadat de operatie was geweest heb ik uitgeslapen tot een uurtje of 9. In principe moest ik overnachten alleen ik voelde me gewoon helemaal goed dus mocht ik toch naar huis. De pijn is nog dragelijk, het is meer het gevoel alsof er een auto overheen gereden is. Voor de rest heb ik net even gekeken en ziet het er lekker plat uit, linkerkant is 64gr klier verwijderd, rechts 70gr klier. Als mensen het interessant vinden post ik hierin de vooruitgang en uiteindelijk ook de voor en na foto's! Als er vragen zijn hoor ik het.

Groetjesss
 
Heb je zelf betaald of via de verzekering?
 
Gyno door Roids of andere oorzaak?
 
Liposuctie moest ik wel betalen dat werd niet vergoed helaas, dat kostte 1100 euro. Verwijderen van de klieren werd wel vergoed, gelukkig. De gehele operatie zou 3740 euro bedragen dus dan valt die 1100 euro wel mee. Ik heb de gyno eigenlijk al sinds de pubertijd.
 
Update dag 2 PO: ervaar weinig pijn, enkel een soort van heftige spierpijn. Ik zie een hele andere borstkas, helemaal plat :). Ik zal later fotos gaan posten als ik iets verder ben met herstellen! Voor nu ben ik al heel tevreden
 
Hier wat fotos die ik zojuist heb gemaakt. De before zal ik later plaatsen. Tot nu toe ben ik erg tevreden met hoe het herstel verloopt en hoe het er nu uit ziet. Ben benieuwd over een aantal weken. Moet wel zeggen dat ik voor de operatie een heel stuk leaner was en dat ik na de operatie in eens vochtiger ben geworden? Ik houd me nog steeds aan mn dieet, iemand ook ervaring hiermee gehad door de narcose?

Snapchat-2048825371.jpg


Snapchat-48887414.jpg
 
Toen zag ik er nog een stuk beter uit hahaha dat is denk ik 5 jaar geleden :p
 
Je bent iig van je tetten af, is voor mij denk ik ook 1 van mn worst nightmares.

Wel benieuwd naar hoe het er hiervoor uitzag
 
Ja het is gewoon echt kut om ermee te lopen, het zat al lang in mn hoofd om het operatief te laten verwijderen maar heb eerst veel artsen bezocht en gekeken naar wie het beste mij begreep en waar mn vertrouwen lag. De before is wel echt schrikken dat is gewoon niet normaal. Zal hem misschien straks plaatsen dan kan iedereen zien hoe beter het nu is.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Hier een 'milde' before foto, hier wat kouder dus je ziet niet puffy maar wel duidelijk dikke klieren, heb ook nog foto's waarbij ik het warm heb met puffy enzo maar die gooi ik er later wel op, dit is al een stap die niemand ooit gezien heeft. Maar nu ik er van af ben maakt het me niet meer uit, ik wil juist het voorbeeld zijn voor anderen om ook de stap te nemen want je zelfbeeld word heel anders.

Screenshot_20190708-135019_Snapchat.jpg
 
Holy shit, heel verschil ja. Maar waarom zou iemand twijfelen om een gyno operatie te doen? Zitten daar veel risico’s aan ofzo?
 
Ja niet erge risico's maar veel jongens willen het niet ondergaan omdat ze dan paar weken niet kunnen gymen. Eerst had ik dat ook, wilde gewoon lekker blijven gymen maar uiteindelijk irriteerde ik me zo erg eraan dat ik het heb weg laten halen. Voor nu 1 stapje achteruit gaan en straks weer 2 vooruit. Het verschil is inderdaad wel heel erg, zeker als ik de ergste foto plaats, dat is echt schrikken :eek::p
 
Goed dat je er vanaf bent!
 
Zeker weten, voel me er erg goed bij, paar weken herstellen en dan weer knallen!
 
Tering, dat is echt een groot verschil. Goede keuze geweest, hier kun je naar tevredenheid op terugkijken.
 
Zoals hierboven al staat erg veel verschil, goede keuze
 
Al met al had je gewoon een behoorlijke cup A :eek: Goed dat je dat weg hebt laten halen man, zal mentaal ook heel veel met je gedaan hebben en nu natuurlijk ook, maar dan in positieve zin!
 
Zo wat een verschil! Moet een goed gevoel geven!
 
woow wat een verschil man 6 weken niet trainen nu :p
 
Back
Naar boven