Fitness Seller

Gyno operatie gehad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er echt goed uit man!
 
Thanks heren!! Ben er zeker blij mee, helemaal happy!! Beste beslissing die ik heb gemaakt. Het was zeker een cup A ofzo hahahaha. Heb ook helemaal geen last, na 2 dagen voelde me ik gewoon weer helemaal super. Het was alleen heel raar toen ik die dag erna ging douchen en die strakke band af ging, het voelde zo plat en was gewoon echt wennen om te zien als je al 1,5 jaar gewend bent aan tieten. Volgende week weer langs voor controle, zou ook nog wel even wat weekjes rust pakken want wil niks forceren. Ik ga vanavond wel even foto's laten schieten hoe het er nu voor staat en dan gooi ik nog een before foto waarbij je alles heel puffy ziet(is wel een hele erge foto)
 
Ik vind het geweldig hoe je er zo over durft te praten en bewijzen levert met foto’s,
Dit gaat mensen met dezelfde problemen helpen keuzes te maken.
 
Ja dat hoop ik echt! Ik heb hier zo lang mee gelopen en elke keer maar weer proberen shirts te dragen waarbij je die puffy nips niet echt ziet, elke keer maar het idee hebben dat mensen er naar kijken. Je voelt je gewoon heel kut en onzeker over. Heb ook de laatste zomer niet aan het water gelegen en ben naar geen een festival geweest omdat ik me ervoor schaamde. Kreeg ook steeds vaker van mensen te horen dat ik tieten kreeg(wat ik al wist natuurlijk) en dat gevoel is nu gewoon in een klap verdwenen. Dus als mensen hier ook met gyno problemen kampen: zet aub de stap!!!
 
Deze foto's heb ik zojuist gemaakt, vanavond laat ik even foto's maken door iemand thuis.

Snapchat-541540706.jpg


Snapchat-1838690464.jpg


Snapchat-1909072912.jpg
 
Dit is dus een van de 'erge' before foto's. Me VP lag ook wel wat hoger op deze foto, momenteel is me VP wat lager want heb wat weken droog getraind i.v.m de operatie. Heb ook echt gewoon het idee van het boeit me niet meer om dit soort foto's te laten zien want heb het niet meer, gelukkig.

Screenshot_20190711-170115_Snapchat.jpg
 
Straks lekker vreten en trainen en gainen. Je kan zeker blij zijn met het resultaat
 
Ja zeker, weer volle bak gaan, eerst ff iets droger weer worden en dan gaan we weer wat massa pakken!
 
Weer even een update voor degene die het nog volgen: ik ben zojuist terug uit het ziekenhuis, controle gehad en alles zag er goed uit. Er zit volgens de arts alleen nog wat vocht in me linkerborst. Ik zie zelf ook dat die kant nog iets opgezet is. Ook te horen gekregen dat bij mij niet enkel een schijf zat maar meerdere stukken klier in me borst dus was het denk ik een lastige operatie. Voor zo ver ben ik echt heel blij dat die pufferigheid er niet meer is en dat me borst niet meer steekt maar weer er normaal uit ziet. Nu even afwachten wanneer het vocht uit me linkerborst trekt. Moet voor nu alleen op de dag me band nog dragen en s nachts niet meer. Stel dat er nog een klein stukje klier zitten ipv vocht aan die linkerkant dan word dat gewoon weggehaald. Ik persoonlijk denk eerder dat het nog vocht is. We zijn ook pas 13 dagen verder dus dat is ook nog niet zo lang. Ik post nog wat foto's van nu. Ik hoop dat jullie wat aan de log hebben, iedereen die heeft gereageerd, bedankt!
 
Ziet er heel erg mooi uit, je mag blij zijn met het resultaat.
Een vriend van mij heeft het ook laten doen en voor hem maakt het veel verschil, vooral in de zomer.
Zit veel comfortabeler in zijn vel nu.
 
Echt tig keer beter. Dit ziet er nu gewoon als een normale mannenborstkast uit:bow:
Ik denk dat je een prima chirurg hebt
 
Ja mentaal doet het me erg goed. Nu lekker zonder zorgen de zomer in, dat is echt een heerlijk gevoel! Straks weer goed me trainingen oppakken met borst want had door borst training het idee dat het verergerd werd. Zat hiervoor op 42kg 8x, bankdrukken 105kg 3x. Zal nu wel heel erg verzwakt zijn hahaha
 
Eergister toch een beetje armen getraind. Begin ook droger te worden en merk dat me borst er elke x beter uit begint te zien.

IMG-20190720-WA0003.jpeg
 
Ochja, die kracht is zo terug hoor
 
Hahaha wat dan? :(
 
Welkom in de club.
Gyno vrij is het leven een pak leuker!
 
Ik zal nog even een update plaatsen:

3 dagen achter elkaar naar het zwembad geweest, eindelijk zonder zorgen en kwam heel veel mensen tegen, veel complimenten gehad dat ik er goed uit zie en de jongens die van de gyno wisten vonden het heel erg netjes uit zien. Volgende week ga ik rustig beginnen met trainen. Ondertussen wel al 3x benen getraind en armen. Borst wacht ik nog wel even mee.
 
Ook nog even een huidige foto.
 
Back
Naar boven