Fitness Seller

Gyno operatie gehad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hierbij foto

Screenshot_20190726-144446_Snapchat.jpg
 
Netjes man, helemaal hersteld, niks meer van te zien :thumbup:
 
Thanks man,die litteken onder me tepels viel ook zo wat niemand op :)
Nu ik inzoom zie ik ze pas. Ik sta ook onder de littekens door operaties en hoor hier eigenlijk nooit negatieve commentaar over. En daarbij liever 2 mini littekens (die nog deels wegtrekken na een paar jaren) dan gyno denk ik :)
 
Netjes man, helemaal hersteld, niks meer van te zien :thumbup:
Hvl % vet denk je dat ik zit? Gewoon een eerlijke gok mag je geven, wil naar de 12%, aderen komen nu wel door op me arm
 
Nu ik inzoom zie ik ze pas. Ik sta ook onder de littekens door operaties en hoor hier eigenlijk nooit negatieve commentaar over. En daarbij liever 2 mini littekens (die nog deels wegtrekken na een paar jaren) dan gyno denk ik :)
Ja beter littekens dan gyno hahaha, wat ben ik gelukkig nu :p cup A had ik ofzo
 
Hvl % vet denk je dat ik zit? Gewoon een eerlijke gok mag je geven, wil naar de 12%, aderen komen nu wel door op me arm
Dat kan ik heel moeilijk schatten. Ik vermoed niet bijzonder veel hoger als 12 dus dat je dat met een best korte cut wel behaald
 
Thanks man, probeer gewoon nog ff een leuke shape neer te zetten voor deze zomer niet heel bijzonder voor de rest, ben ook geen grote jongen zoals de rest hier hahaha. Wil na de vakantie clean bulken en dan veel me buikspieren aanpakken voor wat massa erop. Voor de rest gewoon overal wat groter worden. Volgend jaar zomer wel een dikke shape neerzetten :p
 
Anderen die dit topic nog volgen gooi gewoon je schatting van me VP, weet ook niet hoe ik dit moet laten meten want bij onze basic fit doen ze dit niet ofzo
 
Schatten durf ik echt niet.

Je zou eens op google kunnen zoeken of er bij je in de buurt een diëtist oid zit die een meting kan uitvoeren.
Liefst wel met zn kijpmetertje (ik weet even niet hoe het heeft) Je kan die volgens mij ook via internet bestellen en zelf doen.
 
14%-16% zou me er niet druk om
Maken en gewoon lekker gaan trainen.
Met wat meer massa kun je keuzes gaan maken
 
Thanks! Dat gaat uiteraard goed komen :), ik heb ook iemand gevonden die goede metingen uitvoert dus ga daar eerdaags ff langs!
 
Back
Naar boven