AndroidHealthClinic

Gyno operatie resultaat

Bezoekers in dit topic

Bruce12

Novice
Lid geworden
7 jul 2017
Berichten
8
Waardering
0
Hoi allen,

Ik heb afgelopen dinsdag een operatie gehad aan gynaecomastie. Het drukverband is er vandaag afgehaald. Echter zie ik nauwelijks verschil nu tussen voor en na. Verpleegkundige gaf aan dat dit door het vocht komt. Ik ben er niet gerust op...

Voor de mensen die ook aan gyno zijn geopereerd, hadden jullie ook erg veel vocht en zoja hoelang duurde het voordat het wegtrok?

Bedankt
 
vocht en zwelling nemen af..(is een natuurlijke reaktie)...heb geduld
 
Een verpleegkundige, die ervoor heeft gestudeerd en dit gegarandeerd vaker heeft gezien, zegt het en je geloof het niet.

Een random forum member die je niet kent zegt het, en dan lijk je een stuk meer gerustgesteld?


a26c09561e7a59ef887916ab7be067ed9442d0ad0087fb2603291f9c649fc981.jpg
 
Ik bedankt iemand enkel voor zijn reactie, heeft niks met meer of minder gerust te maken.
 
zijn je tepels ook super gevoelig nu als er eeç tshirt over is ?
 
Heb je enorme zin om te shoppen en ouwehoer je de hele dag door?
 
Heb je enorme zin om te shoppen en ouwehoer je de hele dag door?
was gewoon een vraag omdat ik bang ben dat het ontstoken is verder geef ik je duim omhoog voor je leuke commentaar =)
 
Dank :D. Verder zou ik vooralsnog de feedback van de verpleegkundige geloven. Iedere situatie is anders en je laat je zomaar gek maken door ervaringsverhalen. De slechte verhalen worden natuurlijk het meeste gedeeld (gedeelde smart en zo).
Sterkte en laat over een week of 2 horen hoe het is geworden (ik zal voor je duimen iig).
 
Dank :D. Verder zou ik vooralsnog de feedback van de verpleegkundige geloven. Iedere situatie is anders en je laat je zomaar gek maken door ervaringsverhalen. De slechte verhalen worden natuurlijk het meeste gedeeld (gedeelde smart en zo).
Sterkte en laat over een week of 2 horen hoe het is geworden (ik zal voor je duimen iig).
ik ben niet de TS was gewoon nieuwsgierig naar zijn gevoel erover
 
Zie het. Dom. Maar geldt alsnog voor TS.
 
Dank :D. Verder zou ik vooralsnog de feedback van de verpleegkundige geloven. Iedere situatie is anders en je laat je zomaar gek maken door ervaringsverhalen. De slechte verhalen worden natuurlijk het meeste gedeeld (gedeelde smart en zo).
Sterkte en laat over een week of 2 horen hoe het is geworden (ik zal voor je duimen iig).
Hartelijk dank. Ik zal jullie op de hoogte houden.
 
hoe verloopt het?
 
Het gaat nu redelijk. Pijn is helemaal verdwenen. Rechts is iets platter dan links maar nogsteeds veel vocht, hoop dat dit z.s.m. wegtrekt. Tepels verder niet gevoelig. Hoe verloopt het bij jou qua vocht, resultaat en pijn?
 
ik heb geen pijn als ik erop druk maar als er een tshirt over de tepel is en deze erover beweegt begint het echt te irriteren heel raar dus
 
Apart, heb je nog veel vocht in de borst?
 
nee niks meer ben in 5de week nu alles zoet er goed uit buiten dat gevoel dan ..
 
Hoe lang duurde het voordat het vocht was weggetroken?
 
heb nooit vocht gehad bruce
 
Back
Naar boven