Fitness Seller

Gyno operatie

Bezoekers in dit topic

Zeebats

Novice
Lid geworden
9 mrt 2014
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Ik ben dus van plan om de stap te zetten. Na er zo'n 10 jaar last van te hebben, wil ik nu dus eindelijk mijn gyno laten behandelen.

Ik heb laatst een gesprekje met de chirurg Patrick Dedoncker uit België gehad;
Voor zo'n 17 á 1800 euro kan ik worden behandeld. Ik heb er goeie verhalen over gelezen.
Maar zelf viel de prijs mij hoger uit dan verwacht.

Heeft iemand ervaring met gyno operaties en kan die een chirurg aanraden die wat goedkoper is en binnen nu en een maand kan behandelen?

Ik kom zelf uit Nederland.
 
Jow ik ga maandag naar chirurg steenberg in hasselt belgie.. 600 euro word volledig weggenomen en kan ook nooit meer terugkomen .. haalt de volledig klier weg en plaats een beetje vet voor inwaartse tepel te voorkomen
 
Wauw das wel cheap 600 euro
 
Dat is inderdaad heel cheap. Hoe is de operatie verlopen? En hoe erg zijn de littekens nu?
 
Jow ik ga maandag naar chirurg steenberg in hasselt belgie.. 600 euro word volledig weggenomen en kan ook nooit meer terugkomen .. haalt de volledig klier weg en plaats een beetje vet voor inwaartse tepel te voorkomen

Is dat een ingreep met een buisje om het vet en klierweefsel weg te zuigen via de oksel?
 
nee is tepel openleggen word eruit gehaald klein beetje vetweefsel word eronder gestoken klaar
 
Dat is inderdaad heel cheap. Hoe is de operatie verlopen? En hoe erg zijn de littekens nu?
moet binne 2 weken gaan zal jullie up to date houden ik mag blijven trainen en werken
 
1,5 Jaar geleden naar een chirurge geweest aan de Belgische kust. Daar was het voor mij 700 euro zei ze toen, zal het ook binnenkort gaan doen.
 
1,5 Jaar geleden naar een chirurge geweest aan de Belgische kust. Daar was het voor mij 700 euro zei ze toen, zal het ook binnenkort gaan doen.

Bij jou pubergyno of door aas?
 
Jow ik ga maandag naar chirurg steenberg in hasselt belgie.. 600 euro word volledig weggenomen en kan ook nooit meer terugkomen .. haalt de volledig klier weg en plaats een beetje vet voor inwaartse tepel te voorkomen
Hoe staat het er nu voor? Is het volledig weggebleven na het gebruik van aas.?
 
Back
Naar boven