Fitness Seller

Gyno opertatie of niet?

Users who are viewing this thread

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Hallo ik ben 16 en heb last van gyno dus het lijkt alsof ik borsten heb -.- ik schaam me er echt voor ik train nu 2jaar en ben +-30 killo afgevallen maar heb er nog steeds last van.
De huisarts heeft me een brief gegeven voor de plastisch chirurg om het te laten nakijken en opereren er zitten geen harde stukken in mijn borst dus zal wel vet zijn denk ik.
Ben nu 2 maanden bezig met serieuze krachttraining minstens 2x per week borst en zie nog niet zo direct vorderingen.
Ik ben wel weer bezig met op men eten te letten en cardio te doen voor nog vet te verliezen want ik denk dat ik rond de 20% bf zit.
Zouden jullie het laten opereren?zouden er gevolgen zijn in verband met de ontwikkeling van de borstspieren?en zou er een groot litteken zijn?
Dat zijn mijn grootste zorgen ,bedankt voor het lezen.

Laatst bewerkt:

mat

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Misschien is die plastisch chirurg wel de persoon die het best op je vragen kan antwoorden?

Marter

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 jul 2005
Zouden jullie het laten opereren?zouden er gevolgen zijn in verband met de ontwikkeling van de borstspieren?en zou er een groot litteken zijn?
Dat zijn mijn grootste zorgen ,bedankt voor het lezen.

We hebben geen foto's...
Of je het wel of niet wil laten doen moet jezelf weten, informeer je goed.
Heeft niets met je borstspieren te maken.
Litteken zal er altijd zijn. Ik weet niet hoe het zit al er huid moet worden weggesneden maar als het een "gewone" gyno operatie is (dus snijden aan de rand van de tepel) is het een goeie plaats om er niet veel van te zien.
(pas na een jaar kun je zien hoe het litteken is)

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
Ik zou nog wat verder afvallen en kijken of het bij trekt.

Naar boven