MuscleMeat

Gyno preventie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Didiani

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
306
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Hallo medelifters,

Ik zal kort omschrijven wat de planning is.

Aankomende periode binnen nu en een paar weken wil ik naar 2 jaar weer eens een test e kuur doen. Die daarvoor was 375mg test 300mg bold. ( op advies van een ander forum lid). Dit had weinig resultaat en heb toen der tijd de laatste 4 weken de dosis aangepast naar 500mg test en 600mg bold en begon ineens wel te groeien.

Toen is er hele lichte gyno ontstaan, een klein mini schijfje achter mijn tepel. Wat nu nog steeds komt en gaat. Ik ben daarvoor ook nog bij de dokter geweest en die gaf aan dat het niks ernstig was. (Zelfs toen ik zij dat het misschien door een anabole kuur zou kunnen komen, gaf hij aan dat dit niet daar anabolen kon komen) LIEVER NIET OP DEZE UITSPRAAK REAGEREN, IK DENK NAMELIJK HETZELFDE ALS JULLIE :)

Nu 2 jaar verder heb ik nog steeds de ene maand wel een schijfje aan een kant en dan weer aan beide kanten. Niet heel storend maar toch.

Ik wil weer eens na 2 jaar een kuur gaan doen, gewoon old skool no nonsens. (van al het andere krijg ik ontzettend veel last van acne) (bold-deca-diana) TEST E ONLY NIET VANDAAR DEZE KEUZE

500mg test e 10 weken
Nakuur nolvadex


Mijn vraag, ik heb nu dus al af en toe die bultjes/schijfjes echt heel licht ene keer wel andere keer niet.
Ik wil dus wel iets achter de hand hebben mocht dit echt een probleem gaan worden. Wat kan ik hiervoor het beste gebruiken. (Ik las armidex als sporadisch middel en aromasin als preventief middel. Daarnaast hoor ik novladex tijdens de kuur zelf als gyno optreedt?) Wat raden jullie aan?

Alvast bedankt voor de reacties
 
Klinkt als pseudo gyno. Voor de zekerheid Aromasin achter de hand houden, geen arimidex. En nolvadex uiteraard.

Nolvadex gebruik je wanneer er gyno onstaat, aromasin zou je gebruiken om preventief je oestrogeen naar beneden te halen.
 
Klinkt als pseudo gyno. Voor de zekerheid Aromasin achter de hand houden, geen arimidex. En nolvadex uiteraard.

Nolvadex gebruik je wanneer er gyno onstaat, aromasin zou je gebruiken om preventief je oestrogeen naar beneden te halen.

Conclusie is dus:
Bij optreden van gyno aromasin tijdens de kuur te gebruiken. Welke dosering et cetera is van toepassing. Hier lees ik namelijk ook veel verschillende meningen over
 
Laatst bewerkt:
Conclusie is dus:
Bij optreden van gyno aromasin tijdens de kuur te gebruiken. Welke dosering et cetera is van toepassing. Hier lees ik namelijk ook veel verschillende meningen over
Nee, bij optreden van gyno gebruik je nolvadex. Weekje op 40mg en daarna over op 20mg. Wanneer je weet dat je prone voor gyno bent in je volgende kuur kan je 10/12.5mg aromasin preventief laten meelopen.
 
Back
Naar boven