XXL Nutrition

Gyno / Sarms mk-677 & ostarine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bnjke

Novice
Lid geworden
22 mei 2019
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
SARMS: ik heb 3maanden geleden mk-677 genomen met ligandrol voor 4weken lang. Ben hiervan 12kg bij gekomen waarvan ik nu nog 8-9kg van heb overgehouden. De reden dat ik deze cycle maar 4weken heb genomen is omdat ik lichtjes een kleine schijf(gyno) achter mijn linkertepel heb gekregen, heb eve afgewacht met de hoop dat dit vanzelf weggaat, wat dus niet het geval was. Nu ben ik bij de dokter geweest en heb raloxifene ook genaamd als evista op voorschrift gekregen. Ik ga deze binnen enkele dagen beginnen nemen. Nu komt mijn vraag. Vond de sarms combinatie zo goed dat ik terug mk-677 & ostarine heb besteld (lichtste vorm sarms) omdat ik heb ontdekt dat ligandrol toch wat side effects heeft waaronder gyno. Dit is de lichtste vorm van sarms, maar zou ik dit kunnen combineren met raloxifene(evista) terwijl ik mk-677 neem met ostarine zonder dat dit invloed heeft op mijn lichte gyno. Ik hoor graag jullie mening en kennis hier over. Alvast bedankt!
 
Ik zou die meuk helemaal niet gebruiken. denk ook aam je vetpercentage en van Ibumatoren houd je ook vocht vast.
 
Bnjke, ik zit met dezelfde vraag. Heb een beetje gyno als bijwerking van een medicijn dat ik ooit heb gebruikt en ik wil niet dat dat groeit. Sta zelf ook op het punt om te beginnen met ibutamoren en ostarine, maar wil nog even wachten tot ik alle info heb. Je zou in ieder geval tamoxifen/nolvadex kunnen halen om zeker te weten dat je eventuele gyno kan bestrijden. Hopelijk niet nodig, maar dan heb je alvast een medicijn/nakuur.
 
Bnjke, ik zit met dezelfde vraag. Heb een beetje gyno als bijwerking van een medicijn dat ik ooit heb gebruikt en ik wil niet dat dat groeit. Sta zelf ook op het punt om te beginnen met ibutamoren en ostarine, maar wil nog even wachten tot ik alle info heb. Je zou in ieder geval tamoxifen/nolvadex kunnen halen om zeker te weten dat je eventuele gyno kan bestrijden. Hopelijk niet nodig, maar dan heb je alvast een medicijn/nakuur.
Maar nu is de vraag is gyno nog te bestrijden met nolva/tamoxifen/raloxifene zoveel maanden na de cycle en moet ik deze dan volledig uitdoen voor dat ik terug begin met ostarine en ibutamoren( nieuwe cycle) ik hoop dat er kenners of mensen die dit al ervaren hebben hun kennis delen met ons
 
Je hebt een klacht van een Sarm ondervonden, en wilt deze nu onderdrukken, maar je gaat wel weer dezelfde zooi gebruiken :gek:

Als je medicatie krijgt, zou ik eerst kijken wat die doet of pak gelijk Nolvadex. btw; Evista krijg je dat voorgeschreven voor verhoogde prolactine, of heb je helemaal geen bloedwerk laten doen ?
 
Back
Naar boven