XXL Nutrition

Gyno Test/Tren en clomid

Bezoekers in dit topic

JLeijnse

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2014
Berichten
56
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Help!! Door de test/tren is er een beetje gyno ontstaan, na wat lezen heb ik voor clomid gekozen. Helaas zit ik nu in mijn 9e week van mijn kuur, en heb ik de 1e week clomid achter de rug. Het probleem is dat het lijkt als of clomid de gyno verergert.

Meerderen onderzoeken gelezen maar geen met een oplossing.
 
Al gedacht aan nolvadex en/of aromasin erbij te nemen?
 
Al gedacht aan nolvadex en/of aromasin erbij te nemen?

nolva of aromasin bij de clomid... ik zit nog in de laatsten weken van mijn kuur, de clomid heeft de gyno verergert. door de kuur een beetje puffy nippels geen knobbel wel soms wat vocht. niks heel ernstigs maar toch clomid gepakt en nu opeens is het toe genomen.

ben in staat het eruit te snijden zo baal ik ervan!
 
Kan clomid gyno verergeren dan?
 
Kan clomid gyno verergeren dan?

Nou daar heb ik naar gezocht, de èèn vind het achterhaald de ander waarheid... Oude posts enzovoort enzovoort.

Dit.dan wel in combinatie met tren of het waar is lijkt er eerlijk gezegt wel op.
 
Hoe ben je in godsnaam uitgekomen bij clomifeen voor gyno..?
 
Galen, nu dit topic er toch over gaat.

Stel Klaas pakt een basic cycle ; test E/winny. Kuurt na met Clomid. Tijdens het kuren is er gyno ontstaan (niet opgemerkt, is heel klein) Maar Klaas gaat dus nakuren met Clomid. Dan zou de gyno juist verergeren en wel merkbaar worden.

Is het dan niet safer op gewoon met Nolva na te kuren?
 
Galen, nu dit topic er toch over gaat.

Stel Klaas pakt een basic cycle ; test E/winny. Kuurt na met Clomid. Tijdens het kuren is er gyno ontstaan (niet opgemerkt, is heel klein) Maar Klaas gaat dus nakuren met Clomid. Dan zou de gyno juist verergeren en wel merkbaar worden.

Is het dan niet safer op gewoon met Nolva na te kuren?

Bij mij trok aan beide kanten harde bobbels van 0,5 bij 0,5 cm volledig weg in mijn nakuur clomid.
 
Galen, nu dit topic er toch over gaat.

Stel Klaas pakt een basic cycle ; test E/winny. Kuurt na met Clomid. Tijdens het kuren is er gyno ontstaan (niet opgemerkt, is heel klein) Maar Klaas gaat dus nakuren met Clomid. Dan zou de gyno juist verergeren en wel merkbaar worden.

Is het dan niet safer op gewoon met Nolva na te kuren?
Waarom zou de gyno verergeren door na te kuren met clomifeen? Tamoxifen is een stuk effectiever, maar clomifeen werkt ook beter dan placebo. Met gyno is tamoxifen zeker geen slechte keuze als nakuur.
 
Dit dacht ik omdat TS dit zei. En jij reageerde vervolgens; hoe ben je in godsnaam uitgekomen bij clomid voor gyno? Maw, niet goed.

Duidelijk verder.
 
Dit dacht ik omdat TS dit zei. En jij reageerde vervolgens; hoe ben je in godsnaam uitgekomen bij clomid voor gyno? Maw, niet goed.

Duidelijk verder.

Ik vroeg het me af omdat tamoxifen zo duidelijk de voorkeur geniet.
 
Ik vroeg het me af omdat tamoxifen zo duidelijk de voorkeur geniet.

Ik snap die link naar clomid ook niet echt. Prima in je nakuur met of zonder nolva, maar als het om gyno gaat dan is tamoxifen en/of aromasin toch een sterke aanrader.

Dat clomid gyno verergert hoor ik van TS ook voor het eerst trouwens...
 
mij was meer de vraag of de oorzaak van verergeren wel echt aan het middel lag, clomid word in mij beleving toch wel wat vaker gebruikt voor zowel voorkomen van gyno als nakuur..

Bedankt.voor de reacties, zal eens gaan kijken naar de middelen die hier worden genoemd.
 
Back
Naar boven