AndroidHealthClinic

Gyno tijdens blast

Bezoekers in dit topic

NoPainNoGain!

Cool Novice
Lid geworden
1 mrt 2016
Berichten
176
Waardering
55
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Beste dbb’ers,

Een paar weken terug ben ik begonnen met een blast op test en deca. In de 10e week ondekte ik dat ik lichtjes gyno kreeg. Ik had een blast van 12 week in gedachten en daarna een cruise op test only.
Toen ik dus in de 10e week de gyno kreeg ben ik gestopt met de blast en ben gaan cruisen op test ( de vorige blasts kreeg ik van test geen gyno, dit was mn eerste blast met deca dus ik veronderstel dat daar de gyno vandaan komt).
Ik ben toen ook elke dag 10mg nolvadex gaan gebruiken.
De gyno is inmiddels niet meer zichtbaar maar ik voel nog wel wat harde klontjes achter mn tepels.
Nu is mijn vraag wat ik moet met de nolva. Moet ik het net zo lang doorgebruiken tot de verhardingen achter mn tepels weg zijn of moet ik er wel mee stoppen omdat het niet meer zichtbaar is?
Ik gebruik de nolva inmiddels een maand en heb het idee dat het niks meer doet.
Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren!
 
Als je die verharding achter tepel deze blast opgelopen hebt dan zou ik het doorblijven nemen idd
 
Maar heb het idee dat dat niet veel meer helpt. Is dosis verhogen een optie?
Ik begin liever niet met middelen als arimedex. Helemaal niet omdat het niet eens zichtbaar is.
 
Je zou het kunnen verhogen en het een weekje aan kijken, wordt het niet kleiner dan zou ik er mee stoppen
 
Ik geloof dat nolvadex juist schadelijker is dan arimidex..? Galen Cools
 
Ik heb van de deca altijd vrijwel direct een gyno . Pak Ari en het is bij mij snel vertrokken.
Na een maand nolva kan je wel stoppen hoor, soms duurt het enige tijd voordat de verharding weg is .
 
Ik heb van de deca altijd vrijwel direct een gyno . Pak Ari en het is bij mij snel vertrokken.
Na een maand nolva kan je wel stoppen hoor, soms duurt het enige tijd voordat de verharding weg is .

Maar het kan dus gewoon wegtrekken als ik nu stop met nolva?
En als het wel terug komt dan maar Ari?
 
Maar het kan dus gewoon wegtrekken als ik nu stop met nolva?
En als het wel terug komt dan maar Ari?

Bij mij persoonlijk heeft het er wel eventjes gezeten en is langzaam weg getrokken .
Ari werkt bij mij beter dan nolva . 0,5 Mg eod .
 
Bij mij persoonlijk heeft het er wel eventjes gezeten en is langzaam weg getrokken .
Ari werkt bij mij beter dan nolva . 0,5 Mg eod .
Denk dat ik voor nu dan stop met nolva. Als de gyno terug komt dan misschien maar Ari
 
Back
Naar boven