AndroidHealthClinic

Gyno tijdens kuur

Bezoekers in dit topic

wesley1981

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
115
Waardering
6
Lengte
1m77
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik heb last van gyno (4weken). Ik slik nou al 3 weken 10mg tamoxifen maar het blijft gewoon hetzelfde. Het is gekomen toen ik over was gestapt naar deca en oxy's. Kwam na 1 week al. Heb er eerder nooit last van gehad maar heb ook lang geen deca gebruikt. Iemand tips om het weg te krijgen? Meer tamoxifen? Of moet ik Iets ánders pakken. Stoppen met deca?

Wat adviseren jullie?
 
Je kunt overwegen inderdaad 20mg nova e.d. te gaan nemen.
 
Hoeveel testosteron zet je er bij?

Galen heeft een aantal weken een post gemaakt dat de dosering tamoxifen wel wat hoger mocht bij 500-600mg testosteron, richting 30-40mg dacht ik
 
upload_2019-5-14_20-28-15.png
 
Werkt die tamoxifen de werking van oxy en deca niet tegen?
Is het mischien ook even beter op onderhoud te gaan zitten. Ben niks aangekomen na paar weken oxys en deca. Had wel verwacht dat ik er buffer van zou worden.
 
Werkt die tamoxifen de werking van oxy en deca niet tegen?
Is het mischien ook even beter op onderhoud te gaan zitten. Ben niks aangekomen na paar weken oxys en deca. Had wel verwacht dat ik er buffer van zou worden.

Als je niet eet gebeurd er ook weinig
 
Werkt die tamoxifen de werking van oxy en deca niet tegen?
Is het mischien ook even beter op onderhoud te gaan zitten. Ben niks aangekomen na paar weken oxys en deca. Had wel verwacht dat ik er buffer van zou worden.

Meer eten.
 
Haha zat erop te wachten. Eet mezelf helemaal onderuit. Pak er extra weightgainers bij. Zit minimaal op de 5000kcal. ben alleen nog maar aan eten slapen werken en trainen. Zonder anabolen word ik gewoon vet van 3500kcal. Vraag me af of de voedingstoffen uit mijn voeding wel goed opgenomen worden.
 
Werkt die tamoxifen de werking van oxy en deca niet tegen?
Is het mischien ook even beter op onderhoud te gaan zitten. Ben niks aangekomen na paar weken oxys en deca. Had wel verwacht dat ik er buffer van zou worden.

Heb hiervoor wel 12 weken test en tren gebruikt maar viel stil. Hoopte nog wat winst te kunnen pakken door over te stappen op test deca en oxy. Was toen al zeker 50% meer gaan eten maar maakte helaas geen verschil
 
Back
Naar boven