Fitness Seller

gyno treatment (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
5.153
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Even een vraagje, zit nog steeds men men gyno ( niet eens zeker of dat het is..)
is het mogelijk om zolang ik dit in de 1 of 2 cm range hou dit te behandelen als ik het al een week of 12-15 heb?


Wil vanaf volgende week weer verder met men blast en wil dit liever niet verpesten met letro.
men blast houd ik met het oog op gyno heel laag qua test
.
83,3-125mg /week + 450 tren acetate. en na 4 weken verhoog ik naar 125mg test E 700mg tren A + 400 mast P ( ligt eraan hoe laag ik qua test weg kom)

-----------------------------------------

Heb nu van alles al geprobeerd, 20mg arofixen,30mg aromasin, clomid.. ben nu sinds gisteren begonnen de testosteron op 83.3 mg te zetten.
zit nu op 83,3mg en 25mg aromasin UG.

Nu ben ik van plan om iig na deze blast men gyno te behandelen met letro/caber ( wat er ook nodig is)

als dit tenminste gyno is, zitten aan beide kanten een knobbel van ongeveer een cm doorsnee maar gaat niet weg/ word niet minder. Miss een ander soort opgezette klieren? galen/bigcat/cools?


kan dit na een week of 12/15 ? weet bij god niet hoelang je ongeveer kan wachten met de behandeling van men gyno..



hele hoop gelul dus, hoop dat het beetje te begrijpen is.. sta stijf van de caffeine haha
 
1-2cm range v oor gyno... dan heb je het volgens mij toch over een behoorlijke knobbel/schijf of snap ik je dan niet?

Denk dat het dan niet meer echt weggaat. a;s ke 2-mg arofixen en 30mg aromasin en ook nog clomid hebt gepakt heb je een behoorlijke anti-gyno stack gebruikt denk ik zo, dan is het denk ik iets om te laten opereren tzt...?
 
1-2cm range v oor gyno... dan heb je het volgens mij toch over een behoorlijke knobbel/schijf of snap ik je dan niet?

Denk dat het dan niet meer echt weggaat. a;s ke 2-mg arofixen en 30mg aromasin en ook nog clomid hebt gepakt heb je een behoorlijke anti-gyno stack gebruikt denk ik zo, dan is het denk ik iets om te laten opereren tzt...?

Hmm ja tis meer een gokje hoor, tis meer een 10 cent zeg maar. Je ziet het alleen door t shirt heen maar niet zonder shirt. Dan tape ik dat nog liever af dan dat ik 3000 euro betaal.

Hmm ja als niet weg gaat zou kut zijn maar das dan eigen schuld zijn. Dan ga ik denk ik als powerlifter verder. ( problem solved)

Tis meer dat ik nu in een cut zit, en lijkt me niet bevorderlijk om nu letro te gaan gebruiken.

Ga miss eens experimenteren met 1050 mast P only tzt.
meer input zou welkom zijn.
 
Maatje had na test kuur met nakuur al 20 weken last van gyno. Was zo groot als een 2 euro munt denk ik.
40 mg tamoxifen ed 1mg arimidex eod en paar weken later was t zo groot als 1cent
 
Maatje had na test kuur met nakuur al 20 weken last van gyno. Was zo groot als een 2 euro munt denk ik.
40 mg tamoxifen ed 1mg arimidex eod en paar weken later was t zo groot als 1cent


Kijk dit zijn de berichten haha!
Die libido enz minder word die periode dat ik van men gyno probeer af te komen is het probleem niet. Men vriendin weet der van.

Alsk dan maar niet al te laat ben maak ik me niet zoveel zorgen.
 
Kijk dit zijn de berichten haha!
Die libido enz minder word die periode dat ik van men gyno probeer af te komen is het probleem niet. Men vriendin weet der van.

Alsk dan maar niet al te laat ben maak ik me niet zoveel zorgen.


Heb jij mij post gezien in een ander topic hierover staat een standaard schema in met letro ben op tel nu dus moet je even zelf kijken als dat niet werkt is er weinig kans dat t weg gaat zonder operatie is het Gyno of puffy nips?
 
Hmm ja tis meer een gokje hoor, tis meer een 10 cent zeg maar. Je ziet het alleen door t shirt heen maar niet zonder shirt. Dan tape ik dat nog liever af dan dat ik 3000 euro betaal.

Hmm ja als niet weg gaat zou kut zijn maar das dan eigen schuld zijn. Dan ga ik denk ik als powerlifter verder. ( problem solved)

Tis meer dat ik nu in een cut zit, en lijkt me niet bevorderlijk om nu letro te gaan gebruiken.

Ga miss eens experimenteren met 1050 mast P only tzt.
meer input zou welkom zijn.

Hoezo is letro tijdens je cut niet bevoordelijk?
Dat je gyno weg gaat is toch belangrijker op dit moment?
 
Hoezo is letro tijdens je cut niet bevoordelijk?
Dat je gyno weg gaat is toch belangrijker op dit moment?

Ben ik met je eens maar doe niet aan blaat en cruise. Ga half jaar On. Daarna weer minimaal 9 maand niet.
vandaar dat ik ff door wil zetten. En je ziet der niet zoveel van.
 
Ben ik met je eens maar doe niet aan blaat en cruise. Ga half jaar On. Daarna weer minimaal 9 maand niet.
vandaar dat ik ff door wil zetten. En je ziet der niet zoveel van.

Maar heeft de letro nog negatieve invloeden dan op je gains/cut resultaten?
 
Back
Naar boven