Fitness Seller

Gyno trekt moeilijk weg tijdens cruise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jordyvl

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
2.148
Waardering
181
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
:wave:,

Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar bezig met blasten en cruisen.

Momenteel ben ik aan het cruisen op 250mg test-e iedere 5 dagen. Ik doe dit iedere 5 dagen omdat ik aan het cutten ben en hoop zo iets minder massa te verliezen, normaal gespeoken cruise ik op 250mg p/w.

6 weken terug ben ik gestopt met een test deca kuur van 8 weken, tijdens de kuur had ik al behoorlijke last van gyno. Dit heb ik voorheen ook gehad en zodra ik off ging verdween het vanzelf.

Ik pak nu ongeveer 4 weken iedere dag 20mg nolva en het is iets minder geworden maar nog lang niet verdwenen.. aangezien mijn nolva bijna op is vraag ik me af wat ik moet doen.

Nieuwe nolva aanschaffen en de dosering wat omhoog gooien, de cruise omlaag brengen van 250mg iedere 5 dagen naar 250mg eens per week, of is er een ander alternatief wat beter werkt?

En wat kan ik tijdens mijn volgende blast (Test tren mast) het beste pakken om het probleem te voorkomen.

Alvast bedankt voor jullie hulp :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
250mg test per 5 dagen is geen cruise, man. Voor sommigen is dat gewoon bijna een kuur :P

125mg test met 100mg masteron per week proberen, vanwege gunstigere A:E verhouding? Kijken of het dan wegtrekt :)

Wat was je deca dosis tijdens je blast? Met een halfleven van 2 weken duurt het wel ff voordat het uit je systeem is :)

Nolva eruit halen. Is tyfuszooi. Het voorkomt misschien oestrogeenvorming door de receptor bezet te houden, maar voor zover ik weet doet het zeer weinig tegen oestrogeen wat al rondcirculeert in je lichaam.

Als 125mg test met 100mg masteron niet werkt kan je ervoor kiezen aromasin toe te voegen.
 
Laatst bewerkt:
Nolva remt vorming van oestrogeen niet, volgens mij ben je in de wat met een AI.

250mg test per 5 dagen is geen cruise, man. Voor sommigen is dat gewoon bijna een kuur :P

125mg test met 100mg masteron per week proberen, vanwege gunstigere A:E verhouding? Kijken of het dan wegtrekt :)

Wat was je deca dosis tijdens je blast? Met een halfleven van 2 weken duurt het wel ff voordat het uit je systeem is :)

Nolva eruit halen. Is tyfuszooi. Het voorkomt misschien oestrogeenvorming door de receptor bezet te houden, maar voor zover ik weet doet het zeer weinig tegen oestrogeen wat al rondcirculeert in je lichaam.

OT: heb je HG nolva of UG?
 
Nolva remt vorming van oestrogeen niet, volgens mij ben je in de wat met een AI.



OT: heb je HG nolva of UG?
Nolvadex voorkomt toch dat oestrogeen zich aan de oestrogeenreceptor kan binden?
 
250mg test per 5 dagen is geen cruise, man. Voor sommigen is dat gewoon bijna een kuur :P

125mg test met 100mg masteron per week proberen, vanwege gunstigere A:E verhouding? Kijken of het dan wegtrekt :)

Wat was je deca dosis tijdens je blast? Met een halfleven van 2 weken duurt het wel ff voordat het uit je systeem is :)

Nolva eruit halen. Is tyfuszooi. Het voorkomt misschien oestrogeenvorming door de receptor bezet te houden, maar voor zover ik weet doet het zeer weinig tegen oestrogeen wat al rondcirculeert in je lichaam.

Als 125mg test met 100mg masteron niet werkt kan je ervoor kiezen aromasin toe te voegen.

Ja het is wat hoog maar ik heb van meerdere mensen begrepen dat 125mg test trt dosering is en 250mg een mooie cruise dosering, en omdat ik nu wat lager in mn kcal zit pak ik iets meer zodat ik zeker weet dat ik geen spiermassa ga verliezen.. op 250mg zal dat ook niet gaan gebeuren waarschijnlijk maar het is voor de zekerheid. :p

Maar waar het dus op neer komt, nolva om het probleem op te lossen gaat niet werken..? Wat is wel een goede oplossing dan.

Dosis blast was trouwens 750 test + 600 deca.
Als ik de laatste vet + lichaamsmeting mag geloven 3kg lbm er aan over gehouden, voor 8 weken vind ik dat voldoende.
 
250mg test e5d een cruise noemen lol. Motherfucker, you are on:roflol:.

Ja het is wat hoog maar heb toch het idee dat ik met 250mg test ew spiermassa ga verliezen als ik minder eet dan mn onderhoud.
 
Nolva remt vorming van oestrogeen niet, volgens mij ben je in de wat met een AI.



OT: heb je HG nolva of UG?

UG nolva.

Heb jij nog tips misschien? Jij weet vaak overal wel een gepaste oplossing voor :D
 
250mg testosteron per week wordt ook als cruise gebruikt maar je begrijpt toch dat je gyno kan krijgen van 250mg testosteron per week.
 
Ja het is wat hoog maar ik heb van meerdere mensen begrepen dat 125mg test trt dosering is en 250mg een mooie cruise dosering, en omdat ik nu wat lager in mn kcal zit pak ik iets meer zodat ik zeker weet dat ik geen spiermassa ga verliezen.. op 250mg zal dat ook niet gaan gebeuren waarschijnlijk maar het is voor de zekerheid. :p

Maar waar het dus op neer komt, nolva om het probleem op te lossen gaat niet werken..? Wat is wel een goede oplossing dan.

Dosis blast was trouwens 750 test + 600 deca.
Als ik de laatste vet + lichaamsmeting mag geloven 3kg lbm er aan over gehouden, voor 8 weken vind ik dat voldoende.
Ik heb je twee opties gegeven.

Daarnaast kan je ook je "cruise" dosis verlagen en gewoon op onderhoud eten.

Sowieso begrijp ik niet waarom er een verschil is ontstaan tussen een cruise dosis of een trt dosis. Het is precies hetzelfde, als je kijkt naar waar een cruise oorspronkelijk voor bedoeld is. Dus een dosis nemen die jouw lichaam oorspronkelijk aan zou maken zodat je niet ineens naar 0,0 testosteron levels zakt. Je lichaamsgewicht en spiermassa bepalen de dosis. De ene heeft genoeg aan 100mg (jij), de ander heeft niet eens genoeg aan 300mg/400mg (IFBB level).
 
Laatst bewerkt:
250mg testosteron per week wordt ook als cruise gebruikt maar je begrijpt toch dat je gyno kan krijgen van 250mg testosteron per week.

En mijn vraag is, wat kan ik hier aan doen zonder te stoppen met de test.
 
Aangezien je de eerste drie meest voor de hand liggende oplossingen negeert: aromasin 10mg per dag.
 
Ik heb je twee opties gegeven.

Daarnaast kan je ook je "cruise" dosis verlagen en gewoon op onderhoud eten.

Sowieso begrijp ik niet waarom er een verschil is ontstaan tussen een cruise dosis of een trt dosis. Het is precies hetzelfde, als je kijkt naar waar een cruise oorspronkelijk voor bedoeld is. Dus een dosis nemen die jouw lichaam oorspronkelijk aan zou maken zodat je niet ineens naar 0,0 testosteron levels zakt. Je lichaamsgewicht en spiermassa bepalen de dosis. De ene heeft genoeg aan 100mg (jij), de ander heeft niet eens genoeg aan 300mg/400mg (IFBB level).

Ik ga sws verder op 250mg test per week en kijken wat dat doet, maar wat kan ik in mijn volgende blast doen om het probleem te voorkomen?
 
Ik zou de test verlagen naar 125mg, dit is genoeg voor een cruise.

Nolvadex (tamoxifen) is een SERM, deze bezet de oestrogeen receptor. Oestrogeen circuleert nog steeds rond vanwege testosteron naar oestrogeen conversie. Het voorkomt aromatisatie dus niet.
Aromatase Inhibitors verbinden zich met het aromatase enzym, dus het wordt (gedeeltelijk) uitgeschakeld. Dit is dosis afhankelijk ofc.

Arimidex verbindt zich met het enzym zolang je het neemt, oestrogeen rebound is dus mogelijk.
Aromasin is een suicide AI en maakt een permanente verbinding met het aromatase enzym.

Zou voor Aromasin 12,5/10mg (ligt eraan welk merk) gaan. Arimidex heeft tevens een langere halfwaardetijd en schijnt zwaarder op je cholesterol levels te zijn.
 
Aangezien je de eerste drie meest voor de hand liggende oplossingen negeert: aromasin 10mg per dag.

Nolva gaat er nu ook zeker uit, ik ga aromasin is proberen.

Mast zou ook een optie kunnen zijn want dat heb ik nog liggen alleen ben van plan om over een maand of 3 mast te pakken tijdens een test tren mast kuur, is het niet zonde om dat nu al te gaan gebruiken?

Doseringen tijdens de kuur worden test 250 tren 400 mast 350.

Bedankt voor de tips.
 
Ik zou de test verlagen naar 125mg, dit is genoeg voor een cruise.

Nolvadex (tamoxifen) is een SERM, deze bezet de oestrogeen receptor. Oestrogeen circuleert nog steeds rond vanwege testosteron naar oestrogeen conversie. Het voorkomt aromatisatie dus niet.
Aromatase Inhibitors verbinden zich met het aromatase enzym, dus het wordt (gedeeltelijk) uitgeschakeld. Dit is dosis afhankelijk ofc.

Arimidex verbindt zich met het enzym zolang je het neemt, oestrogeen rebound is dus mogelijk.
Aromasin is een suicide AI en maakt een permanente verbinding met het aromatase enzym.

Zou voor Aromasin 12,5/10mg (ligt eraan welk merk) gaan. Arimidex heeft tevens een langere halfwaardetijd en schijnt zwaarder op je cholesterol levels te zijn.

Oké bedankt voor de uitleg, dan is het weer allemaal wat duidelijker.

Ik ga vanavond gelijk even kijken of ik aromasin kan kopen bij mn adresje.
 
Nolva gaat er nu ook zeker uit, ik ga aromasin is proberen.

Mast zou ook een optie kunnen zijn want dat heb ik nog liggen alleen ben van plan om over een maand of 3 mast te pakken tijdens een test tren mast kuur, is het niet zonde om dat nu al te gaan gebruiken?

Doseringen tijdens de kuur worden test 250 tren 400 mast 350.

Bedankt voor de tips.
In welk opzicht zou dit zonde zijn?

Je hebt nu gyno, en je hebt nu masteron liggen. Bij mij werkt masteron tegen gyno. Ik kuur niet zonder masteron.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
250mg test per 5 dagen is geen cruise, man. Voor sommigen is dat gewoon bijna een kuur :P

125mg test met 100mg masteron per week proberen, vanwege gunstigere A:E verhouding? Kijken of het dan wegtrekt :)

Wat was je deca dosis tijdens je blast? Met een halfleven van 2 weken duurt het wel ff voordat het uit je systeem is :)

Nolva eruit halen. Is tyfuszooi. Het voorkomt misschien oestrogeenvorming door de receptor bezet te houden, maar voor zover ik weet doet het zeer weinig tegen oestrogeen wat al rondcirculeert in je lichaam.

Als 125mg test met 100mg masteron niet werkt kan je ervoor kiezen aromasin toe te voegen.
Tamoxifen is het meest effectieve middel dat ik ken tegen gyno, hoezo tyfuszooi?
 
In welk opzicht zou dit zonde zijn?

Je hebt nu gyno, en je hebt nu masteron liggen. Bij mij werkt masteron tegen gyno. Ik kuur niet zonder masteron.

Ik ga op een redelijk lage dosering mast zitten binnenkort (350mg pw).. Als ik nu al 100mg zou pakken iedere week en over een tijd begin met die 350mg dan reageert mn lichaam er misschien niet meer zo goed op als dat het zou doen wanneer ik direct start met 350mg zonder eerst een tijd 100mg te hebben gebruikt. Ik heb overigens nog nooit mast gebruikt dus wat de dosering met me gaat doen weet ik niet, maar wat ik begrepen heb is dat 350mg vrij laag is.
 
:roflol: 350mg mast lage dosering.

Dan ben je zeker ook nog aan het cruisen?
 
Back
Naar boven