AndroidHealthClinic

gyno trekt niet weg in nakuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had hier zelf ook altijd last van.
Ging maar niet weg tot ik onder de 10% bf zat(zit)
Knobbeltje is er dan nog altijd maar niet meer zichtbaar. Soms over de dag zie je het wel maar als je eenmaal massa hebt en beter gaat vormen valt dat niet zo op

Is meestal ook niet echt gyno btw

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

En natuurlijk je oestrogeen laag brengen/houden maar dat spreekt voor zich
 
Ik wil je niet bang maken maar als het echte gyno is dan trekt het ook nooit meer weg. Je kunt hooguit de cellen wat laten slinken maar de cellen zullen niet zomaar weggaan.
En wat Bold zegt, hou je bf laag en je ziet het 90% van de tijd niet eens meer. Merk zelf ook in een bulk fase dat de tepels wat gevoeliger gaan worden en puffy als mn bf te hoog gaat worden.

Maak een afspraak bij je huisarts en zeg dat je graag een echo wil zodat ze kunnen uitsluiten of het gyno is. Daarna pas aan een oplossing gaan werken met of zonder allerlei medicaties.
 
Stop helemaal met alles en zodra je herstelt bent gaan we een nieuwe poging wagen. Spuit er in en cutten naar de 8%
Dan kijken we nog eens. Ik heb precies hetzelfde gehad en begrijp dat dit k*t is maar het komt uiteindelijk wel goed zolang je al je vet maar verliest en je oestrogeen onder controle houd

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Als je gaat zwemmen, snel het koude water in rennen!!:roflol:
 
Is nu niks meer aan te doen maat beter stop je nu volledig

In de theorie is er wel wat aan te doen blablablabla maar dat heb ik nog nooit in de praktijk gezien
 
Risico's van kuren. Helaas heb je pech gehad, man. Balen!
 
Geen paniek bij mij zie je het ook niet meer! Zit er wel nog altijd
 
Vanaf je gyno krijgt meteen nolva beginnen nemen. Het is een grote fout om te wachten tot je nakuur. Gyno moet je meteen aanpakken. En als je uit ervaring weet dat je gevoelig ervoor bent, beter voorkomen dan genezen en meteen tijdens je kuur iets nemen.
 
Back
Naar boven