XXL Nutrition

Gyno van hoge dosis Test? Letro of Carboline of iets anders? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Synthesis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2007
Berichten
289
Waardering
0
Wat zijn de beste middelen tegen gyno?

Merk gelijk dat er wat extra vlees blijft onder mijn tepels. Mijn laatste kuur was enkel Test (en Var), weliswaar hooggedoseerd.

Letro? Carboline?

Waar kunnen deze middelen verkregen worden?

Ik zou binnenkort nog een kuur willen doen: Tren, Test, Mast maar zou liever eerst die huidige gyno weg willen en als ik dan de volgende kuur doe vanaf dag 1 beginnen met iets anti-gyno..ben er wel gevoelig voor..


Het is ondertussen 3 maand geleden dat mijn laatste kuur is geeindigd.
 
Tip; search-functie. Dit onderwerp komt iedere week tig keer voorbij inclusief adviezen.
 
Mja is voor iets 3 maand na de kuur...
 
Dat is dus een teken dat je test niveau nog niet hersteld is en je lichaam dus meer oestrogeen produceerd. Ik zou zeggen nolva erin om de gyno te blokken en test te uppen.
 
heb je goeie nakuur gedaan 2 weken na je laatste inject? met nolva? hoe is je trainin/ je geestelijke toestand/ je voeding/ je rust? als je nu nog last hebt dan betwijfel ik of je een goeie PCT hebt gehad. en hoe hoog was je dosering?

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 10:50 ----------

Tip; search-functie. Dit onderwerp komt iedere week tig keer voorbij inclusief adviezen.

ja en niet om je te dissen @Synthesis, maar ik sta hier dus 100% achter, je kan altijd veel vinden op google, zoekmachine van DBB en andere fora's, dus probeer zelf ook wat te zoeken ;)
 
Back
Naar boven